Hotel Zephyros Beachsterstersterster

8.4Fantastisch

Zoover silver Award 2019

• Animatie
Tonen op kaart

Ben je op zoek naar een niet al te groot hotel op een bruisende locatie? Dan is Zephyros Beach wellicht iets voor jou. Dit hotel ligt in Stalis en heeft vier sterren. Het is een ideale plek om te genieten van een zon-, zee- en strandvakantie. Verwacht hier niet dat alles perfect is, maar over het algemeen is Zephyros Beach een fijne locatie voor je vakantie.

Neem je een duik in het zwembad of ben je een echte strandliefhebber? Bij Zephyros Beach heb je beiden binnen handbereik. Kies je voor het strand? Hou er dan rekening mee dat je een ligbed moet huren, terwijl deze aan het zwembad gratis is. De zee is volgens reviewer Susan ondiep en kindvriendelijk. Neem wel waterschoenen mee vanwege de steentjes.

Verwacht in Zephyros Beach geen uitgebreid animatieprogramma. Er worden zo nu en dan wat simpele activiteiten georganiseerd in de avond zoals een potje darten of een quiz, maar over het algemeen moeten de kids zichzelf vermaken.

In Zephyros Beach Boutique kun je all-inclusive vakantie vieren. Reviewers schrijven dat het eten goed is, maar dat er wel wat meer variatie mag zijn tijdens de buffetten. Verder is niet alles inbegrepen bij de all-inclusive. Zo moet je bijvoorbeeld bijbetalen voor verse jus d’orange of cappuccino. Fijn is dat je in het restaurant buiten kunt eten. Henk schrijft dat je met een beetje geluk zelfs een tafel aan zee kunt bemachtigen.

In Vasia Hotels Zephyros Beach Boutique overnacht je in een fijne en schone hotelkamer. En van een föhn tot aan een goed gevulde koelkast, hier vind je het! Er is wel een minpunt dat verschillende reviewers benoemen. Zo ook reviewer AJ: ‘Jammer dat de douchecabine zo klein was.’

Ligging

Vasia Hotels Zephyros Beach Boutique heeft een topligging als je houdt van gezelligheid. Wanneer je de deur van het hotel uitstapt sta je namelijk direct in een bruisende straat met genoeg winkels, restaurants en cafés. Volgens jullie is het daarom ook een echte aanrader om hier eens een restaurant uit te zoeken. Een aanrader is Restaurant Ocean Beach. Ook reviewer Dijk deelt een tip: ‘Ga ook zeker een hapje eten (Complimentary) bij het restaurant aan de voorzijde van het hotel.’

Susan geeft nog een tip voor een uitstapje vanuit Zephyros Beach: ‘Wij hebben een dag een jeepsafari gedaan, dit was geweldig. Het echte Kreta gezien’.

Ben je ook enthousiast over Zephyros Beach Boutique? Vergelijk de prijzen en boek je vakantie!

428 reviews over Hotel Zephyros Beach

• 8Nelly02-01-2020

ik wil nog een keer

Waaarom kan ik dit hotel niet meer boeken ? De grote touroperator heeft hem niet meer wat een gemis voor velen ..

• 2019
    9Emily05-12-2019

Geweldig hotel en personeel!!

Geweldig verblijf gehad in dit hotel. Hier in september 2017 en 2018 geweest. En nu wilde ik kijken voor aankomend jaar wordt het niet meer aangeboden bij Corendon en ook nergens anders meer op basis van All-in.. Help wat nu

Gereisd met vrienden in september 2018

• 9Adrie Steenbergen van der Wind25-11-2019

Fantastisch 4x achter elkaar geweest

Fantastische vakantie voor de 4 x in dit hotel toppie Heel jammer dat touroperator blijkt het uit het nieuwe vakantieboek gedaan te hebben zodat we het niet meer via hun kunnen boeken Niet te begrijpen bussen vol met touroperator kwamen daar binnen Echt triest voor ons en vel anderen voor vakantie 2020

• 9Tanja Konings26-10-2019

Genoten

Fijne accommodatie Kamer wat steriel met wit en blauw maar schoon en netjes. Goede verzorging. We misten niets. Eten was lekker. Opvallend ook hoe aardig het personeel was. Mijn complimenten hiervoor.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 4Wel23-10-2019

Nooit meer

Ik begrijp niet dat mensen het hier fantastisch vinden. Oke het eten is prima en afwisselend. Service is ook prima. Maar verder is dit maar een 2 sterren hotel. Zo oud en versleten. Het heeft totaal geen uitstraling. Dan nog savonds Bingo ??? Ik was uitgegaan van de goede recensies. Maar vraag mij af wie deze dan gegeven heeft??

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 7Marian14-10-2019

Vreselijke kamers

Wij hadden een kamer in n bijgebouw wat leek op n bezemkast zeer minimaal ingericht en sober voor n 5 sterren hotel Douche cabine kan je alleen in met n normaal postuur , en dan nog moet je veel moeite doen om er niet uit te komen zonder blauwe plekken Kleding kast met alleen hang gedeelte , een oud krukje geen stoel of bankje , 1 stopcontact dus 2 telefoons opladen is moeilijk, oude koelkast , geen haken om iets op te hangen
    Kleine kamer en balkon met 2 plastic stoeltjes Geen keuze in kamers met boeken dus grootte kans dat je hier terecht kom Let dus goed op bij aankomst fotos van de kamers lijkt in het niets op wat wij hadden Ze zijn er wel goede kamers met bad , het verschil is heel groot dus voor ons 1 ster Ga geregeld op vakantie maar dit heb ik nog nooit meegemaakt

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 8Conny reubsaet09-10-2019

Hotel heeft meerdere gebouwen. Sommige hebben geen

Het wordt als 5 sterren beschreven dat is het echt niet...

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Lisanne02-10-2019

Voor de 2e keer naar dit hotel. Dat zegt genoeg, toch …. Ligging perfect, personeel geweldig, eten goed, zwembad heerlijk, zee om van te genieten en heerlijk zwemmen! Wij komen hier (wederom) nog eens terug

• 6H van den berg25-09-2019

matig hotel

toen wij op dinsdag 3 september aankwamen waren we overboekt en moesten we in het naast gelegen hotel sofia logeren dit was een verouderd hotel het was maar voor 1 nachtje maar niet leuk de dag daarna kregen we inderdaad een kamer in hotel Zephyros Beach.Het all inclusive beleid gaat ook niet helemaal op je moet 3 euro betalen voor een kopje cappucino en er zijn maar 5 verschillende cocktails gratis voor een Pina colada of een Mojito moest men 6 euro neerleggen.Het eten was wel lekker en dat het hotel aan het strand ligt en midden in het gezellige stalis maakt veel goed. We hebben een fijne vakantie gehad maar dit was de eerste en laatste keer in hotel Zephyros Beach

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Linda Jordan17-09-2019

Fantastisch hotel alles superbriendelijk personeel

Tophotel perfecte ligging aan strand en centrum Stalis supervriendelijk management en personeel wij komen hier al 5 jaar genieten verzorgde kamers goede keuken wij komen zeker terug

Gereisd met vrienden in september 2019

12 tips over Hotel Zephyros Beach

• Peter, 13-07-2019

Eten of iets drinken bij Mary, s place. Ligt naast het hotel en is niet duur.

• Van Waardenburg, 22-05-2015

Je loopt zo het strand op voor een lekkere wandeling. Onderweg passeer je gezellige strandtenten om een hapje of drankje te doen. Terug via de winkelstraat voor de afwisseling en het vrolijke spel met het personeel dat je graag een drankje verkoopt, maar als je geen belangstelling hebt je ook snel met rust laat.

• Dick en Helen, 22-06-2015

Trek er ook op uit. Kreta heeft veel te bieden b.v. middels huur van een auto.

23 vragen over Hotel Zephyros Beach

• Emily, 05-12-2019

Vakantie 2020

Wil graag weer een weekje verblijven in dit hotel na 2 jaren achter elkaar een goed verblijf te hebben gehad. Alle beide keren geboekt bij Corendon. Helaas net contact gehad met hun en hun bieden het niet meer aan voor aankomend jaar..

Weet iemand waar ik het wel kan boeken met vertrek vanaf NL en met All-Inclusive??

Hoor het graag.

• appie, 28-04-2019

auto verhuur

wat is de naam van autoverhuur bedrijf met ned aanspreekpunt

Simon, 07-06-2019

Reserveren via Corendon. Zij hebben een afspraak met de verhuurbedrijf

nina1972, 13-07-2019

Niet via corendon. Gewoon in de winkelstraat bij een van de aanbieders

• Chantal, 10-04-2019

Wereldstekker

Is er een wereldstekker nodig in dit hotel? Zo ja, welke?

Simon, 07-06-2019

Nee, je hebt geen wereldstekker nodig

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV