Tijdelijk €25 aanbetaling

Appartement info

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Verblijf in dit typisch Griekse appartement! Dit prachtige drie sterren appartementencomplex op Kreta biedt jou alles wat je nodig zult hebben voor een geslaagde vakantie. Van de gezelligheid tot avonden met live muziek. Een accommodatie waar je je gelijk thuis voelt en dat is ook terug te lezen in de reviews! En dan hebben we het nog niet over de ligging gehad. Want binnen enkele minuten sta je op het strand, maar ook het centrum van Stalis ligt op steenworp afstand. Bij Maria Lambis weet je 100 procent zeker dat je niets zult missen van de Griekse gezelligheid!

Dit prachtige hotel wordt beoordeeld met een fantastische 8,3! En dat wel uit de 229 reviews die vakantiegangers achter hebben gelaten op de website. De ligging van het hotel is zeer geliefd bij de vakantiegangers. Ook wordt de service hoog beoordeeld. Daarnaast is vakantieganger Mirella erg tevreden over haar verblijf bij appartement Maria Lambis. Zij geeft de accommodatie een ruime 8 en zegt hierover: “Het appartement was prima. Schoon en simpel. Airco aanwezig voor 7 euro per dag. Je kan eigenlijk niet zonder want het wordt heel erg benauwd als je geen airco hebt. Het zwembad en de tuin zijn heel erg fijn. Het zwembad is rustig want de meeste mensen gaan naar het strand. Het strand is 10 min lopen. Zee is super omdat het geleidelijk afloopt. Alle restaurants zijn geweldig. Overal wat te eten en te drinken voor prima prijzen.” Ook een gezin heeft een fantastische vakantie gehad op het prachtige eiland en beoordelen het appartement met een fenomenale 9. hun beoordeling luidt: “Klein gezellig complex. Wij hadden een studio netjes en schoon Mooie badkamer met regendouche. Vriendelijk personeel. Vlakbij Boulevard met winkeltjes, restaurantjes en terrassen. Wij gingen vaak naar het strand en huurde ligbedjes bij relax. Heel aardige bediening. Uit eten is niet duur vergeleken met in Nederland. Wij gingen vaak bij Hellas eten, dit restaurant is van een Griekse familie, ontzettend vriendelijke bediening en heel lekker eten altijd raki en ijs krijg je gratis na afloop super.”

De ligging

Appartement Maria Lambis ligt rustig gelegen in Stalís op het Griekse eiland Kreta, en tussen de de steden Chersonissos en Malia. Voor een dagje strand hoef je niet ver te lopen, want die vind je om de hoek van het appartement. Ook voor verse broodjes van de bakker en de supermarkt ben je er binnen enkele minuten. Voor wie meer van het Griekse eiland wilt ontdekken, kan de bus nemen om de hoek. Geen fan van het openbaar vervoer? Bij de receptie kun je vragen naar de mogelijkheden voor het huren van een auto.

Het hotel en faciliteiten

In de tuin vol met bloemen van Maria Lambis vind je een prachtig zwembad en een zonneterras. De ligbedden en parasols staan al voor je klaar! Voor de nodige verfrissing tijdens de warme dagen zijn er drankjes en snacks bij de poolbar beschikbaar. Ook wordt er regelmatig een Griekse avond georganiseerd met live muziek en veel traditionele dansen. Of proef de lekkerste lokale wijnen en geniet van de overheerlijke huisgemaakte gerechten. In het restaurant en bar kun je terecht voor een maaltijd of drankje tussendoor. Dit blijkt ook uit de reviews! Zo zegt een familie: “Mooi en schoon appartement. Mooi complex. Zwembad is oke. Eten en drinken kun je op het complex, is een bar, receptie en keuken. Hebben ons 8 dagen prima vermaakt. Wel veel trappen waar wij zaten.” Verdere faciliteiten van Maria Lambis zijn de tv-ruimte en voor gasten kunnen zij gebruik maken van gratis wifi in de openbare ruimtes. Kom je met de auto? Dan kun je als gast gebruik maken van de gratis parkeerplaatsen. Ook is er op loopafstand een bushalte waarmee je naar grotere steden kunt reizen. Denk aan Chersonissos en Malia. De reisduur duurt ruim 10 minuten. Tegen betaling kun je gebruik maken van de internethoek en de biljarttafel.

De kamers

Bij Maria Lambis kun je 35 vierkante meter verzorgde appartementen vinden. De eenkamerappartementen zijn voorzien van een koelkast, een kitchenette met elektrische kookplaten en koffie- en theefaciliteiten. Ook is het appartement voorzien van een nette badkamer met douche en toilet. Daarnaast hebben de appartementen een balkon met uitzicht over de tuin. Het gebruik maken van airconditioning en kluisje is tegen betaling. Ook de vakantiegangers die een review op Zoover hebben achtergelaten zijn erg tevreden over de kamers. Ze zeggen: “Heerlijke appartementen ligging is prima service prima ze doen alles voor je. Goede bedden Wij hadden een superior kamer die liggen aan de achterkant erg rustig uitzicht niet super mooi maar die rust heerlijk! In een woord een heerlijk appartement als we weer naar Kreta gaan gaan we hier zeker terug!”

Het verschil in kamers

Maria Lambis heeft vier diverse type appartementen. In de eenkamerappartementen kun je één tweepersoonsbed of/en 2 eenpersoonsbedden of sofa. De eenkamerappartementen zijn geschikt voor 1 tot 3 personen. De superior appartementen zijn nieuwer en te vinden in het nieuwe bijgebouw. Deze appartementen zijn geschikt voor 1 tot 2 personen en hebben dezelfde faciliteiten als de eenkamerappartementen. Wanneer je voor een tweekamerappartement kiest dan kun je een aparte slaapkamer verwachten. Deze appartementen beschikken over dezelfde faciliteiten als de eenkamerappartementen. Én zijn geschikt voor 1 tot 4 personen. Mocht je met het gezin bij Maria Lambis willen verblijven en een kinderbed willen? Dan kun je die aanvragen tijdens het boeken.

Eten en drinken

Maria Lambis verblijf je op basis van logies of logies en ontbijt. Je kunt ervoor kiezen om je ontbijt klaar te maken in je eigen appartement, maar je kunt er ook voor kiezen om gezellig mee te ontbijten in het restaurant. Voor de kinderen zijn er kinderstoelen aanwezig. Maak ook kennis met de lekkerste lokale wijnen in het restaurant en laat je smaakpapillen verrassen met huisgemaakte gerechten.

Goed om te weten

Deze accommodatie is minder geschikt voor personen met een beperkte mobiliteit. Mocht je met het gezin bij Maria Lambis willen verblijven en een kinderbed willen? Dan kun je die aanvragen tijdens het boeken. De toeristenbelasting zit niet bij de reissom inbegrepen en dien je ter plaatse te betalen.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

231 Reviews over Maria Lambis

• 6van den Oever16-10-2022

Voor één keer prima

Simpel appartement we hadden een 2 kamer appartement maar hadden studio geboekt. Vonden studio eigenlijk mooier maar goed. Simpel ontbijt, geen broodjes maar casino brood en heel weinig variatie. Perfecte ligging qua bus , strand en Bulgarenpad. Dit is een looptocht naar Mochos geweldige ervaring. Vriendelijk personeel, eten in accommodatie kon tot 17 uur en geen mogelijkheid om te pinnen. Bovendien is n drankje doen in het centrum goedkoper.

• 9Juliette10-10-2022

Top vakantie

Geweldig vakantie gehad. Maria Lambis is een knus maar vooral gezellig hotel. Het voelt als thuis komen. Het is niet lux, maar schoon en alles wat je nodig heb. De personeel heel behulpzaam en aardig eten is goed. Heel gemoedelijk en Stalis is een mooie stad op Kreta om op vakantie te gaan. Het zeker een aanrader en als ik weer naar Stalis op vakantie gavdan boek ik weer bij Maria Lambis. Strand en centrum is op loop afstand. En ons voorkeur is het na seizoen, ik weet niet hoe het is als je in hoog seizoen gaat.

• 8Ruimte
  • 7rinus offringa12-08-2022

het voelt als thuiskomen

dat het geen groot resort is maar kleinschalig,maar wel alles wat je nodig hebt is aanwezig,bar zwembad kamers simpel maar schoon,wij vinden het waar voor je geld we komen er inmiddels al 7 jaar.

• 8Natuur
  • 8Mirella06-08-2022

Fijn appartement

• 8Natuur
  • 9Fam Bode10-07-2022

Klein gezellig complex. Wij hadden een studio netjes en schoon Mooie badkamer met regendouche. Vriendelijk personeel. Vlakbijboulevard met winkeltjes, restaurantjes en terrassen. Wij gingen vaak naar het strand en huurde ligbedjes bij relax. Heek aardige bediening. Uit eten is niet duur vergeleken met in Nederland. Wij gingen vaak bij Hellas eten, dit restaurant is van een Griekse familie, ontzettend vriendelijke bediening en heel lekker eten altijd raki en ijs krijg je gratis na afloop super👍

• 9Natuur
  • 9Com20-05-2022

Super weekje gehad. Vriendelijk personeel, winkels

Schoon, vriendelijk personeel, alles op loopafstand Echt een aanrader

• 10Natuur
  • 8Patricia en Krista15-05-2022

Heerlijke appartementen

Heerlijke appartementen ligging is prima service prima ze doen alles voor je....goede bedden Wij hadden een superior kamer die liggen aan de achterkant erg rustig uitzicht niet super mooi maar die rust heerlijk! In een woord een heerlijk appartement als we weer naar Kreta gaan gaan we hier zeker terug !!

• 10Natuur
  • 7rinus offringa07-11-2019

fantastische vakantie gehad.

dat het niet super de luxe is maar vrij simpel en vooral kleinschalig en vooral ook erg gezellig kom er al 5 jaar met veel plezier.

• 8Vissering06-10-2019

Aangenaam appartement

Kleinschalig appartementen complex gelegen vlak naast een snelweg op loopafstand van een leuke boulevard met veel leuke restaurantjes en souvenir shops. De eigenaar en de barman zijn erg vriendelijk. Leuk zwembad en een redelijk ontbijt voor €6 per persoon. Airco is wel duur. €8 per dag. Aanraders: restaurant Jannis golden heart, bakkerij Four Brothers en restaurant golden beach. Al met al een heerlijk verblijf gehad. Prijs-kwaliteit is prima!

• 8Nancy van Meetelen11-09-2019

We hebben het geweldig gehad.

We hebben het geweldig gehad. Het personeel is zeer vriendelijk en de kamers zijn schoon. Het eten is goed en betaalbaar.

Appartement Maria Lambis info

• InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • OvenBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Afstand in meters