Hotel Blue Sea Beach

GriekenlandKretaStalis / Stalida

7.6GoedScore uit 320 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+141/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.6GoedScore uit 320 reviews

• Kinderzwembad
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Zonaanbidders zitten goed in Sentido Blue Sea Beach op Kreta. Voor de kids is er animatie, maar verder kom je hier vooral tot rust. Het personeel is vriendelijk. Je krijgt dagelijks schone handdoeken en een badlaken, zodat je kunt genieten op een gratis ligbed. De familiekamers zijn ruim en voorzien van slaapbank. Chersonissos is 10 min. rijden.

Tonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

326 Reviews over Blue Sea Beach

• 9Judith06-11-2021

Heerlijk hotel!

Wat een heerlijk hotel. Super lekker eten en drinken in overvloed (alles was continu bijgevuld), heel vriendelijk personeel en alles goed verzorgd. Wij hadden met onze dochter van 1,5 een bungalow met uitzicht op de zee, en zonnebedden op ons eigen terras, perfect! De rustige straat oversteken en we zaten op het zandstrand. In de zee moet je inderdaad over een paar stenen lopen, maar dat is twee stappen en je bent eroverheen. Onze kamer zag er heel nieuw en modern uit en werd elke dag goed schoongemaakt (schone handdoeken, bed opnieuw opgemaakt, wc schoongemaakt en vloer gedweild). We vlogen pas om 21 uur savonds terug, en mochten gratis (!!) gebruik maken van de kamer en alle all inclusive faciliteiten tot 18 uur (rekenen ze normaal gesproken €60,- voor). Wat een topservice. Voor een weekje relaxen in het najaar is dit een perfecte plek!

• 6Emil Janischka28-09-2021

Geen 5 sterren waard!

Hotel heeft 2 gebouwen, wij zaten in het bijgebouw, ongeveer 100 meter van het hotel verwijderd en daarnaast zat een restaurant met harde livemuziek! Het hotel is absoluut geen 5 sterren waard, hooguit 3 sterren. Eten was matig, alles in buffet vorm, ontbijt en middageten. Kamer was redelijk. badkamer erg gedateerd, douchen in bad e.d. Voor een bedje moet je 's morgens vroeg opstaan want om 8:00 is alles gereserveerd door de 80% aanwezige Duitsers. Receptioniste erg onvriendelijke vrouw die het belangrijker vond om ons er op te wijzen dat wij om 11:00 de uitgecheckt moesten zijn i.p.v. de klacht over de bedjes in behandeling te nemen. Personeel is wel erg vriendelijk, maar het schoonmaken bestaat meer uit het dagelijks wisselen van de handdoeken en en het laken weer rechttrekken. Strand is opgespoten zand en na een storm met hoge golven blijven er alleen stenen over. Kreta is leuk, maar in dit hotel komen wij niet meer!

• 8pst20-06-2019

Prima vakantie, maar geen 9,7

Goed ontvangst, mooi hotel en vriendelijke mensen. Onze kamer was rustig gelegen, ruim, met een klein tuintje waar we konden zitten en waar ligbedden stonden. Kamer werd elke dag keurig schoon gemaakt . Er loopt een weg/boulevard tussen het strand en het hotel, maar dit vonden wij niet storend. Een groot minpunt vonden wij dat er gezegd wordt dat het aan een zandstrand ligt! De ligbedjes staan op een smal zandstrandje, maar als je de zee in wil moet je wel de eerste 7 meter over keien lopen! Dus waterschoenen mee of 500 meter richting Malia lopen! Zwembad groot genoeg voor het aantal gasten. Hotel ligt aan de rand van Stalis met winkeltjes. Naar Chersonissos kan je voor 1,80 euro de bus nemen. Wij hadden All inclusive en het eten en drinken was best goed, maar vinden wel dat het in Turkije beter is, zeker voor de prijs die je moet betalen. Verder hebben wij een prima vakantie gehad.

• 4Jos Dekeyer11-06-2019

Niet voor herhaling vatbaar

Dit is absoluut geen 5 sterren waard maar hoogstens 4 sterren. Kamers zijn luidruchtig en gelegen langs een grote snelweg. Veel te klein zwembad en ligbedden zijn niet confortabel voor een zogenaamd 5 sterren hotel. Adults zone met 8 ligbedden. In half pension moet je betalen voor de ligbedden aan het strand nl. 4 euro per persoon. Eten is vrij eentonig en weinig afwisseling. De kleine kamers dienen te worden gerenoveerd. Kortom als dit 5 sterren is dan moet er veel gaan veranderen. In all inclusive formule krijg je aangelegde dranken met siroop.

Costas P, GENERAL MANAGER, 13-06-2019

Dear valued guest,

Thank you for having chosen SENTIDO Blue Sea Beach during your recent visit in Crete and for taking the time to share your personal impressions. We are very concerned to learn that your overall stay experience with us did not meet your expectations at all. Each guest has different expectations about hospitality services, we make a raft of efforts to achieve pleasant customer experience. We certainly look forward to serving you again and to have the opportunity to exceed your expectations in a not too distant future.

• 10ben westerbeek13-05-2019

kamer;service;eten;locatie

kamer;service;eten;locatie alles was perfect.

Dear valued guest,

It was a pleasure welcoming you in our hotel and look forward to hosting you as repeat guest on your next vacation.

• 10Lisa11-05-2019

ouzo all the way

vriendelijk personeel straffe cocktails

Dear valued guest,

We thank you for choosing our hotel for your vacations and we are truly looking forward to serving you again at our hotel in near future!

• 10Jeanette11-05-2019

Lovely Greek Holiday with

Everybody is very welcoming and helpful and any special requests answered to the best of their ability.

Dear valued guest,

Thank you so much for apprising us with your feedback through Zoover.

It has been our pleasure to serve you and we shall be overwhelmed to welcome you again in the near future.

• 10news letter09-05-2019

Nous allons revenir en octobtre

service et acceil du personel

Cher client,

Nous sommes ravis d'apprendre que nos prestations et nos services ont pu répondre a vos attentes.

En espérant avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau et vous fournir une autre expérience mémorable .

Cordialement

• 10peter09-05-2019

good hotel

good service, clean room, friendlie personal

Dear valued guest,

Thank you for choosing SENTIDO Blue Sea Beach for your vacation.

It was our pleasure to be of service to you and look forward to your next visit.

• 10julie en kathleen07-05-2019

topper

alles heel goed. tophotel. voor herhaling vatbaar. zeker doen!

Kostas P, GENERAL MANAGER, 08-05-2019

Dear valued guest,

We would like to thank you for taking the time to share your impressions regarding your recent stay at our hotel. We are so pleased that you intend to return again in the near future.Look forward to your next visit!

Hotel Blue Sea Beach info

Facilities

• 24-uurs receptieBeschikbaar
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (2)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Wlan internetBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (2)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)