Appartement Maria Lambis

• 7.4Inrichting
  • 7.4Hoeveelheid ruimte

Appartement Info

Meer appartementinfo

De prijs-kwaliteitverhouding is goed bij Maria Lambis in Stalis Stalida. Hier verblijf je in een schoon appartement met vriendelijk personeel. Maria Lambis ligt op het Griekse eiland Kreta tussen Chersonissos en Malia. Beiden op 10 minuten met de taxi. Maar het strand, de bakker en de supermarkt zijn op loopafstand.

230 reviews over Appartement Maria Lambis

• 8Vissering06-10-2019

Aangenaam appartement

Kleinschalig appartementen complex gelegen vlak naast een snelweg op loopafstand van een leuke boulevard met veel leuke restaurantjes en souvenir shops. De eigenaar en de barman zijn erg vriendelijk. Leuk zwembad en een redelijk ontbijt voor €6 per persoon. Airco is wel duur. €8 per dag. Aanraders: restaurant Jannis golden heart, bakkerij Four Brothers en restaurant golden beach. Al met al een heerlijk verblijf gehad. Prijs-kwaliteit is prima!

• 8Nancy van Meetelen11-09-2019

We hebben het geweldig gehad.

We hebben het geweldig gehad. Het personeel is zeer vriendelijk en de kamers zijn schoon. Het eten is goed en betaalbaar.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Edwin04-08-2019

Echt een fantastisch verblijf. Lekker relaxed.

Klein complex dicht bij het strand van stalis.

• 8Gvg04-07-2019

Erg fijne plek

Heerlijke plek om te zijn. Rustig appartement en vriendelijke mensen. Vlakbij grote winkelstraat. ( Overkant van de weg ) supermarkt dichtbij en goed eten bij het zwembad. Bushalte is ook dichtbij dus je ben zo in een ander leuk stadje. Als je in de nacht aankomt dan denk je echt, help waar zijn we beland. Maar het is een mooi complex verscholen achter wat verouderde huizen. Wij zijn nog naar Chersonissos geweest met de taxi ( 10 euro ). Vooral in de avond is dit wel zo fijn. Wij zijn hier van 29 juni t/m 6 juli voor 188 euro verbleven inclusief vliegreis. Erg goedkoop, en zeker voor wat je er voor terugkrijgt.

Geboekt bij neckermann
  • 7Solita kern20-06-2019

Zeker de moeite waard voor een goede prijs

Heerlijke vakantie gehad .lief personeel ,alleen niet 250 m van strand en winkels ,het is nog een aardig stukje lopen ,door tunneltjes en weg toch zeker 15 min ..onbijt is niet aan te raden ,100 m van hotel zit een heerlijke bakker

• 9Jan Pieter Ritzema07-06-2019

Fantastisch verblijf bij Maria Lambis en Stalis

Week van 30 mei tot 6 juni verbleven wij in Maria Lambis. We hadden een studio geboekt met uitzicht maar we kregen bij aankomst een 2 kamer appartement in het nieuwe gedeelte. We zaten in nummer 46 met een prachtig uitzicht. Het was erg schoon en het werd 2 keer schoongemaakt in deze periode. Dus prima. Erg vriendelijk personeel en s´avonds na het eten in Stalis gezellig een drankje doen in de bar in het complex bij Manos. Een super aardige vent die ook redelijk Nederlands spreekt. Ook hele leuke andere gasten daar ontmoet. Veel Nederlanders. In heel Stalis komen relatief veel Nederlanders. Een plaats verder Malia in tegen komen juist veel Engelsen. Wij zijn geen echte strandmensen dus daar kan ik niets over zeggen. Zag er van afstand wel goed uit. We hebben een aantal keren gegeten bij Hellas Tarverna. Super lekker en niet duur. Een mixgrill voor 2 personen koste daar slechts 19,00 Euro. Kortom een mooie plekje daar bij Maria Lambis.

• 9Tim21-05-2019

Heerlijk

Voor het eerst in Maria Lambis geweest. Wij verbleven hier 2 weken van eind april tot mei. Wat mij vooral als eerste opviel was de superschone kamer die wij kregen. Voor de rest een keurig complex, relaxte sfeer mooi zwembad en bar. Uitstekende bedden en goede douche. Zeer aardig behulpzaam personeel wat zelfs Nederlands spreekt. Supermarktje, bakkertje en bushalte (nr. 27) op ca. 3 minuten loopafstand. Enige minpuntje is dat je onder of over de snelweg moet om in Stalis/Stalida te komen. Maar er zijn de nodige veilige onderdoorgangen in de buurt om dat te kunnen doen. Kortom, niets mis met deze accommodatie.

• 2018
    7Jan Bierdrager07-10-2018

Alles goed voor prijs kwaliteit

Met vrienden

Geboekt bij neckermann
  • 7H. van Voskuilen03-09-2018

Basis. Maar goed!

Basis accommodatie, prima prijs/kwaliteitsverhouding. Verwacht geen luxe, maar wel heel erg vriendelijke mensen!

• 8Dhr. Romeo29-08-2018

Fantastisch! Voor herhaling vatbaar.

Fantastisch verblijf in Maria lambis gehad. Verbleef met partner(20) een kleine twee weken in het complex. Heerlijk rustige ligging. Stalida ligt ideaal tussen Chersonnissos en Malia in. In beiden plekken ben je binnen een kleine 10 minuten. Vanuit het hotel kunnen ze een taxi voor je bellen. Deze staat vaak binnen 5 minuten op de stoep, ideaal! prijzen zijn niet duurder dan 10 euro. OV is goedkoper, voor 2 personen naar Cherso of malia betaal je nog geen 4 euro! Vaak wel even wachten, maargoed.

Personeel van Maria lambis is geweldig. Erg vriendelijk en proberen het je zo goed mogelijk naar je zin te maken. Giannis(barman) is echt top! Altijd vrolijk en altijd in voor een drankje of gewoon een gezellig gesprek. Appartementen zijn schoon en netjes ingericht. Strand,bakker en supermarkten op 5 min afstand. Zeker nog een keer hier naar toe gaan!

19 tips over Appartement Maria Lambis

• Alexander en Linda, 29-12-2011

spinalonga leuk om te doen. goed verhaal over het eiland

• LvP, 14-09-2013

Het huren van fietsen is leuk ben je zo bij het strand en leuk om naar Malia te fietsen of chersso Een aan rader is EDEM Beach leuke strandtent met een nederlandse vrouwtje(Daisy)erg vriendelijk en je kunt er heelijk lunchen en een heerlijke ijs koude Mittos super

• Robert & Jessica, 23-12-2011

Oud Chersonissos is in de buurt. Heb je een auto gehuurd dan zou ik hier zeker heen gaan. Toerisme is hier bijna niet (zit allemaal in nieuw Chersonissos), het is erg pitoresk en je kan hier heerlijk traditioneel grieks eten voor een schappelijke prijs.

11 vragen over Appartement Maria Lambis

• Astrid, 13-06-2016

fohn

zit er een fohn in de badkamer????

• sunlover, 23-08-2015

wifi

hoeveel moet je voor wifi op je kamer betalen, en is de signaalsterkte goed?

M_B, 22-02-2016

WiFi is gratis en het beste in de buurt van het restaurant/zwembad. Op de kamers kan het nogal sterk verschillen...

• Chris Roverts, 10-01-2015

Verschil studio A en B, met of zonder balkon.

Hallo, kan mij iemand het verschil tussen studio A en B vertellen? Zijn beiden met balkon? De ruimten, 20 en 25m3, is dit voor 15 dagen te doen of toch ietsje te klein? Zie reacties graag tegemoet.

Fam. Bruin Amersfoort, 22-05-2015

Volgens mij allen met balkon

Appartement info

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats