Appartement Melina

357 reviews over Appartement Melina in het Nederlands

gezellig en goed appartementencomplex

Maggie
20-6-2018

Het is een heel gezellig appartementencomplex.

Je hebt een oud en nieuw gedeelte. Wij zaten in het oude gedeelte, maar hadden nieuwe keuken en badkamertje.

Alleen het inchecken als je aankomt is een ramp. De eigenaresse doet er uren over! Je wilt nl. zo snel mogelijk naar het strand of hapje eten..

Prima

Anoniem
16-6-2018

Netjes, ziet er goed uit, fijne kamers. De locatie is helemaal top! Overal dichtbij en toch rustig (s nachts rustig slapen). Bushalte om de hoek. Nadeel dat er geen wifi in je appartement is. En op sommige balkons zit je erg dicht tegen je buren (aan te kijken). Vriendelijke mensen. Alleen ze begrepen niet dat we geen zin hadden om na een best lange reis te wachten op iedereen en het gezamenlijk praatje -wij hadden trek en toilet nodig en wilde de sleutel. Eerst maar wat gaan eten en later teruggekomen.

Zou zo maar nog een keer boeken.

Gerrit
14-6-2018

Melina appartementen is kleinschalig en geen hoogbouw. Wij vonden ons 2kamer-appartement, met 2 balkons (nr 28) groot genoeg en schoon.

Appartementen zijn onlangs gerenoveerd en zien er dus netjes uit.

Eigenaars, wat ouder echtpaar Eva en Christoffer, doen hun best voor jou als gast en zijn voorkomend. Je voelt je als gast snel op je gemak.

Zwembad met ligbedden en parasols en een leuke bediening aan de zwembadbar door Joanna.

Complex ligt dicht bij het zandstrand waar veel restaurants “ free sunbeds” aanbieden als je daar ook iets gebruikt.

Wij zaten veel bij restaurant “Dianomeas” waar je lekker kunt lunchen (ook iets kleins als een tosti of alleen een Griekse salade) en dineren.

En dan ook de free sunbeds op het zandstrand. Kortom niets mis mee.

Een goede vakantie gehad.

Jan Pieter en Alida Ritzema
25-5-2018

We zijn van 17 t/m 24 mei te gast geweest in dit appartement. We zijn er zeer tevreden over. We zaten in het hoofdgebouw op de 1e verdieping met zij uitzicht op het zwembad en de Bergen. Mooi schoon appartement, met goede bedden. Gemoedelijke sfeer. Dichtbij het leuke en knusse centrum. Voor weinig geld kun je hier prima eten. We hebben geen auto gehuurd, maar wel voor 1 dag fietsen. Bij de kust langs fietsen is prima te doen. Ook zijn we een keer met de lijnbus naar Agios Nicolaus geweest. Prima verbinding, want ieder uur gaat er wel een bus. Het barretje bij het zwembad wordt gerund door Joanna. Een erg leuke en gezellige meid, die vrij goed Engels spreekt. Als je een biertje o.i.d. bestelde kregen we er altijd wat pinda's of chips bij. Ook de wat oudere eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Kortom voor ons een prima verblijf bij Melina en zeker voor herhaling vatbaar

Super

Carolien
16-5-2018

Prima complex waar vooral Nederlanders komen. Lekker dichtbij het strand en de hoofdstraat . Vriendelijke eigenaren die alles wel voor je willen regelen. Appartementen zijn netjes en schoon.

Voor het bijgebouw zit een prima restaurant waar je heerlijk kunt eten. Kortom: niks mis mee !!

Top vakantie bij Melina!

N. & E.
20-2-2018

Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen door de eigenaar en eigenaresse met een drankje. Ze spraken moeilijk Engels maar waren erg lief en behulpzaam. We hadden bij Melina een mooi appartement met balkon. We zaten niet in het hoofdgebouw maar in het bijgebouw. Dit was prima want het is nog niet zo lang geleden gerenoveerd. Het appartement werd netjes schoongehouden en we hadden een goede airco. Gelukkig want het was erg warm. De ligging is super want het ligt op ongeveer 3 minuten lopen van het mooie strand af en op 2 minuten lopen van de hoofdstraat (winkelstraat) af. Tegenover het hoofdgebouw zit een supermarktje, altijd handig. Wij zaten vaak bij het restaurantje Kelariko wat voor het bijgebouw ligt. Super aardige en gezellige bediening en goed eten. We zijn niet veel bij het hoofdgebouw geweest, alleen hebben we er 1 keer even in het zwembad gezwommen. Dit was lekker verkoelend.

Zeker de moeite waard om terug te komen hier!

Prima accomedatie

Roelof veldhuis
12-2-2018

Het appartement is ruim en schoon, goed onderhouden. Het niet verwarmde zwembad frisser dan de zee in oktober.

Jasper
11-12-2017

De eigenaren zijn zeer gastvrij, erg bedankt voor de gastvrijheid.

Het is een vrij basic appartement, met zwembad hier heb ik geen gebruik van gemaakt, kan ik geen beoordeling over geven.

Ik trok er veel op uit, dus was het een prima appartement, voor slapen, bedden waren goed, badkamer, en keuken konden kon wel wat beter, qua hygiëne.

Supermarkt op steenworp afstand, als je iets vergeten bent te halen ;)

In deze tijd van het seizoen, wordt alles erg stil in Stalis, Malia, elke dag sluit er wel een taverne, wil je meer leven hebben, ga dan zeker een maand eerder.

voor het weer kan je er prima heen het was nog 23+ gr. elke dag.

goed,prima prettig appartement

gerrie
26-10-2017

appartement met alles wat nodig is douche toilet balkon prima bed !!

vriendelijke eigenaren. Goede ligging vlak bij strand en restaurant winkeltjes

Gemoedelijke sfeer, hele aardige mensen

Jolanda
14-10-2017

Fantastische ligging van het appartement; dicht bij het strand en eetgelegenheden. Appartementen zijn schoon en goed onderhouden.

We hebben een aantal aanbieders voor Melina voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Melina in Stalis / Stalida , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Melina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Melina scoort een 8.11 uit 10 op basis van 358 reviews.