Appartement Latania

Appartement info

Meer appartement info

6 reviews over Appartement Latania

• 8Maria04-07-2016

Zeer goede lokatie wel wat gedateerd

De locatie van dit appartement is perfect. Midden in het uitgaansgebied en het strand op loopafstand. Toch zeer rustig gelegen. Appartementen beginnen hier en daar wel wat te verpauperen. Afgebladderde verfjes, geen frisse kit, verouderd sanitair. Door de vele foto's op internet, die genomen waren toen alles nog nieuw was, waren we hierdoor een beetje teleurgesteld. Schoonmaak kwam elke dag maar dat stelde niet veel voor. Handdoeken, ooit wit geweest, waren groezelig. Appartement was wel zeer ruim en de badkamer voor Griekse begrippen enorm. Zou zeker nog wel eens terug gaan want de prijs/kwaliteit verhouding is prima. Personeel, iedereen was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Carola en Paul20-09-2012

Zeer centraal gelegen en toch zeer rustig

30 meter van het centrum/ uitgaansleven van Stalis maar s'nachts heerlijk kunnen slapen en niks te horen van de cafe's en uitgaande mensen. Het appartement staat in een zijstraatje van de boulevard. Het appartement werd dagelijks schoon gehouden en de medewerkers waren allen zeer vriendelijk en in voor een praatje. Prachtig zandstrand aan de andere kant van de boulevard, 40 meter lopen, hoewel wij daar we al 20 jaar in Stalis komen ons " eigen" strandje hebben voor beach bar Themis waar je in de avond heerlijk zat en kon genieten van de mensen die op de boulevard wandelen. Hiervoor zaten wij altijd in Melina appartementen maar het was heerlijk niet tussen alleen maar nederlanders te zitten die er, overigens net als ons, al jaren komen. Voor iedereen die eens wat anders wil maar toch in Stalis wil zijn, kan ik Latania van zeer harte aan bevelen. Qua prijsklasse ligt het in de lijn van Melina.

Gereisd met partner in september 2012

• 9sijlvia14-06-2012

geweldige plek voor een heerlijke vakantie

De accommodatie is goed ingericht, niet heel luxe maar alles in aanwezig en schoon.de omgeving is zeer compleet, eten,drinken en boodschappen doen,het strand en heel veel winkeltjes alles vind je op loopafstand. zeer aan te bevelen is een klein maar geweldig restaurant "MESOYIAKO" hier hebben we heerlijk grieks gegeten,zijn er als vrienden ontvangen en behandeld, geweldig. het personeel van LATANIA is zeer behulpzaam en zeer vriendelijk van de barman tot het kamermeisje en de receptionist is niets te veel.echt uitmuntend ook voor kinderen is het een geweldige omgeving.

Gereisd met vrienden in mei 2012

• 8W. Pieters31-07-2011

prima ligging en hele fijne mensen

wij zijn 12 dagen bij Latania app geweest in juli 2011 en hebben een heerlijke vakantie gehad. De appartementen zijn niet echt luxe maar alles wat nodig is is ook aanwezig. Het personeel en zeker Manos en zoon George doen er alles aan om de vakantie te doen slagen. De ligging is perfect, doctor, pin automaat en supermarkt op 20 meter en strand op 40 meter. Het complex van 45 app en studios ligt aan de beachroad met vele winkeltjes, terrassen, barretjes en restaurants op loop afstand. Dit is zeer zeker een aanrader. Fijn complex met echt fijne mensen. Wij gaan zeker volgend jaar terug want wij hebben 12 hele fijne dagen gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Appartement Latania info

• De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand100 m
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen