Appartement Villa Alexandra

Meer appartement info

14 reviews over Appartement Villa Alexandra

• 7natas29-08-2010

Prima appartement

Prima appartementen, simpel maar voldoende. Personnel is erg vriendelijk en behulpzaam. Veel van de gasten zijn Engels. We hadden schimmel in de badkamer, dat was wel heel jammer, niet echt een schoon gevoel na het douchen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 8overeem11-08-2010

prima plek

wij hadden een ruim appartement met een heel groot balkon aan het zwembad. Het appartement is prima eenvoudig maar goed schoonmaakster komen elke dag even bedden opmaken prullenbak legen en douche doen zijn ook heel aardig, vaak schone handdoeken en regelmatig schoon beddengoed. Zwembad is ook groot genoeg en lekker. Rania en Alex zijn heel aardig en als er iets is word het meteen gemaakt. Het enige minpuntje vonden wij dat er voornamelijk engelse jeugd is die s'nacht laat van stappen thuis komen en dan niet zachtjes kunnen doen luid praten , zwembad springen ,deuren slaan gelukkig was het niet elke avond in twee weken drie/ vier keer. En er zijn weinig nederlandse kinderen. Verder hebben we genoten dit was de 5 de keer in Stalis meestal gaan we naar Melina maar dit was vol vandaar villa alexandra uit gebrobeerd. tips: lekker eten bij Amici italiaans restaurant, Hellas griekse avond op maandag en vrijdag, cretan family crepe voor de kids en wij pitta gyros.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 7Jessica04-08-2010

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Het appartement is eenvoudig ingericht, kleine douche maar alles was schoon. Wij zaten aan de kant van de weg en hebben geen last gehad van de drukke weg. Het strand en centrum liggen op ongeveer 500 meter. Er is een tunnel i.v.m. de drukke weg om over te steken, maar wij konden vaak ook wel gewoon de weg oversteken. Het is echt een aanrader om bij Kotsos te gaan eten. Het ligt in een zijstraat en je komt er langs als je naar het strand gaat. Hier gaan de Grieken zelf eten, het wordt vanaf 21.00 pas een beetje druk, maar ze hebben heel goed vlees! Tip: vraag niet meteen de rekening, want je krijgt een toetje van het huis!

Wij hebben genoten van het plaatsje Stalis! Er komt zeer gevarieerd publiek en de mensen zijn er erg aardig! 2 bedjes op het strand en een parasol kosten ongeveer 5 euro.

Tip: let goed op de prijzen in de supermarkt, deze kunnen onderling erg verschillen! Wij vonden de supermarkt aan de overkant van het appartement het beste!

Gereisd met partner in juli 2010

• 7Loes28-07-2010

Simpel appartement met perfecte ligging!

De appartementen zijn simpel ingericht, de vloer wordt met de schoonmaak niet gedweild, maar met je badslippers aan is het prima te doen. Nieuwe Lakens krijg je om de 3 dagen, handdoeken kregen wij de eerste paar dagen elke dag, daarna om de twee dagen. Naast het appartement kun je 's ochtends lekkere verse broodjes halen, de supermarkt die volgens ons het goedkoopst was, bevond zich als je de grote weg overstak direct in de eerste straat die je dan tegenkomt aan de rechterkant. Het strand is dichtbij, bedjes +para=5eur

Belangrijke tips: - Ga eten bij 'anatolia', erg lekker en net zo duur (voor(óf nagerecht)+hoofgerecht+één keer drinken = circa 50 euro) als de restaurants, waar je niet zo lekker kan eten. (wij hebben elke dag ergens ander gegeten, dus konden het vergelijken). 'Amici' is ook een lekker en gezellig restaurant. - Zorg dat je de eerste dag zelf genoeg contant geld mee hebt, want bij drukte in de stad zijn de pinautomaat vaak leeg, en de banken zijn 's avonds dicht

Gereisd met partner in juli 2010

Appartement Villa Alexandra info