Hotel Niko Elen

8.8FantastischScore uit 21 reviews

0Tonen op kaart

21 Reviews over Niko Elen

• 9Alexander07-09-2021

Prima hotel met goede service.

Heerlijke vakantie gehad in een kleinschalig hotel, het personeel was vriendelijk en behulpzaam en de kamers waren netjes en schoon. Het ontbijt was vers en ruim voldoende. Het hotel bevindt zich op een prima lokatie, dichtbij het strand en dorpjes als Chersonissos en Malia. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar.

• 10Henk, Janna, Gerrit en Fenny Scheppink27-09-2019

Fantastische vakantie gehad.

Fijn kleinschalig hotel met goede ligging. Hotel heeft eigen zwembad, strand aan overzijde van de straat op 100 meter afstand.

• 9Thes10-09-2019

Mooie kamers, geweldige locatie en erg behulpzaam

Super verblijf gehad samen met dochter. Hotel is volledig gerenoveerd. Mooie kamers met ruim balkon. Badkamer is wat klein, maar wel helemaal nieuw. Bedden worden iedere dag opgemaakt. Handdoeken worden, als je wil, iedere dag verschoond. Ontbijt is prima, maar weinig variatie. Alles wordt wel goed bijgevuld. Hotel heeft een goede ligging midden in het centrum en 50 meter van strand. Zwembad is heerlijk, barretje bij het zwembad werd bij ons niet gebruikt. Personeel is ontzettend vriendelijk en altijd bereid om te helpen. Echt een aanrader!

• 8Astrid Zwart11-07-2019

Goed hotel qau prijs alles net gerenoveerd zeker e

Dat het een fijn en goed hotel is

• 9Thea02-07-2019

Geweldige heerlijke vakantie

• 9Kalina25-01-2009

Hotel dla niewymagających

Hotel skromnie urządzony, ale czysty, codziennie sprzątany, miła obsługa, czysty basen, plaża przez ulicę, tyle że płatna ( chyba, że coś się zmieniło, bo hotel nie miał własnej kiedy byliśmy ) tylko na śniadanie ciągle to samo: wędlina, ser żółty, dzem, miód, płatki z mlekiem, kawa, herbata. Ogólne wrażenie dobre. Zresztą tam się tylko śpi...... Polecam - hotel wart swej ceny

• 7maggie van Heusden01-10-2008

Eenvoudig maar goed hotel

Voor de prijs een eevoudig maar goed hotel. Ontbijt stelt niet veel voor, maar is niet slecht. Het ligt perfect in het miden tussen Stalis en Malia. Strand 50 meter verderop. Stalis is een heel leuk plaatsje met veel restaurantje en barretjes. Kom er al 10 jaar. Ga eens eten bij Ellas in Stalis en Minos. San Giorgio in Oud Malia is ook heel leuk. En vergeet vooral niet naar de plaatsjes Koutolofari, Piskopiano en Oud Chersonissos te gaan. Kan je lekker eten en is heel gezellig.

• 6Irene29-09-2008

Hallo

Wij zijn van 17 sept tm 24 sept geweest,en kan me wel een beetje aansluiten aan ellen en wim...Alleen voor die prijs wat we er voor betaald hebben mochten we niet klagen,wisten we eigelijk al wel voor we gingen.Toch hebben we een super vakantie gehad in stalis,lekker dicht bij zee en hele leuke mensen ontmoet.We gaan zeker weer terug volgend jaar maar niet meer naar Niko Elen...Mensen in Griekenland zijn super .. zo vriendelijk en gastvrij,dus zeker de moeite waard om nog is te gaan.

Gr Willy en Irene

• 5elly en wim26-09-2008

minimaal

Wij zijn ook geweest en waren blij dat het erg mooi weer was anders was het niet zo best geweest. Ontbijt wat sneetjes brood, 2 soorten jam, kaas, en een soort van bierworst, yoghurt met cornflakes, en een soort van siroop sapje, koffie/thee dit elke dag en 1 x p week een eitje. Zelf moet je afruimen anders wordt de dame boos. Niemand verder te zien in het Hotel de hele dag/avond. Zwembad lekker maar alles is verder dicht. Kamer super eenvoudig harde bedden, geen schoone lakens de hele warme week. En wel 1 X schoone handdoeken. Geen douche gordijn, zelf de douchekop vasthouden en boel steeds erg nat. Lekker balkonnetje. Wij zijn vaker goedkoop op reis geweest maar dit was inderdaad heel erg minimaal. Dankzij het weer fijne vakantie gehad maar meer valt er niets over te zeggen

• 7Saskia08-09-2008

perfecte ligging

Leuk hotelletje aan de strandweg in Stalis. Binnen 5 minuten sta je op het strand. Ligt naast het Sergiani hotel + restaurant.

Hotelkamers zijn simpel, maar netjes. Matras was erg hard, maar volgens mij is dat in alle Griekse hotels. Lekker zwembadje achter het hotel.

Het is in het hotel wel erg rustig. Alleen bij aankomst stond er iemand bij de receptie. Daarna was hij vrijwel altijd onbemand.

Ontbijt is inbegrepen, maar hebben wij alle dagen gemist (wordt al tussen 8.00 en 9.30 geserveerd).

Eten/stappen in Malia is goed te doen: +/- 20 minuten lopen over de strandweg. In Stalis zijn de cocktails in de BeachComber een echte aanrader!!

Hotel Niko Elen info

Veilig betalen met