Appartement Pela Sofia

32 reviews over Appartement Pela Sofia

• 2019
    9Rianne24-07-2019

Fijne vakantie gehad!

Een heerlijke vakantie gehad. Eigenaren heel vriendelijk en gastvrij. De appartementen zijn niet luxe, maar prima om in te verblijven. Ze zijn schoon, regelmatig verschoning van beddengoed en handdoeken. We hadden een appartement aan de straatkant maar totaal geen last van het geluid. Ligging is prima; aan de boulevard en vlak bij zee. Heerlijk zwembad, mooie tuin met meer dan voldoende ligbedden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• Oude reviews

9irene20-02-2017

Genoten!

Ik en mijn 2 kinderen hebben een heerlijke vakantie gehad op Kreta. Er hangt een fijne sfeer bij Pela sofia. De grote tuin en de korte afstand naar het strand zorgde ervoor dat mijn kinderen zich prima vermaakt hebben. De appartementen zijn basic maar goed onderhouden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9Patrick Jansen10-01-2010

met kinderen een aanrader!

Alles was super! Erg gezellig en prima om met kleine kinderen te komen Wij komen terug....

Gereisd met jonge kinderen in juli 2006

• 8Joyce Rutter08-08-2009

Leuk appartement, vriendelijke mensen!

Leuk appartement, gezellig ingericht. De mensen die het runnen zijn erg aardig en gastvrij! Service was top, zelfs s'nacht om 12u werd er nog eten klaar gemaakt na een excursie! De ligging is vrij rustig en qua strand iets minder. Maar met de taxi ben je voor nog geen 5 euro in het centrum van Cherchonissos! Al met al goed te doen en niks te klagen!

Gereisd met vrienden in juli 2006

• 10Eva01-06-2009

Topper!

Wij zijn hier in de zomer van 2006 geweest en zouden dolgraag terug gaan, maar hebben nog geen reisbureau gevonden waar we Pella Sofia opnieuw kunnen boeken. Dus we zouden heel graag horen van Irma waar ze geboekt heeft. Hele lieve mensen, met 2 dochters (Pella en Sofia). We kwamen heel laat aan, maar werden, door de familie, hartelijk ontvangen (die ook nog voor ons ging koken, midden in de nacht!) Prachtig appartement, alles keurig onderhouden en niets is ze teveel gevraagd. Do'nt worry, be happy" zei Maria, als er eens iets was, en loste 't dan op. (Ook heel lief voor onze kinderen, toen 6 en 9 jr). Iedere avond werden de nieuwste bioscoopfilms gedraaid, ook "verzoeknummers" als je er eens eentje gemist had. Je zit vlak aan 't strand en midden in het centrum, waar iedere dag (en nacht) voor alle leeftijden, van alles te doen is. Tip: linksaf het app. uitlopen en helemaal aan het einde vd straat, links bij "Maria's Golden Beach" gaan eten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2006

• 10Eva01-06-2009

Topper!

Als je nog twijfelt: Doen! Wij zijn in 2006 naar Pella Sofia geweest. Helaas hebben we tot op heden, bij geen enkel reisbureau, hier opnieuw kunnen boeken, anders hadden we de afgelopen 2 jaar daar ook gezeten. Dus wij zouden heel graag van Ron en Wilma horen, waar ze geboekt hebben. Een echte aanrader: Lieve mensen, niets is teveel gevraagd. Ook heel lief voor onze kinderen, toen 9 & 6 jr.)Keurig onderhouden. Prachtig appartement, je kijkt je ogen uit. Iedere avond werden de nieuwste films gedraaid, ook "verzoeknummers", als de kids er b.v. één gemist hadden). Ook 's avonds mag je zwemmen, dat maak je bijna nergens mee. En in Stalis (je zit midden in het centrum) is iedere dag van alles te beleven. Kleine tip: Rechtsaf, helemaal naar het einde lopen, en gaan eten, bij "Maria's Golden Beach", (aan de linkerkant).

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

• 8Irma27-12-2008

Mooie appartement

Mooie appartement. Netjes en verzorgd. Ligging aan de straat kant wat lawaaierig. Mooie tuin met een heerlijk zwembad. De zee via een trapje in je achtertuin. De prijzen van het appartement voor eten en drinken erg duur. Dat is erg jammer daar door ga je al snel ergens anders wat drinken of in je appartement.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2007

• 9Ineke en Jan21-10-2006

Prima appartementencomplex. Ruime appartementen. Schoon. Mooie ligging in Stalida. Op loopafstand van Malia, wat wel erg kermisachtig is geworden. Ook wij vonden de obers van de restaurants nogal opdringerig bij het binnenhalen van klanten. Bij de beste restaurants gebeurt dat niet, zoals bij Mythos. Prima keuken, beschaafde bediening.

Gereisd in oktober 2006

• 9lorain van der linden18-10-2006

Ik ben net terug van Pela Sofia. Leuk appartement en prima tuin, waar het met mooi weer heerlijk vertoeven is. Je loopt zo door de tuin van het Neon hotel naar het leuke zandstrand. De centrale ligging van het complex is ideaal. Jammer dat we erg slecht weer hebben gehad, maar in Stalis weer prima vermaakt.

Gereisd met familie in oktober 2006

• 9Ben en Jacq04-10-2006

Ook wij zijn net terug van 15 dagen Kreta. Pela Sofia is inderdaad een super complex! Wij hadden een appartement met twee balkons en dus uitzicht op zee (over bomen heen). De cleaning lady is altijd vrolijk en maakt prima schoon! Ook de barvrouw overdag was erg aardig, de bargriet 's avonds viel ons erg tegen. De eigenaar en zijn vrouw zijn wat stugger, maar wel aardig. Wat ons tegenviel deze vakantie was het opdringerige gedrag van alle binnenpraters bij de eettentjes. Daarom kwamen wij regelmatig bij Golden Heart by Yannis (ongeveer 15 min lopen richting Stalis). Ontzettend aardige mensen, rustig, gastvrij en heerlijk eten. Kortom: prima complex en heerlijke vakantie!

Gereisd in oktober 2006

Appartement Pela Sofia info