Hotel Marlena

Hotel Marlena
7,6

2 reviews over Hotel Marlena in het Nederlands

Redelijk maar volgende keer ergens anders.

nikitacarrus
6-8-2012

Locatie + vraag kamer aan achterzijde anders veel overlast van de grote weg Hotel +/- ging wel. wij zijn er niet veel geweest. zwembad heeft wel mankementen. geen toezicht en naar mijn idee niet veilig voor kinderen. tevens heel veel wespen(!) Eten + heel weinig keus. maar wat er is is wel goed bereid heeft juiste temperatuur Kamer -/+ bedden zijn zeer oud. iedere dag wakker geworden met rug/nek knie klachten. terwijl wij jonge, gezonde mensen zijn. zeer kleine badkamer. airco moet je 5 p dag voor betalen(!!!) om de dag handdoekwissel. geen zeep om handen mee te wassen. zeer gehorig oud hotel. Service + vriendelijk personeel maar niet echt gezellig Wij hebben het wel fijn gehad, waren zelf veel op het strand te vinden. Het hotel is proper en netjes. Veel duitsers en russen/polen. Verder wat onderkomen maar wel te doen. We gaan voor het stadje zeker nog eens terug maar zeker naar een ander hotel. Een hotel voor mensen die niet veel willen betalen voor redelijk hotel.

Gereisd Met partner in Fri Jul 06 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Eenvoudig

Familie
11-8-2009

Hotel:voor de prijs toereikend, eenvoudig/netjes. Eten: eenvoudig. Wees op tijd voor 't ontbijt(7.30-9.30)stipt 9.30 wordt wordt alles opgeruimd. Geen lang-slapers ontbijt. Kamers: neem geen kamer aan de wegkant/met zeezicht, dan slaap je de hele nacht niet! Verkeer vliegt dag en nacht over die weg. Voor oudere kinderen weinig te beleven, die moeten hun vertier in Stalis of Chersonissos zoeken. Strand is prima. Hoofdzakelijk Duitsers,wat minder Hongaren, russen en polen Als je wat meer wil moet je een 4/5 sterren hotel boeken

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2009

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar

• Overige servicesHanddoeken(service)

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marlena in Stalis / Stalida , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marlena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.