Appartement Summer Memoriesstersterster

6 reviews over Appartement Summer Memories

• 2018
    3Karel07-08-2018

Nooit meer

Appartemen is smerig en werd totaal Niet schoongemaakt tijdens ons verblijf . Douche water komt omhoog inplaats van dat het wegspoelt . Airco stuk dus kwa temperatuur een drama . Voor ons Nooit meer bah.

Kreeg mailtje om beoordeling aan te passen voor jullie richtlijnen dat lukte niet dus doe ik het maar even zo . Deze moeten jullie uit je aanbieding pakket halen Schandelijker bestaat niet . Is wat voor die Stegemans zijn programma.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

8Mirjam10-08-2013

Prima appartement, wel basic!

Summer memories is een prima appartement met ontzettend vriendelijke eigenaren! Angela en Elisabeth maken het je erg naar de zin! Ligt in een rustige buurt, 5 minuten van centrum en strand. Ontbijten is mogelijk en goed. Schoonmaak en bed verschonen 1 x per week, handdoeken 2 x per week. Je moet wel een beetje redelijk ter been zijn, want er zijn veel trappetjes! We komen hier zeker nog een keertje terug!

Gereisd met partner in juli 2013

• 8Daisy01-10-2012

Heel mooi complex!

Ik ben begin oktober 2006 met mijn moeder naar Summer memories geweest. We hadden een super kamer, mooi ligging, eigen tuintje.

Je hoeft maar een klein stukje te lopen naar het strand (5 a 10 min) en de winkels en restaurantjes. Wij zijn al vaker in Stalis geweest, maar dit appartement is echt super.

Gereisd met partner in september 2006

• 8esther29-09-2012

gaan zeker terug

De grote van ons appartement heeft ons verrast. we hadden een zes persoons appartement met 2 slaapkamers. Heel groot dakterras en fantastisch uitzicht. Enig minpuntje waren de muggen. Een klamboe is zeker aan te raden. Wij waren hier begin juni 2012, maar schitterend weer en heerlijk genoten van de mooie vissen in de zee. Strand +/- 5 minuten lopen, mooi zandstrand. De kinderen ( 5 en 7 jaar) hebben zich uitstekend vermaakt. Voor minder validen was ons apartement minder geschikt door de vele trappen

Zouden zeker terug komen

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

• 8J en R te S.21-11-2010

Prima appartement!

2 weken in appartement Summer memories geweest in Stalida. Leuk complex met 10 appartementjes. Wij zaten begane grond, zag er basic uit, wel erg schoon! De beheerders (eigenaars Electra) erg vriendelijk, en staan gelijk voor je klaar. De schoonmaakster Virginia verdient ook alle lof. Prima schoonmaak! Lekker ontbijten bij Electra. Naar het strand een kleine 10 minuten langs de boulevard. Prima te doen. Complex ligt heerlijk rustig, geen last van druk verkeer! Prima locatie, zeker om nog een keer terug te komen.

Gereisd met partner in mei 2008

• 9Rob 06-11-2010

Komen er zeker terug

Summer Memories ligt tegenover Electra. Het beheer is dan ook bij hen in handen. Fantastisch personeel die er echt voor je zijn. Het ligt aan de rand van Stalis, 5 minuutjes lopen, waardoor rust is gewaarborgt. Wel voorzorgsmaatregelen nemen tegen de muggen. Een echte aanrader.

Gereisd met partner in september 2010

3 tips over Appartement Summer Memories

• Mirjam, 10-08-2013

Dichtbij Summer Memories is het eerlijk verse vis eten bij Romantic Corner! Iets verder restaurant 9 Muses, dat ook heerlijke maaltijden serveert.

• Mirjam, 10-08-2013

Neem een extra handdoek mee! Een föhn was in ons appartement niet aanwezig, dus slim om mee te nemen!

• Daisy, 01-10-2012

Lekker eten bij Golden Beach, en naar het strand van Andreas!

0 vragen over Appartement Summer Memories

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast

• Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats