Appartement Villa Alexandra

Meer appartement info

14 reviews over Appartement Villa Alexandra

• 8Yvonne08-08-2012

Gezellig, goedkoop, kleinschalig complex

Dit is een knus, gezellig en zeer goedkoop appartement aan de mainroad midden in Stalis. Zeer ruime kamers maar wel gedetailleerd, vaak zijn wij er niet geweest dus voor ons doet dit er niet toe. Airco is tegen een kleine vergoeding maar werkt uitstekend!! Petro's is een zeer vriendelijke man die veel voor je doet. Prijzen van het eten en drinken zijn zeer goedkoop en het zwembad is fris en schoon! Om naar de boulevard en het strand te gaan moet je wel de mainroad oversteken dit kan gevaarlijk zijn maar iets verder op zit een tunneltje. Het strand is zeer breed!! Stalis is een rustig 'dorpje' met heerlijke restaurant's en leuke winkeltjes. Wij hadden een prachtig uitzicht op zee ondanks dat het iets verder gelegen is. De bus naar zowel Malia als Chersonissos stopt voor de deur en kost maar € 1,60

Wij hebben een top verblijf gehad en raden het zeker aan!

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 0caroline197720-06-2012

Prima appartement

Het is een eenvoudig complex, maar prima vonden wij. Lekker dicht bij het centrum. De drukke weg is goed te doen, als je maar op let. Ook met de bus kun je makkelijk naar andere plaatsen. Het appartementencomplex zelf heeft een prima zwembad en goede ligbedden. De inrichting vh appartement is netjes, maar sober. Wordt wel goed schoon gehouden door de lieve dames. Als je lekker in de stad wilt eten (keuze zat en goedkoop!) en niet in een all inclusive hotel wilt zitten, kan je dit prima boeken.

Gereisd met partner in mei 2012

• 9yvonne29-08-2011

Heerlijk!!

Net terug van een heerlijke vakantie in Stalis. Wij waren met zn drieen (kleine van nog geen 2 mee) en hebben 't hier enorm naar onze zin gehad! Appartement was ruim, groot balkon, inrichting matig maar dat geeft niet, wat doe je hier nu. Leuk zwembad, hebben wij alleen niet zoveel gebruik van gemaakt ivm met ons kleintje. Wij gingen naar t strand (max. 5 minuten lopen) en daar was 't heerlijk! Niet overvol, en erg relaxed. Zeker voor herhaling vatbaar, ook met kinderen! Personeel erg vriendelijk en ook erg lekker eten bij villa Alexandra! Schoonmaak was goed, dus trek je niks aan van die belachelijke verhalen, van ratten en kakkerlakken. Niks gezien! Kortom, goed complex waar 't heerlijk vertoeven is! Wij willen volgend jaar weer!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 6marcel25-08-2011

Redelijk

Ben net terug met mijn vriendin en het appartementje wat wij hadden was hoogstwaarschijnlijk één van de oudere. We hadden een extreem groot balkon (moesten we wel delen met nog 2 huisjes) en onze kamer was redelijk ruim. Wat echt een ERGENIS was voor ons was de kleine smerige douche waar een zeer weinig wat er uit kwam. Bij andere gasten in het hotel was de douche wel oke en waren de huisjes wat moderner. Het schoonmaken door de schoonmakers is voor dit appartement niet bepaald schoonmaken te noemen. Zoals al eerder gezegd de douche was echt SMERIG! En verder word er ook niet zo veel aan de kamer gedaan. de lakens en handdoeken worden om de 3 dagen verschoond maar er zaten meerdere malen vlekken op. Echt ranzige vlekken ook. Dit heb ik toen aangegeven en werd het wel verschoond. Ook hadden wij in onze kamer geen TV en was de koelkast half kapot. Het vriesvak was eruit gesloopt en dat was het enige koelelement van het koelkastje, niet handig dus. echt MAXIMAAL 3 sterren.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 7Angela20-08-2011

Erg goed bevallen!

In juli hier geweest. We zaten in een super mooie studio, helemaal nieuw. Met een ruime badkamer en een ruim balkon. De studio was schoon (dit werd dan ook elke dag gedaan). Niet alle studio's zagen eruit zoals die van ons, om zo één te krijgen moet je iets meer betalen, maar dan heb je ook wat! Personeel was ook erg vriendelijk hier.

Strandje waar wij lagen was ook ruim (vergeleken met andere strandjes) en de bedjes stonden ruim van elkaar. En het kost maar 5 euro voor 2 bedjes + parasol.

Zeker een plek om terug te komen!

Gereisd met partner in januari 2011

• 7w en b19-08-2011

heerlijk complex

heerlijke vakantie gehad. waren er de laatste week van juni 2011 en hadden zwembad voor ons alleen. schoonmaak was goed iedere dag schone handdoeken en wisseling bedlinnen was oke. bij de receptie,wat tevens bar was kon je s'middags lunchen voor een leuke prijs. gaan in september weer terug

Gereisd met partner in juni 2011

• 7Linda17-08-2011

Prima waar voor je geld

Relatief goedkope vakantie, midden in het hoogseizoen. Basic appartementen die naar onze mening voldoende werden schoongemaakt. Geen etensresten, tissues etc. aangetroffen zoals hieronder vermeld wordt. Handdoeken en beddengoed 2x per week verschoond. Ligging vonden wij niet geweldig. De strandjes bij Stalis staan tsjokvol met bedjes en zijn druk. Chersonissos ligt op 5 km. en is per bus bereikbaar, maar die gaat maar tot 23.00 uur, dat vonden we jammer. Taxi kost zo'n 10 euro. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Zeker aan te raden als je voor niet al te veel geld een basic, verzorgd appartement zoekt.

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 4Jeroen10-08-2011

Vriendelijke medewerkers maar erg vies appartement

We hebben een leuke vakantie gehad en voor de lekkerste pita gyros moet je echt aan de zwembadbar van dit complex zijn, de broodjes van Jannis of Petros zijn super.. Het complex daarintegen is oud en vies, ratten lopen over het complex , kakkerlakken en mieren daar kijken ze ook niet meer van op. Onder ons bed vonden we etensresten, kranten en tisseus van de vorige bewoners. En "schoonmaken" doen ze iedere dag , maar wel 42 appartementen met één emmer water. Het horeca gedeelte is verpacht , deze mensen doen heel erg hun best om je een leuke vakantie te geven, maar zij zijn niet verandwoordelijk voor de schoonmaak.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 8Bianca en Dagmar04-06-2011

Heerlijke vakantie, prima appartement.

Wij hadden een groot 2 kamer appartement en een enorm groot balkon met uitzicht op de zee en het zwembad. Het appartement werd iedere dag keurig schoon gemaakt. 2 maal per week werden de bedden en handdoeken verschoond. Als je de (drukke) straat overstak en je liep het straatje uit was je bij de zee, in de zelfde straat een prima supermarkt met iedere dag heerlijk vers brood. Er waren in deze periode erg veel nederlanders wat heel gezellig was. Waarschijnlijk zitten er in het hoogseizoen meer engelsen.Kortom een top vakantie gehad en zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2011

• 2Jan en Marleen01-09-2010

Erg basic en luidruchtig

Wij hadden een appartement met zeezicht, alleen was ons balkon gelijk een gallerij. elke keer benen intrekken als de buren langs liepen. Het appartement erg eenvoudig en de schoonmaakster kwam elke dag even bedden opmaken prullenbak legen meer niet. We hebben in 8 dagen 1 keer schoon beddengoed gekregen. Zwembad is klein en er zitten veel engelsen met bier. De engelse jeugd waren s'nacht erg hinderlijk, laat van stappen thuis komen en dan niet zachtjes kunnen doen luid praten, deuren slaan. Verder hebben we genoten van Kreta zelf. dit was onze 2 de keer op kreta, dit hadden we een last minute tegen geboekt waar we gewoon de vollepond voor moesten betalen. Min punt arico extra 4 euro per dag. tips: lekker eten bij Amici italiaans restaurant,

Gereisd met partner in juli 2010

Appartement Villa Alexandra info