Hotel Irida Chic Boutique Hotel & Spa

Hotel Irida Chic Boutique Hotel & Spa
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Irida Chic Boutique Hotel & Spa voor je op een rij gezet:

56 reviews over Hotel Irida Chic Boutique Hotel & Spa in het Nederlands

Fantastisch!

nicoleh
20-6-2018

Fantastische accommodatie, kleinschalig en sfeervol. Zeer keurig, vriendelijk en hartelijk personeel. Uitgebreid ontbijtbuffet, en 5 gangen diner in uitstekende ambiance. Een aanrader!

Geweldige locatie

Ellen van Manen
7-6-2018

Sinds 2012 ons vaste stekje en het blijft fantastisch! De kamers zijn gerenoveerd en zien er geweldig uit, luxe boxsprings, mooie badkamer met stortdouche. Overal prachtige zitjes en een grote mediterrane tuin. Het ontbijt is zeer uitgebreid, fruit, brood, croissants, yoghurt, zelfs rijstwafels en beschuitjes ontbreken niet. Het avondeten is erg lekker en wordt bereid met lokale producten. 1x per week is er een band die speelt tijdens het diner. De eigenaar en het personeel zijn op alle punten erg vriendelijk en behulpzaam. Binnen 10 minuten lopen ben je op het strand. Verder is het heerlijk rustig op het appartementencomplex, je kan er op diverse plekjes relaxen. De schoonmaak is ook erg goed, iedere dag schone handdoeken en prullenbakje, zelfs onze kopjes die buiten stonden werden netjes afgewassen en schoon teruggezet. We tellen alweer af naar september dan gaan we weer terug naar dit mooie unieke plekje wat een beetje ons 2e huis is

Marianne & partner
7-6-2018

Het hotel zelf was erg mooi, heel mooie kamers en zeer netjes.

De persoonlijke verwelkoming bij aankomst was hartverwarmend. Iedereen vanaf de baas tot de kok en al het personeel, die het hotel draaiende houden van ‘s morgens tot ‘s avonds, zijn heel vriendelijke warmhartige mensen.

Het ontbijt was ruim voldoende en het diner was elke dag iets anders en lekker.

Voor ons was het een mooie en aangename vakantie en zeker voor herhaling vatbaar.

Thans to you all staff of Iridachic Boutique hotel.👌👍🤗🤗

Leuk om Kreta te verkennen, meer niet

Lisa
29-5-2018

Leuk klein hotel, ligt op een doorgaansweg tussen Stalida en Cherso. Wij hadden de suite geboekt. Mooie kamer, ruim en werd elke dag netjes schoongemaakt. Enige minpuntje aan de kamer is dat er erg weinig opbergruimte is. De kast is erg klein en ook is er geen plaats om de koffers kwijt te kunnen. Nog een minpunt vond ik de ligbedden aan het zwembad. Er zijn on totaal 12 ligbedden voor een hotel met 30 kamers. Vaak was er geen plek en kon je alleen aan de ontbijttafels/dinertafels zitten. Niet erg handig ook voor het personeel aangezien die al rond 3 uur beginnen met het voorbereiden van het diner... verder prima eten en leuk als uitvalsbasis voor het verkennen van Kreta.

Zeker aan te raden

Kjentadk
22-5-2018

De pluspunten:

- Zeer lekker en gevarieerd eten (geen buffet, wel elke avond 5 gangen)

- Mooi ordelijke en propere kamers met leuk terrasje dichtbij zwembad

- Eerder lijk hotel, maar met zeer veel charme en oog voor klanten

- Zeer goede ligging (iets rustiger gelegen, maar op wandelafstand van het bruisende chersonissos en van de gezellige boulevard van Stalis.

De (persoonlijke) minpunten:

- Doordat het elke avond een 5-gangenmenu was, was het steeds lang tafelen. Het avondeten start vanaf 19:30u en duurde standaard +/- 2 uur.

- wij hadden als formule half pension, waardoor we drinken bij avondeten moesten bijbetalen. Bij bestelling vraagt men de kamernummer, waar alle dranken worden op genoteerd. Helaas was er bij ons iets misgegaan, waardoor we een veel duurdere en grotere rekening voorgeschoteld kregen. Iemand anders had namelijk ook onze kamernummer opgegeven. Steeds dus goed nakijken. Hotel heeft dit wel netjes en eerlijk opgelost

Tegenvallende vakantie

Sanne
11-1-2018

Het hotel is opzich erg mooi, maar wij hadden er veel meer van verwacht. Het hotel ligt aan een drukke weg, wat voor overlast zorgt. Het ontbijt is erg karig en het diner niet lekker. Drankjes zijn mega duur (glas wijn al gauw €4) en te weinig ligbedjes bij het zwembad (circa 8). Schoonmaak van de kamer is matig, gebruikte handdoeken worden vaak niet meegenomen en er lopen oneindig veel mieren binnen (zelfs op de bank). Manager is bovendien alles behalve vriendelijk. Wij moesten €20 euro betalen voor een handdoek die volgens hun onbruikbaar was. Na veel zeuren gelukkig niet hoeven te betalen. De jacuzzi is 12 van de 13 dagen gesloten geweest en er moet voor betaald worden. Wifi is betaald. Wel zijn de kamers mooi, het personeel is vriendelijk en het ligt vlakbij het gezellige Stalis. Wij gaan hier niet meer naar toe.

leuk voor 1 keer, maar snel vergeten

Tom
19-10-2017

In de middle of nowhere, vergeet het chic, peperdure drankjes en weinig eten. Elke dag zie je wel iemand struikelen over de vele afstapjes en spekgladde tegels. Beheerster komt nogal stuurs over en het technisch onderhoud wordt vergeten, dus pas op met de elektra. Schoonmaken van de kamer: matig.

Een mooi klein en gezellig complex!

Jan
8-10-2017

De kamer was prima en de bedden ook, de sfeer was uitstekend en het personeel was vriendelijk.

Het ontbijt was karig, het diner viel tegen, daar hadden wij meer van verwacht!

Een kopje koffie of cappuccino na het diner (die niet te drinken was) voor € 4,00 is veel te duur evenals de cointreau voor € 7,00 per glas. Daarom gaan er ook s'avonds veel mensen naar Stalis.

Aanbeveling zijn bruin brood voor het ontbijt met meer keuze uit kaas en vleeswaren en een goede espressomachine!

Ik snap dat ze een vaste prijs krijgen per dag, maar als het niet uit kan zullen ze het moeten verhogen!

Het zou jammer zijn als er met de aanbevelingen niets wordt gedaan!

leuk verblijf

John
3-10-2017

Het is zoals op de foto's bedden zijn hard zwembad erg klein. Om de Griekse belasting te ontduiken drankjes bij het eten en aan de bar kunnen alleen cash afgerekend worden niet met een pinpas of creditcard.

Ontbijt eenvoudig en elke dag hetzelfde, diner geen echt Griekse maaltijden en kleine porties.

nooit meer

nooit meer
29-9-2017

Hotel is best mooi en proper.De vriendelijkheid van mevrouw de manager laat te wensen over.Zij moet dringend een cursus klantvriendelijkheid nemen.Ontbijt alle 8 dagen hetzelfde.Toastbrood met tomaten,komkommer,hardgekookt ei en wat gebakken zwan worstjes.Koffiemachine moest je lang wachten voor een half kopje.Wij werden aangesproken omdat we zoals madam het zei, door het nat waren gelopen.Was tussen 2 en 3 in de namiddag op weg naar de kamer.Moeten we mss wachten tot het hotel volledig gekuist en droog is?Dag van vertrek kwam bus om 8u15 dus vroegen we ontbijtpakket omdat ontbijt pas om 8u30 was ,zat mee in onze prijs,en nee hoor ze weigeren dat te geven.Voor vertrekkers vanaf 8 u dus moesten we maar ineens met ons hebben en houden naar eetzaal dan hadden we tijd genoeg volgens haar.Bus was er om 8u12 dus amper tijd voor koffie.Andere mensen werden beschuldigd van zwarte plekken in badkamer maar was schimmel.Eten kan je s avonds niet kiezen en je kan ook niet bijvragen.Wij vroegen 1 maal wat extra brood en kregen als antwoord, jullie hebben toch al brood (2 hompjes stokbrood) gehad.Dik tegen hun zin toch nog 2 stukjes gekregen.Ben al in verschillende landen geweest maar zo een onbeschofte manager nog Nooit meegemaakt dus voor ons Nooit meer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Irida Chic Boutique Hotel & Spa in Stalis / Stalida , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Irida Chic Boutique Hotel & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Irida Chic Boutique Hotel & Spa scoort een 7.72 uit 10 op basis van 58 reviews.