Appartement Melina

367 reviews over Appartement Melina in het Nederlands

Geweldig!

Ans
14-9-2018

Wij vonden alles goed, mooi appartement, mooi en schoon zwembad en lekker weer wat wil een mens nog meer....

Bah Bah, laatste keer Melina

jolanda en john
14-9-2018

Wij zijn hier vaker geweest en altijd in het oude gedeelte. Dit jaar zijn wij er weer twee weken geweest en zaten in het oude gedeelte begaande grond. super dachten wij, nou dus niet. De appartementen zijn echt aan vervanging toe, het is oud,vies,beschimmeld en niet schoon, ook al doet de werkster haar best.

Dit jaar hadden we steeds mieren in bed en wij zijn ook veel gebeten door de mieren. Eerst dachten we dat het van de muggen was maar konden geen mug vinden. Ook de eigenaar opgezocht maar niet te vinden, blijkt dat meneer in het ziekenhuis lag, heel vervelend. Wel aan de reisleider door gegeven. Ik vind de prijs en de 8,1 op dit moment niet schappelijk. Meerdere buren gesproken die er ook al jaren komen en die gaan volgend jaar ook bijna allemaal iets anders zoeken. Verder hebben we een super gode vakantie gehad.

Second home

Karin
        6-9-2018

Kleinschalig complex op loopafstand van het strand waar het echt thuiskomen is.

Ben er inmiddels 7x geweest en ga volgend jaar weer

Perfect verblijf gehad

Kalimera
        17-8-2018

Beste mensen,

Wat mij opvalt is soms het geklaag over het om de dag wisselen van de handdoeken en schoonmaken van de appartementen. Volgens mij is dat normaal als je naar een appartementencomplex gaat en bovendien kun je gewoon aan de schoonmaaksters vragen als je nieuwe wilt. Hetzelfde geldt voor het toiletpapier , gewoon vragen dan krijg je het. Dan het probleem kakkerlakken. Het is idd niet fijn als ze er lopen, maar geef het gewoon aan dan ondernemen ze echt wel actie. Het is nu eenmaal niet zoals het thuis is. Sta je toch op luxe en 24 uur per dag service, boek dan een 5 * ressort, maar daar betaal je dan ook vele malen meer voor dan hier bij Melina.

Voor ons geen 2e keer

heere
        16-8-2018

Appartementen liggen zeer gunstig nabij mooi strand dat langzaam afloopt,

en centrum met winkeltjes en eettentjes te kust en te keur.

Ondanks goede en positieve berichten vol vertrouwen afgereisd naar melina appartementen .

Appartement waarin wij zaten was weliswaar redelijk gedateerd ,

maar had toch ook wat achterstallig onderhoud.

Een toilet dat door een mankement in het reservoir constant water door liet lopen.

Hierdoor was het een aantal nachten moeilijk slapen geblazen.

Werd door de eigenaar 5 dagen achtereen provisorisch gemaakt .

Uiteindelijk op onze laatste dag kwam er om 22.30 een monteur langs om dit te repareren.

Ook de kit randen in het douchegedeelte is door ernstige schimmelvorming aan vervanging toe.

Op de laatste dag trof de buurman een flinke kakkerlak op zijn appartement aan,

en vervolgens hadden wij er ook eentje op onze slaapkamer.

Kortom een goede vakantie door omgeving,appartement viel beetje tegen.

Volgend jaar weer!

Anouk
        13-8-2018

Prima ligging t.o.v. centrum en strand. Fijne ruime en schone appartementen in een complex met de typisch Griekse uitstraling. Zeer vriendelijke eigenaren!

Super

Jojo
        8-8-2018

Wij hadden een kamer in het ‘nieuwere’ hoofdgebouw. Kamer was ruim genoeg en de airco en het terras waren meer dan prima. Zwembad was prima, nog geen 2 minuutjes lopen van het strand en de straat met winkeltjes en restaurants. Aangezien wij ook niet erg veel hebben betaald was de prijs/kwaliteitsverhouding gewoon prima. Als je luxe verwacht moet je maar meer geld neerleggen. Minpunt vonden wij dat er maar om de dag nieuwe handdoeken werden gebracht, en op zondag ook niet waardoor wij 2 keer 3 dagen met dezelfde handdoeken hebben moeten douchen. Omdat wij dit zelf thuis ook niet doen had dit zeker beter gekund. Verder hele aardige eigenaren eno personeel. Aanrader is om een dagje een scooter, quad of auto te huren en de bergen in te trekken richting het Lassithi plateau. Uitgaansleven is er niet maar in de Ryhthmh bar kun je elke avond tot diep in de nacht drankjes doen, ook gezellig!!

Tot volgend jaar

Stef Guldemond
        6-8-2018

De ligging is fantastisch, kleine 100 meter tot het strand en het centrum ligt letterlijk om de hoek! Vriendelijke eigenaren/personeel. Kamer is schoon en een goede douche. Aangezien dit door ons alleen werd gebruikt als een slaapplaats en we voorderest alleen maar gebruik maakte van het strand, zijn deze kamers toch echt heel top! Goede harde bedden, kan eventueel een topper gevraagd worden (mocht u rugklachten hebben).

We hebben het prima naar ons zin gehad

Lenneke Brouwer
        31-7-2018

Wij hadden een prima appartement in het bijgebouw. Om de dag werd het schoongemaakt en schone handdoeken. Aardig personeel.

Geweldig

Kim
        24-6-2018

We kwamen aan en kregen een welkomstdrankje om van onze reis bij te komen. Al snel werden naar het appartement begeleid, alles werd duidelijk uitgelegd. Het eenkamer- apartement was schoon, groot genoeg voor 2 personen! Om de dag werd er schoon gemaakt met handdoekenservice.

Het apartement ligt op minder dan 100m afstand van het strand, café’s, barretjes, restaurantjes en winkeltjes. Erg leuke omgeving!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Melina in Stalis / Stalida , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Melina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.