Appartement Melina

8,1

352 reviews over Appartement Melina in het Nederlands

Top vakantie bij Melina!

N. & E., 20-2-2018

Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen door de eigenaar en eigenaresse met een drankje. Ze spraken moeilijk Engels maar waren erg lief en behulpzaam. We hadden bij Melina een mooi appartement met balkon. We zaten niet in het hoofdgebouw maar in het bijgebouw. Dit was prima want het is nog niet zo lang geleden gerenoveerd. Het appartement werd netjes schoongehouden en we hadden een goede airco. Gelukkig want het was erg warm. De ligging is super want het ligt op ongeveer 3 minuten lopen van het mooie strand af en op 2 minuten lopen van de hoofdstraat (winkelstraat) af. Tegenover het hoofdgebouw zit een supermarktje, altijd handig. Wij zaten vaak bij het restaurantje Kelariko wat voor het bijgebouw ligt. Super aardige en gezellige bediening en goed eten. We zijn niet veel bij het hoofdgebouw geweest, alleen hebben we er 1 keer even in het zwembad gezwommen. Dit was lekker verkoelend.

Zeker de moeite waard om terug te komen hier!

Prima accomedatie

Roelof veldhuis, 12-2-2018

Het appartement is ruim en schoon, goed onderhouden. Het niet verwarmde zwembad frisser dan de zee in oktober.

Jasper, 11-12-2017

De eigenaren zijn zeer gastvrij, erg bedankt voor de gastvrijheid.

Het is een vrij basic appartement, met zwembad hier heb ik geen gebruik van gemaakt, kan ik geen beoordeling over geven.

Ik trok er veel op uit, dus was het een prima appartement, voor slapen, bedden waren goed, badkamer, en keuken konden kon wel wat beter, qua hygiëne.

Supermarkt op steenworp afstand, als je iets vergeten bent te halen ;)

In deze tijd van het seizoen, wordt alles erg stil in Stalis, Malia, elke dag sluit er wel een taverne, wil je meer leven hebben, ga dan zeker een maand eerder.

voor het weer kan je er prima heen het was nog 23+ gr. elke dag.

goed,prima prettig appartement

gerrie, 26-10-2017

appartement met alles wat nodig is douche toilet balkon prima bed !!

vriendelijke eigenaren. Goede ligging vlak bij strand en restaurant winkeltjes

Gemoedelijke sfeer, hele aardige mensen

Jolanda, 14-10-2017

Fantastische ligging van het appartement; dicht bij het strand en eetgelegenheden. Appartementen zijn schoon en goed onderhouden.

Nooit meer.......

Monique, 9-10-2017

Wij zijn erg basic gewend, basic is prima, maar dit was niet goed...

Appartementen Melina laat veel te wensen over.... De erg gehorige basic appartementjes zitten erg dicht op elkaar, op je terrasje zit je bijna bij de buren op schoot. Privacy 0,0 dus.

*wifi in appartement kost 15 euro per week en is zeer slecht.

*appartement voor 4 personen heeft terras voor 2 personen.

*terras kijkt uit op witte blinde muur op 3 meter afstand.

*boom hangt over het terras en gooit larven :( in koffie en op je ontbijt.

*appartement heeft weinig raam, is zeer donker, ook als de zon fel schijnt.

*airconditioner zit vol stof e.a. dingen... bij gebruik loop je gezondheids risico's.

*om stoom te besparen zet men de knop voor warm water maar 10 uur per dag aan en 1 boiler is voor 4 appartementen van 4 personen.

*schimmel in de gerenoveerde keukenkastjes.

*schimmel in de gerenoveerde badkamer.

Men geeft de ligging op Zoover vaak een 8 of 9 omdat het heel dichtbij strand en centrum ligt.

Wij geven de ligging een 4 omdat de appartementen in een donkere spelonk/steeg liggen.

Stálida is een hoop appartementen, winkels en horeca voor toeristen, 80% Hollanders, alles op loopafstand, prima voor een relaxte zonvakantie.

Heel veel leuke restaurants waar je voor 10 euro p/p lekker kunt eten, vooral bij Taverna Kotsos, Akti Bar restaurant,

Was wederom super !!

Harry Walgers, 4-9-2017

Geweldige ligging tov. strand winkels en restaurants , zeer vriendelijk personeel goede schoonmaak en erg aardige en behulpzame eigenaren als er iets is....

niet goed : kan niets bedenken !

Fijne plek om naartoe te gaan

Roelofsen, 27-8-2017

Wij komen hier al jaren. Het is een knus en fun appartementencomplex. Wat mij opviel is dat het publiek lien anders is dan voorgaande jaren. Schreeuwende scheldende jongeren die overlast bezorgden in het zwembad mensen die elkaar geen gedag meer zeggen maar elkaar aankijken en denken: wat moet je van me. Er staat een jonge meid achter de poolbar ie echt wel haar best doet maar de sfeer er niet in krijgt. Christof en Eva zijn lieve vriendelijke mensen die erg behulpzaam zijn. De appartementen in het hoofdgebouw zijn schoon maar wel gedateerd. In het bijgebouw zijn ze netjes gerenoveerd. De schoonmaak is goed. Blijft jammer dat Jolanda er niet meer is. In mijn ogen is zij een gemis hier in het complex.

Toch komen wij zeker terug want Melina blijft een hele fijne plek om naartoe te gaan.

Prima appartement

F de Leeuwe, 24-8-2017

We werden bij aankomst vriendelijk ontvangen door de eigenaresse met een drankje. Ze sprak moeilijk Engels maar was erg lief en behulpzaam.

Heb zwembad was wat aan de koude kant maar verder prima. De slaapkamer was ook goed.

We zijn altijd naar het strand gegaan wat op één minuut loopafstand is. Geweldig!

De restaurantjes zijn een absolute aanrader en in de avond was het in Stalis heel gezellig! Erg leuke winkeltjes ook! We hebben ons vermaakt en komen zeker in de toekomst terug!

Vlakbij het strand

Tes, 11-8-2017

Nette aprtementen

Matrassen schandalig slecht vering stak er door heen

Er werd een dun toppertje over gelegd dat was het

Ook zijn er veel vaste gasten die denken dat het zwembad en ligbedden van hun zijn erg jammer

We hebben een aantal aanbieders voor Melina voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Melina in Stalis / Stalida , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Melina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Melina scoort een 8.11 uit 10 op basis van 353 reviews.