Appartement Melina

371 reviews over Appartement Melina in het Nederlands

Het wasgoed

Jaap hogendoorn
3-11-2018

Het was een goed appartement alleen wat donker en geen waterkoker bijvoorbeeld.

Voor herhaling vatbaar

Dirk
11-10-2018

Keurig 2-kamer app. Goed schoon. Aardig personeel. Bedden aan de harde kant. Gunstig gelegen fov strand en centrum.

Doordat eigen vervoer was geregeld geen contact met Neckermann. Ook niet na bellen.

Een geweldige vakantie, leuke ervaring, top.

Rob Verwijs
11-10-2018

We hebben een appartement geboekt in het appartementencomplex van Merlina in de plaats Stalis op Kreta. Bij inchecken in het appartement een welkomstdrankje aangeboden, de sleutel overhandigd met de mededeling om volgende dag met paspoort in te schrijven. Heerlijk lekker op zijn Grieks dus. No stress. Ik voelde mij al direct op mijn gemak. We werden door de schoonmaakster naar het appartement gebracht en zij wilde perse de koffers naar de eerste verdieping brengen. Het appartement was gedateerd, maar gerenoveerd en heel erg schoon. Er was een goed restaurant bij heel gezellig. Balkons kwamen een een zijde allemaal redelijk naast elkaar met vrijheid en ook de mogelijkheid om met de buren te communiceren als daar behoefte aan was. In het gebouw zaten nagenoeg alleen Nederlanders. Het Griekse gevoel en mentaliteit werd door velen overgenomen en iedereen was gezellig. Het zandstrand zat op 100 meter, was schoon en bedjes betaalbaar.

Preisdaler

De zaak moet weer eens een keer 'opgeschud' worden

Eugène Voets
20-9-2018

Veel gasten komen elk jaar (of 2 keer per jaar) waardoor vele gezellige contacten. Jammer dat de (pool-)bar en (terras-)bar bezetting nu al voor het 2e jaar is veranderd waardoor veel gasten overdag (zwembad en poolbar))en 's-avonds (terrasbar) andere lokaties opzoeken. De vraag is of eea aan de werkgever ligt en zo ja dan doet ie zichzelf tekort (inkomsten), maar ook de gasten en heeft het wellicht op termijn consequenties voor de boekingen.

Verder is Melina voor ons een goede lokatie, weliswaar redelijk sober, maar los van het bovenstaande voldoet het voor ons nog steeds. Er zou meer aandacht moeten zijn voor bepaalde faciliteiten, Bijv. nog steeds geen Free Wifi, ondeugdelijke en gevaarlijk kookapparatuur, slechte koffiezetapparaten, twijfels bij schone airco, ontvangst en vertrek gasten niet altijd goed geregeld (afwezig en/of taalproblemen). Hardwerkend en aardig schoonmaakpersoneel maar wel met herkenbare 'schoonmaakproblemen'

Geweldig!

Ans
14-9-2018

Wij vonden alles goed, mooi appartement, mooi en schoon zwembad en lekker weer wat wil een mens nog meer....

Bah Bah, laatste keer Melina

jolanda en john
14-9-2018

Wij zijn hier vaker geweest en altijd in het oude gedeelte. Dit jaar zijn wij er weer twee weken geweest en zaten in het oude gedeelte begaande grond. super dachten wij, nou dus niet. De appartementen zijn echt aan vervanging toe, het is oud,vies,beschimmeld en niet schoon, ook al doet de werkster haar best.

Dit jaar hadden we steeds mieren in bed en wij zijn ook veel gebeten door de mieren. Eerst dachten we dat het van de muggen was maar konden geen mug vinden. Ook de eigenaar opgezocht maar niet te vinden, blijkt dat meneer in het ziekenhuis lag, heel vervelend. Wel aan de reisleider door gegeven. Ik vind de prijs en de 8,1 op dit moment niet schappelijk. Meerdere buren gesproken die er ook al jaren komen en die gaan volgend jaar ook bijna allemaal iets anders zoeken. Verder hebben we een super gode vakantie gehad.

Second home

Karin
        6-9-2018

Kleinschalig complex op loopafstand van het strand waar het echt thuiskomen is.

Ben er inmiddels 7x geweest en ga volgend jaar weer

Perfect verblijf gehad

Kalimera
        17-8-2018

Beste mensen,

Wat mij opvalt is soms het geklaag over het om de dag wisselen van de handdoeken en schoonmaken van de appartementen. Volgens mij is dat normaal als je naar een appartementencomplex gaat en bovendien kun je gewoon aan de schoonmaaksters vragen als je nieuwe wilt. Hetzelfde geldt voor het toiletpapier , gewoon vragen dan krijg je het. Dan het probleem kakkerlakken. Het is idd niet fijn als ze er lopen, maar geef het gewoon aan dan ondernemen ze echt wel actie. Het is nu eenmaal niet zoals het thuis is. Sta je toch op luxe en 24 uur per dag service, boek dan een 5 * ressort, maar daar betaal je dan ook vele malen meer voor dan hier bij Melina.

Voor ons geen 2e keer

heere
        16-8-2018

Appartementen liggen zeer gunstig nabij mooi strand dat langzaam afloopt,

en centrum met winkeltjes en eettentjes te kust en te keur.

Ondanks goede en positieve berichten vol vertrouwen afgereisd naar melina appartementen .

Appartement waarin wij zaten was weliswaar redelijk gedateerd ,

maar had toch ook wat achterstallig onderhoud.

Een toilet dat door een mankement in het reservoir constant water door liet lopen.

Hierdoor was het een aantal nachten moeilijk slapen geblazen.

Werd door de eigenaar 5 dagen achtereen provisorisch gemaakt .

Uiteindelijk op onze laatste dag kwam er om 22.30 een monteur langs om dit te repareren.

Ook de kit randen in het douchegedeelte is door ernstige schimmelvorming aan vervanging toe.

Op de laatste dag trof de buurman een flinke kakkerlak op zijn appartement aan,

en vervolgens hadden wij er ook eentje op onze slaapkamer.

Kortom een goede vakantie door omgeving,appartement viel beetje tegen.

Volgend jaar weer!

Anouk
        13-8-2018

Prima ligging t.o.v. centrum en strand. Fijne ruime en schone appartementen in een complex met de typisch Griekse uitstraling. Zeer vriendelijke eigenaren!

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Melina in Stalis / Stalida , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Melina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.