Hotel SENTIDO Blue Sea Beach

Hotel SENTIDO Blue Sea Beachsterstersterster

9.7Fenomenaal

Griekenland, Kreta, Stalis / Stalida

9.7Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Blue Sea Beach voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Zonaanbidders zitten goed in Sentido Blue Sea Beach op Kreta. Voor de kids is er animatie, maar verder kom je hier vooral tot rust. Het personeel is vriendelijk. Je krijgt dagelijks schone handdoeken en een badlaken, zodat je kunt genieten op een gratis ligbed. De familiekamers zijn ruim en voorzien van slaapbank. Chersonissos is 10 min. rijden.

324 reviews over Hotel SENTIDO Blue Sea Beach

• 2019
    8pst20-06-2019

Prima vakantie, maar geen 9,7

Goed ontvangst, mooi hotel en vriendelijke mensen. Onze kamer was rustig gelegen, ruim, met een klein tuintje waar we konden zitten en waar ligbedden stonden. Kamer werd elke dag keurig schoon gemaakt . Er loopt een weg/boulevard tussen het strand en het hotel, maar dit vonden wij niet storend. Een groot minpunt vonden wij dat er gezegd wordt dat het aan een zandstrand ligt! De ligbedjes staan op een smal zandstrandje, maar als je de zee in wil moet je wel de eerste 7 meter over keien lopen! Dus waterschoenen mee of 500 meter richting Malia lopen! Zwembad groot genoeg voor het aantal gasten. Hotel ligt aan de rand van Stalis met winkeltjes. Naar Chersonissos kan je voor 1,80 euro de bus nemen. Wij hadden All inclusive en het eten en drinken was best goed, maar vinden wel dat het in Turkije beter is, zeker voor de prijs die je moet betalen. Verder hebben wij een prima vakantie gehad.

Gereisd met partner in juni 2019

• 4Jos Dekeyer11-06-2019

Niet voor herhaling vatbaar

Dit is absoluut geen 5 sterren waard maar hoogstens 4 sterren. Kamers zijn luidruchtig en gelegen langs een grote snelweg. Veel te klein zwembad en ligbedden zijn niet confortabel voor een zogenaamd 5 sterren hotel. Adults zone met 8 ligbedden. In half pension moet je betalen voor de ligbedden aan het strand nl. 4 euro per persoon. Eten is vrij eentonig en weinig afwisseling. De kleine kamers dienen te worden gerenoveerd. Kortom als dit 5 sterren is dan moet er veel gaan veranderen. In all inclusive formule krijg je aangelegde dranken met siroop.

Costas P, GENERAL MANAGER, 13-06-2019

Dear valued guest,

Thank you for having chosen SENTIDO Blue Sea Beach during your recent visit in Crete and for taking the time to share your personal impressions. We are very concerned to learn that your overall stay experience with us did not meet your expectations at all. Each guest has different expectations about hospitality services, we make a raft of efforts to achieve pleasant customer experience. We certainly look forward to serving you again and to have the opportunity to exceed your expectations in a not too distant future.

• 10ben westerbeek13-05-2019

kamer;service;eten;locatie

kamer;service;eten;locatie alles was perfect.

Kostas P, GENERAL MANAGER, 19-05-2019

Dear valued guest,

It was a pleasure welcoming you in our hotel and look forward to hosting you as repeat guest on your next vacation.

• 10Lisa11-05-2019

ouzo all the way

vriendelijk personeel straffe cocktails

Kostas P, GENERAL MANAGER, 19-05-2019

Dear valued guest,

We thank you for choosing our hotel for your vacations and we are truly looking forward to serving you again at our hotel in near future!

• 10julie en kathleen07-05-2019

topper

alles heel goed. tophotel. voor herhaling vatbaar. zeker doen!

Kostas P, GENERAL MANAGER, 08-05-2019

Dear valued guest,

We would like to thank you for taking the time to share your impressions regarding your recent stay at our hotel. We are so pleased that you intend to return again in the near future.Look forward to your next visit!

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 2018
    8Fam. Torre24-10-2018

Prima verzorgd

Mooie lokatie, vriendelijk personeel. Wel vervelend dat bij een familiekamer de banken als bed fungeren waarbij er geen zithoek overblijft. Verder een prachtige groene oase.

Kostas P, GENERAL MANAGER, 12-11-2018

Dear valued guest,

Thanks for having chosen our hotel for your holiday and for the time dedicated to share your experiences with us through Zoover

We look forward with great pleasure to welcoming you again in our property.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 10monique crutzen19-09-2018

uitmuntend - heel goede service -

uitmuntend en goede kwaliteit

Kostas P, GENERAL MANAGER, 25-09-2018

Dear valued guest,

We thank you very much for your review and we are pleased that you were satisfied with the hotel’s location plus our services.

Look forward with great pleasure to serving you soon .

• 10carin van aaken06-09-2018

we hebben enorm genoten van alle

het eten in het restaurant was super goed, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Kostas P, GENERAL MANAGER, 17-09-2018

Dear valued guest,

First and foremost, we would like to thank you for choosing us as your holiday destination.

We hope to have the opportunity to host once again and offer you another great experience.

• 8pol c04-09-2018

prima

goed: restaurant en bar / minder: kamer en voral de badkamer

Kostas P, GENERAL MANAGER, 17-09-2018

Dear valued guest,

We thank you for your insights following your recent visit and we certainly look forward to serving you again in a not too distant future.

• 10heidi30-08-2018

bij het restaurant en in de tuin

diverse zwembaden, handdoekenservice, vriendelijk en behulpzaam personeel. eten is ook heel goed. negatief: de katten in het domein.

Kostas P, GENERAL MANAGER, 02-09-2018

Dear valued guest,

Thank you for reviewing your recent stay in our hotel, it is wonderful to hear that you were delighted with our services. Look forward to your next visit.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

2 tips over Hotel SENTIDO Blue Sea Beach

• kunstschilderroel, 03-05-2014

Boek een kamer in een van tuinunits, heerlijk rustig en er staan bedjes in een prachtig aangelegde tuin, dicht bij het zwembad. Er is een handdoekenservice.

• ivelthuizen, 29-08-2014

Koop een grote waterfles in Stalin.

7 vragen over Hotel SENTIDO Blue Sea Beach

• Lilian, 30-09-2017

Roken

Wat houd 'niet-roken-hotel' precies in? Mag je ook niet roken op je eigen balkon?

• Alexes, 17-08-2015

Sinds wanneer is dit een Sentido

Beste, Is dit hotel recentelijk overgegaan op Sentido? Is het hotel hierbij ook gerenoveerd?

• Tiffany, 09-05-2014

Lange broek en temperatuur

Ik las dat iemand schreef dat lange broeken voor heren bij het diner verplicht is is dit waar? En wij gaan begin Juni naar deze acomodatie heeft iemand ervaring of het in die periode s avonds erg afkoelt? Dan kan ik daar rekening meehouden met kleding.

Timvelthuizen, 24-08-2014

Lange broek voor heren is niet verplicht. Kan gewoon in korte broek gaan eten!

Hotel SENTIDO Blue Sea Beach info

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Gratis handdoeken, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAmerikaans, Balkan, Europees-Aziatisch, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Regionaal, Steaks, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Portier, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht