Appartement Skajado

Meer appartementinfo

62 reviews over Appartement Skajado

• 5Yoyce16-07-2012

Eén keer en NOOIT weer!

Op het eerste gezicht was dit een schot in de roos! Het fenomenale uitzicht bewonderde ons allen. Na een goed ontvangst (met appeltaart!) waren wij meteen verliefd op deze plek. Het duurde echter niet lang tot er hier en daar scheurtjes in deze emoties kwamen. De eigenaresse (die bij het complex woont) hield ons 24/7 in de gaten. Niet alleen de eigenaresse maar ook haar familie, die tot ons 'geluk' ook nog eens naast ons in het appartement zaten konden hun bemoeienis niet voor zich houden. Alleen al bij het vergeten van het buitenlampJE uit te doen 's nachts werd er de volgende morgen aan de deur gebeld of dat even uit kon want dat kostte stroom. Maar ondertussen wel een superdeluxe boot kunnen varen! Daarbij was de schoonmaak ook van slechte kwaliteit, die 5x per week werd niet waar gemaakt! De BBQ mag gebruikt worden, alleen jammer dat de eigenaresse zeurt over de lucht die eraf komt. Kortom, dit was eens en NOOIT weer! Voor een relaxte vakantie gaan wij in het vervolg elders zoeken!

• 7lucienne09-01-2012

één keer en niet weer

Op de foto's zag het er mooi uit.. De appartementen zijn mooi gelegen.. ook erg mooi gebouwt aan zee.. uitzicht vanuit je appartement prachtig!!! De inrichting is goedkoop.. de bedden slapen verschrikkelijk.. ik werd elke ochten om 7 uur wakker door de pijn in mijn rug!! Als je aan zee wil liggen moet je eerst allemaal trappen af.. en je eigen bedje meeslepen naar zee.. daar is ligplek voor 3 a 4 ligbedden en dan is het vol! Vanaf de steiger kan je de zee in.. AANRADER om waterschoenen aan te doen.. want er liggen allemaal rotsen in zee als je het water ingaat. Het appartement word omgeven door katten.. Gelukkig maakte het uitzicht veel goed.. en het weer was aangenaam.. Het was leuk voor de ervaring.. maar voor mij hoeft het niet weer.

Met vrienden

• 8peter en corrie06-10-2011

fantastisch

wij hebben een heerlijke vakantie hier gehad een prima accommodatie en een geweldig uitzicht hadden wij zowel vanaf ons grote balkon en zelfs vanaf onze slaapkamer heerlijk uitzicht op zee.de eigenaaresse is erg vriendelijk en lief is onze ervaring.jammer dat er mensen zijn die klagen over de aanwezige katten de eigenaares vind ook dit erg vervelend en doet er alles aan om dat te voorkomen maar er zijn altijd mensen die de beestjes voeren en dat geeft juist de nodige problemen.wij zijn goed tevreden over dit appartement en gaan er beslist nog een keer terug naar toe.

• 9S06-08-2011

Fantastisch!

Wij hebben wederom een erg fijne vakantie gehad in Skajado! Er zijn lang niet zoveel katten meer als voorheen en dus ook geen stank overlast gehad. Het uitzicht en ligging is geweldig! Je kunt gemakkelijk zwemmen in de zee door gebruik te maken van de stijger. Het strand is op 10 minuten loopafstand. Het appartement is prima en ruim. Ook met het balkon hadden wij erg geluk, die was erg ruim en hadden zelfs plek voor ligbedjes! Al met al een super plek. We zijn niet voor niks voor de tweede keer terug gegaan!

• 7henkie29-08-2010

NOOIT MEER

Het uitzicht is echt super ,maar zoveel katten als hier lopen is echt niet normaal,wij hadden een appartement aan de straatzijde waar je een tuin bij de voordeur had de tuin was een complete kattebak waardoor je de voordeur niet open kon laten staan ,enorme stank dus,vooral als de zon erop stond.,in het appartement enorme last van mieren zelfs in de bedden ,dus voor we naar bed gingen eerst alles afkloppen,wij hebben verschillende keren zelfs een kat in ons appartement gehad,dus voor ons geen skajado meer.

Met oudere kinderen

• 10Bianca23-07-2010

De eerste keer dat ik zeg:"direct weer!"

Als alleenreizende vrouw is het vaak moeilijk een mooi plekje te bemachtigen tegen een acceptabele prijs.Dit overtrof mijn verwachtingen! Een studio met 3 bedden voor mij alleen!ruim appartement.Ik zat op nr 13 en hoefde dus geen trappen.Balkon was ruim genoeg voor mij alleen.De zon stond daar om 7.00 uur al vol te branden.Maar als je 's middags terug kwam van het strand kon je lekker relaxen in de schaduw op het balkon.Van de steiger ben ik niet geweest want ze waarschuwden voor zee-egels.Voor het douchen een half uurtje de boiler aan,en dan had je warm water.Kookgerei miniem,maar eten doe je toch buiten de deur.Gelukkig wel een koffie-apparaat.Kluisje 20 per week,van de airco geen gebruik gemaakt.Prima locatie voor de alleengaande reiziger die rust zoekt.Stalida bij de hand(winkels,strand,restaurants) Malia op loopafstand (veel engelsen,quads en lawaai)en Chersonisos aan de andere kant.Openbaar vervoer prima voor Griekenland.Paardrijden met nikos uit stalis aan te raden.

Alleenreizend

• 10Hans en Betsy25-05-2010

romantische plek

Wat een heerlijk appartement,met een schitterend uitzicht over de baai! De steiger was een erg leuk extra, met ligbedden erop, heerlijk! Twee keer eigengebakken cake gehad van de eigenaresse, super!Ook was alles netjes schoon!! Je kunt lekker uit eten in Stalida en in Oud-Malia is het ook heel gezellig uit eten gaan s,avonds. Echt een aanrader voor wie niet midden in alle drukte wil zitten, maar wel in de buurt ervan.

• 8N.Troost22-04-2010

Geweldige plek met prachtig uitzicht

Heerlijk ruim, licht en schoon appartement. Wel 10 minuutjes lopen naar het centrum van Stalis en het strand, maar dat is goed voor de lijn.

• 9Franca16-10-2009

Heerlijke plek

Als je geen receptie, bar, restaurant, zwembad nodig hebt en trappen klimmen of de helling nemen geen probleem vindt is dit een heerlijke plek. Het appartement is ruim en eenvoudig ingericht en het uitzicht vanaf het terras mooi. Schoonmaak en wisseling van de handdoeken matig. Voor het zandstrand is het een behoorlijk stuk lopen, maar je kunt ook vanaf de steiger in zee zwemmen. Lekker eten bij de een van de vele taverna's. Hovoli springt er voor ons uit. Traditionele taverna met de beste wijn en smaakvolste verfijnde gerechten.

• 9petra van renswou10-09-2009

paradijsje van stalis

voor de 3de keer in skajado geweest. Was alsof we thuis kwamen iedereen wist gelijk wie je was. Was als vanzelf weer fantasties hadden nu top app (11) super groot teras (4/10) heerlijk zo ff nazomeren tot volgend jaar

Met vrienden

2 tips over Appartement Skajado

• Yoyce, 16-07-2012

TIP! Ga bij Maria's Golden Beach eten in Stalis! Op zondagavond kun je hier een traditionele Griekse avond meemaken inclusief het borden gooien en de sirtaki dansen! Op en top gezelligheid, waarbij het hele personeel vrolijk meedoet! De zonsopkomst is trouwens ook echt schitterend om mee te maken! Het is het echt waard om eens een keer vroeger op te staan!

• peter en corrie, 06-10-2011

het is een mooie locatie maar niet zo voor wanneer je slecht ter been bent gezien steile helling en de trapjes. een goeie tip n.l VOER de vele rond lopende poezen niet ,ook dit vind de eigenaares erg vervelend en niet iedereen houdt van poezen.dus NIET voeren.

1 vraag over Appartement Skajado

• sandy, 25-02-2012

bbq

Mag je als gezin de bbq die op het centrale terras staat gebruiken?

Yoyce, 16-07-2012

Ja de mag de BBQ gewoon gebruiken. Het is alleen jammer dat de eigenaresse telkens komt zeuren over de rooklucht die er vandaan komt en die 9 van de 10 keer haar richting op waait. Wij trokken ons daar niks van aan, had ze dat ding daar maar niet moeten neerzetten. Ohja en als er maar één kruimeltje brood nog ligt moet dat wel even goed worden opgeruimd, anders krijg je dat ook nog over je heen...

Appartement info

• Privé strandAanwezig