Appartement Papas

GriekenlandKretaStalis / Stalida

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Papas voor je op een rij gezet:

4.4OnvoldoendeScore uit 7 reviews

4.4OnvoldoendeScore uit 7 reviews
  • 6Ruimte

Appartement info

0Tonen op kaart

9 Reviews over Papas

• 1manon26-08-2009

Niet boeken

Vaak maakt het mij niet uit wat voor appartement het is, maar hierover ben ik zelfs niet tevreden. We hebben een paar keer gehad dat het water het niet meer deed, de lichten zijn uitgevallen, er zijn zwerfkatten, kakkerlakken en de kamers zijn onpraktisch ingericht. Elke keer als de deur open ging, was iedereen weer wakker. Deze vakantie zijn er ook spullen gejat van ons. Bijna zeker door de schoonmaakster, want zij was de enige die in onze kamers kwam. Ik ben gouden bedels kwijt en wat kleren. Mijn moeder en een vriendin zijn ook kleren kwijt. Ik kan moeilijk mijn hele koffer in de kluis doen. Het avondeten bestond elke avond maar uit 1 menu. Het ontbijt was wel goed. Bij deze wil ik iedereen waarschuwen voor je spullen en beter ga je niet naar Papa's Beach. Stalis is een geweldige plaats, maar zoek een ander hotel.

• 1Riki09-08-2008

nicht empfehlenswert! s.u.

Hotel Papas - einfach schrecklich! Wir waren zu dritt dort und hatten Halbpension: das Frühstück war total mager... nur weißbrot (das gleiche wie beim Abendessen) , butter, und fettiger käse/schinken.. Orangensaft mit Wasser verdünnt...usw.. Das Zimmer war schrecklich wir hatten Kakerlaken, Tausenfüssler und sonstige Tiere im Zimmer,...das Bad war undicht, es gab einige Stellen im Zimmer da waren Löcher wo die Tiere rauskamen.. das Hotel gehört wirklich dringend renoviert! alle 2 Tage kommt die Putzfrau und wischt nicht einmal den Dreck weg. Die Toten Kakerlaken werden nicht mal weggeräumt. Man kann es mit einer billigen sehr schlechten Jugendherberge vergleichen - wobei meiner Meinung nach habe ich mit Jugendherbergen bessere Erfahrungen!!!! Das einzig positive ist die Lage..der Strand liegt vor der Haustür und beim Hinterausgang ist man gleich im Zentrum. Auserdem wurde uns bestätigt dass wir die Kaution für den SAfeschlüssel (€ 15) zurück bekommen!! leider nein!! lg ...

• 4Hoving31-07-2008

Papas

Erg veel lawaai op de gangen. bg heeft uitzicht op een rietveldje van 3 mtr hoog. Geen toezicht dus gebruikt als doorloop naar het strand., schoonmaak goed. Ruimte (4 pers) te klein. Uitrusting keuken redelijk. Voor iets meer geld zijn er in Stalis zeker VEEL betere mogelijkheden. Eten geen gebruik van gemaakt.

• 7Marinke15-07-2008

zeer simpel appartement

er staat weinig in, aan meubels en serviece, maar met mooi weer heb je niet veel nodig

• 3Helen20-08-2007

In één woord een vreselijk appartement. Ik zat beneden met twee kinderen. Ten tijde van mijn studietijd had ik het nog geaccepteerd maar nu dus niet meer. In overleg met de eigenaresse kon ik naar Eleni Beach. Is ook van hun. Veel beter. De kamers liggen aan een enorme lange gang, leek wel een kostschool. Er werden op een goed moment werkzaamheden verricht in de gang hetgeen gepaard ging met heel veel viezigheid op de vloer. Een dag later was er nog niet schoongemaakt. Iedereen had het intussen wel de hele gang doorgelopen. Te goor en te triest voor woorden. Daarnaast lekte het toilet en liepen er kakkerlakken rond. Gelukkig werd alles naar tevredenheid opgelost. Het nieuwe hotel is trouwens wel erg mooi (op het oog). Pappas is duidelijk aan renovatie toe.

• 7Griekenlandfan15-08-2007

Het appartement heeft een perfecte ligging. De ene kant het strand en de andere kant de gezellige winkelstraat. Er werd om de dag schoongemaakt. Jammer, dat er 's-avonds veel muggen waren, daardoor konden/gingen we niet op het balkon zitten. Ook zou het handig zijn om een parasol standaard op je balkon of terras te hebben, want 's-middags zit je daar vol in de zon (met 40 graden en geen wind was het erg heet, parasol kost in het dorp slechts 5 Euro)

• 8daniella24-07-2007

komen nu 5 jaar in stalis. van eleni beach tot electra. pappas is qua prijs/kwaliteit beter dan eleni. volgend jaar worden ze gerenoveerd. schoonmaak was prima en je kunt nooit verwachten zoals thuis. ligging is prima en zwembad weet ik niet want we gaan altijd naar het strand bij de overloop

• 7Wendy26-07-2004

Wij zijn hier kort geweest, drie nachten. Ligt bijna op het strand, en vlak bij de drukke winkel- en eetstraat. Toch geen geluidsoverlast. Eén enorme kakkerlak gezien, en weggejaagd. Daarna geen last meer gehad. Wel gehorig op de gang, als er laat mensen binnenkomen. Omslachtig dat je de sleutel bij een ander hotel op moet halen, waar je ook een minimaal ontbijt krijgt. En jammer dat je lastig je huurautootje kunt parkeren. Maar ach, de ligging maakt veel goed!

• 7annemiek25-07-2004

Prima verblijf gehad,ligt geweldig aan het strand.Het zwembad was vies en klein.Veel duitse gasten.Hadden kakkerlakken in appartement.Na melding receptie binnen 10 min gespoten.Eten strandbar redelijk en naast appartement veel eetgelegenheden.Probeer aan het strand mikes beach bar eens;lekker en super vriendelijk We hadden hp geboekt bij hotel stalis.Dit was echt niet te eten [aangebrand]dus aten we vaak ergens anders

Appartement Papas info

Veilig betalen met