7 vragen over Hotel SENTIDO Blue Sea Beach

• Lilian, 30-09-2017

Roken

Wat houd 'niet-roken-hotel' precies in? Mag je ook niet roken op je eigen balkon?

• Alexes, 17-08-2015

Sinds wanneer is dit een Sentido

Beste, Is dit hotel recentelijk overgegaan op Sentido? Is het hotel hierbij ook gerenoveerd?

• Tiffany, 09-05-2014

Lange broek en temperatuur

Ik las dat iemand schreef dat lange broeken voor heren bij het diner verplicht is is dit waar? En wij gaan begin Juni naar deze acomodatie heeft iemand ervaring of het in die periode s avonds erg afkoelt? Dan kan ik daar rekening meehouden met kleding.

Timvelthuizen, 24-08-2014

Lange broek voor heren is niet verplicht. Kan gewoon in korte broek gaan eten!

• jan knol, 07-05-2014

koffie zetapparaat in bungalows

weet iemand of er een koffiezet apparaat in de bungalows aanwezig is

j knol, 28-05-2014

er zijn geen koffie zet faciliteiten op de kamers in ieder geval niet in de bungalows je kunt er niets even opwarmen . maar verder prima voor elkaar niets op aan te merken

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Blue Sea Beach voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    BeachCheck
    BeachCheck

• Koelewijn, 21-01-2012

strand

Als je het water in gaat liggen daar dan stenen??? Moet je de strandbedden op het strand huren of hoort dit bij het hotel?? Wat kost dit???

Groeten Koelewijn

Henk, 11-06-2013

Bij sommige hotels wel, ongeveer 2 a 3 euro

• jessica, 15-08-2010

Vernieuwde kamers?

Ik zie op de foto's dat er ook vernieuwde kamers/bungalowkamers zijn, kan iemand mij vertellen of deze in een hoofdgebouw liggen of verspreid liggen over het resort.

Tuan Le, 09-09-2013

Hallo Jessica,

De hoogste gebouw is twee verdieping. De weg overstekken en je zit bij het strand. Service is perfect. Internet was meer NIET, dan wel. Als je dat niet erg vindt, dan is een perfect vakantie

• jessica, 15-08-2010

Vernieuwde kamers?