Tijdelijk €25 aanbetaling

• Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

43 Reviews over Sergiani

• 7Hemmo12-08-2022

Top vakantie.

Fijne plek. Goed eren en vriendelijk personeel

• 7Natuur
  • 10Anna25-02-2021

Thuiskomen

Wij verblijven hier al jaren en het voelt iedere keer als thuiskomen.De eigenaar en zijn zoon zorgen ervoor dat hun gasten niks tekort komen.Het eten in hun eigen restaurant is fantastisch en de bediening enorm vriendelijk! De kamers simpel maar goed schoongemaakt en ook de handdoeken wissel is fijn.Het zwembad is schoon en word goed onderhoiden, zo ook hun tuin.Het appartementen complex ligt heerlijk centraal om uit te wijken met een auto om Kreta verder te ontdekken.Kortom! Wij zeggen doen, boek gerust en je zult snappen wat wij bedoelen.(Ook op het gebied van veiligheids voorzieningen tijdens corona hebben ze het goed aangepakt)

• 9S.23-10-2019

Ontspannen gevoel in Sergiani.

Wat een warm welkom door eigenaar en diens medewerkers. Op loopafstand van winkeltjes Stalis en Malia. Leuke studio met balkon, goed restaurant.

• 9Dennis van Beek17-08-2015

Absolute aanrader

Deze maand 2 heerlijke weken doorgebracht bij Sergiani. De appartementen zijn eenvoudig maar goed onderhouden en superschoon. Het zwembad is niet overdreven groot maar ru voldoende t.o.v. het aantal appartementen. Prima bar bij het zwembad waar je voor schappelijke prijzen een drankje of een hapje kan kopen. We hebben gebruik gemaakt van halfpension en het eten in het restaurant is geweldig! Ruime keuze uit voor en hoofdgerechten. Eigenaar en personeel is geweldig en supervriendelijk. Na het melden van een probleem met de airco stond binnen een uur een monteur op de stoep en werd het euvel verholpen. Niet twijfelen, doen!

• 9Anoniem15-08-2013

Super vakantie!

We zijn net terug van 11 heerlijke dagen in Sergiani Garden. Absoluut een aanrader om naar toe te gaan. De eigenaar en zijn personeel zijn ontzettend vriendelijk en gastvrij. We hadden een 1 kamer appartement geboekt, maar we kregen kosteloos een 2-kamer appartement. In eerste instantie hadden we geen airco en kluis genomen. Maar de eigenaar heeft een mooie prijs gemaakt zodat we alsnog hiervoor gekozen hebben. Kamer zijn netjes en schoon. Om de dag schoonmaak en schone handdoeken. Zwembad met poolbar is een heerlijke plek om te vertoeven. We zijn slechts enkele malen naar het strand geweest, het merendeel bij het zwembad doorgebracht. Het eten in zowel de poolbar als het restaurant van Sergiani is voortreffelijk. Goeie prijs/kwaliteit verhouding. Er komen vooral Engelse en Duitse gasten maar tijdens ons verblijf zijn we ook andere Nederlanders tegengekomen. Stalis zelf is een leuk en gezellig plaatsje. Veel restaurants, cocktailbars en souvenir winkels !!

• 9Frederique Janssens24-07-2013

Geweldig!!

Wij hebben een geweldige tijd gehad in Sergiani Garden Hotel. Iedereen is ontzettend gastvrij, altijd behulpzaam en oprecht geinteresseerd in hun gasten. De ligging is ook perfect, rustig maar in de buurt van alles (in twee stappen sta je in het dichtstbijzijnde supermarktje, met overigens ook heel lieve mensen). In Malia ben je zo, en chersonnisoss is ook niet ver. Wij bleken onze jassen vergeten te zijn toen wij terugkwamen in Nederland, even een mailtje gestuurd, en onze jassen werden kosteloos met de pakketpost naar ons toe gestuurd. om de 1 a 2 dagen worden de handdoeken verschoont en word er gedweild, alles werd goed onderhouden. Wij gaan zeker nog eens terug! Een echte aanrader.

• 0Kim Witkam03-01-2012

Super vakantie!

Dit jaar voor het eerst met mijn vriend op vakantie. Het leek ons leuk om af en toe eens uit te gaan in Griekenland, maar niet dagelijks tussen de dronken jongeren zitten; dat niet! Sergiani ligt tussen Malia (place to be voor Engelse jongeren) en Chersonissos. Malia is aan te lopen, voor Chersonissos zijn we met de taxi gegaan. (heel goedkoop) Sergiani ligt aan de zogehete Beach Road. De hele dag door rijden hier quads, scooters, etc. Wij vonden dit niet storend. Aan deze Beach Road zijn ontzettend veel leuke restaurantjes en cafétjes te vinden. (gem. €35,- voor 2 personen uitgebreid eten!) Strand is echt super dichtbij, weg oversteken en je bent er. Je mag bij alle andere hotels gebruik maken van het zwembad, daarom is het niet zo'n probleem dat het zwembad van Sergiani niet zo spectaculair is. Voor Griekse begrippen is het appartement schoon & ook de inrichting is prima. Het restaurant van Sergiani is super leuk & er hangt een gezellige sfeer. Erg genoten :)!

• 9J.F. Ceelen17-09-2011

Uitstekende prijs-prestatie-kwaliteits-niveau

Onze vakantie van 3 weken bij Sergiani is buitengewoon prettig geweest en was de verzorging van zaken goed geregeld. Een aanrader voor een betaalbare vakantie in een zonnige omgeving en dicht bij het heerlijke (zand)strant gelegen.

• 7Annerieke13-09-2011

Leuk complex, goede ligging, wel erg lawaaierig

In augustus zijn wij in Sergiani geweest, allereerst hadden we een kamer boven het restaurant, was niet te doen, van 'sochtends 8 tot 's avonds 1 uur keiharde muziek. Nadat we dit aangegeven hadden kregen we een andere kamer, op de begane grond met een leuk terrasje! Eten is redelijk, maar ons lievelingsrestaurant was Mesogiakio in stalis. Een klein restaurantje aan de zee, met ongelooflijk vriendelijke bediening, echte grieken die alle tijd voor je nemen en ook op een praatje zitten te wachten en alles voor je over hebben! Verder gingen we naar het strand bij Ariadna beach, schuin aan de overkant bij Sergiani. Er werkt daar een jongen bij de strandsteoelenverhuur die 9 maanden in Nederland heeft gewerkt en goed nederlands spreekt en erg aardig is. Bij ariadna hebben ze ook een heerlijk zwembad waar je gebruik van kan maken. 2 Ligstoelen en parasol huren kost iets van 5 euro en ze hebben er zand en gras waar je kan liggen!

• 6anne_liesnienhuis09-08-2011

leuk, maar niet nog een keer

Redelijk appartementencomplex, lawaaiig, niet zo schoon, wel super ligging!!

Appartement Sergiani info

• WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Afstand in meters