Appartement Villa Afroditi

GriekenlandKretaStalis / Stalida

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Villa Afroditi voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 2 reviews
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.5FantastischScore uit 2 reviews
  • 7.5Inrichting
  • 8.5Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

2 Reviews over Villa Afroditi

• 9bob onderdelinden06-07-2015

Fijne en schone kamers

Wij waren hier de laatste 2 weken van juni 2015. Mooie kamers, wij hadden kamer nr. 2 op de begane grond. Kluisjes zijn aanwezig op de kamers. Sleutel tegen een borg van 20 euro bij de receptie te verkrijgen. Prachtige tuin met klein zwembad. Prima ontbijt, schone kamers, iedere dag schone handdoeken, behulpzaam en vriendelijke personeel! Platy beach is 5 minuten lopen van Villa Afroditi en heeft kristal helder water en een heerlijk zandstrand. De ligbedden zijn eigendom van de strandbarretjes en zijn gratis te gebruiken. Wel wordt er verwacht dat men dan eens wat besteld op het strand. Limnos is een prachtig eiland, anders dan andere Griekse eilanden en nog niet overspoeld met toeristen. Er zijn hoofdzakelijk Engelsen, enkele Nederlanders en wat vakantiegangers uit Bulgarije, Tsjechië en Roemenië. We komen beslist nog eens terug bij Villa Afroditi op dit prachtige eiland. Wil & Bob

• 8Martijn16-08-2010

Prima appartement

De eerste Nederlanders in dit appartement! Touroperator biedt dit appartement sinds kort aan, daarom voornamelijk Ierse en Engelse gasten. Gelukkig kwam er na een paar dagen een ander Nederlands stelletje (Het was gezellig Roy en Lisanne :-))

Het kleinschalige appartement is zeer schoon en goed onderhouden, wat wij namelijk erg belangrijk vinden... Het heeft een mooi (klein) zwembad en het appartement ligt in een straat achter het centrum en strand. Dus het plezier van het centrum, maar geen last van de drukte van het centrum.

Een aanrader: Yassas Beach Bar!!! Super gezellige beachbar met Nederlandse eigenaar.......Hier kun je heerlijk aan het strand liggen.....

Appartement Villa Afroditi info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met