Hotel Irida Chic Boutique Hotel & Spa

9.3Fenomenaal

Hotel Info

• Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Irida Chic Boutique Hotel & Spa voor je op een rij gezet:

102 reviews over Hotel Irida Chic Boutique Hotel & Spa

• 10Monique en niels essenburg05-10-2019

Super verblijf!!

Heerlijk, rustig, kleinschalig hotel. Het concept van dagelijks 5 gangen diner hebben wij als perfect ervaren. Je krijgt meer dan genoeg en voor elk wat wils. Super vriendelijke bediening en attent. Kortom, een aanrader en voor herhaling vatbaar

• 10Denissen05-10-2019

GE-WEL-DIG !!!!

Zojuist terug van 5 geweldige dagen in dit prachtige boutique hotel!! De foto’s op de site zijn dus in werkelijkheid ook echt zo mooi, mooie gezellige sfeer!! Bij aankomt word je vriendelijk onthaald door George (manager), na een kleine uitleg word je naar je kamer gebracht. Alsof je door een mooi knus klein dorpje loopt :) Kamers zijn netjes en sfeervol ingericht! Personeel is erg vriendelijk (dikke pluim voor de man die in de bediening werkt, wat een vrolijke harde werker)!! Eten is ontzettend lekker!! Zwembad is groot genoeg om lekker af te koelen, en er zijn voldoende ligbedjes of grote zitzakken om te zonnen! Geen 1x gehad dat alle bedjes bezet waren.

Wij vonden het ontzettend jammer dat we weer naar huis moesten! Maar wij komen zeer zeker weer een keer terug in dit mooie prachtige klein boutique hotel!!

• 10Van tiggel30-09-2019

Gewoonweg geweldig hier

T was heel goed, super bediening, super garcons , super cleaning womans, hèel heel goed

• 10Lieve29-09-2019

Wij kommen zeker terug

Het was een fantastische vakantie! Vriendelijke manager en obers! Zeer familaal hotel! Echt super!!! Wij komen zeker terug!

• 10Jaimy & Ashley29-09-2019

Fantastische plek!

Super romantisch hotel. Kleinschalig met mooie kamers, vriendelijk personeel en fantastisch leuk aangelegde tuintjes en zitplekjes. S'avonds eet je romantisch rond het zwembad en geniet je van het versgemaakte eten en drankjes.

• 9Marie23-09-2019

Heerlijk genieten

Iridachic is een zeer gezellig, mooi en knus hoteletje . Is een echte aanrader! Wij zijn volledig tot rust gekomen ....

Pluspunt: Hele mooie kamers. zeer vriendelijk en behulpzaam personeel Zeer goede masseuse (ze is ergotherapeute, wat een zeer grote meerwaarde is) Prijs kwaliteit Lekker eten en elke avond een ander menu Zeer mooi interieur. Zeer propere kamers en kamermeisjes zijn zeer grondig en heel vriendelijk. Hebben respect voor privacy.

Minder: Ligt aan een drukke straat. Valt enkel op als je in spa gedeelte ligt Ontbijt is elke dag hetzelfde (buiten elke dag andere soort eitjes) 's morgens zitten de wespjes aan het vlees te knabbelen. Misschien toch best een systeem voorzien zodat deze er niet aan kunnen. Gebruik van jacuzzi is kostelijk (meer dan 1€ per minuut) Gastentoilet aan het restaurant kan niet in slot en ook niet op slot. Misschien een Griekse gewoonte (was aan het strand ook zo) maar wij hebben toch liever een slot op de deur.

Anders

• 8Monique22-09-2019

Al met al heerlijk verblijf gehad!!

Toen we aankwamen waren we teleurgesteld dat het zo dicht langs de grote weg gelegen ligt. Omringt door veel groen en bomen waardoor het op zich heel sfeervol is maar ook veel geluidsoverlast door krekels en verkeer. Na 2 dgn waren we hier wel aan gewend en hebben we een heerlijke vakantie gehad. De sfeer is heel relaxed, kleinschalig en persoonlijk. Iedere avond eten wat de pot schaft is grappig. Een 5 gangen menu met moderne gezonde gerechten, soms traditioneel. Naast het ontbijtbuffet een verrassing uit de keuken. Lust je 't niet dan maken ze iets anders voor je. Costas is een aardige kerel die het restaurant runt als hij het niet te druk heeft gaat dit gepaard met een grapje en vriendelijk woord. Zwembad is klein. Goed voor een verfrissende duik na dagje strand maar niet echt leuk voor kinderen. Ik vond 't ook niet heel schoon. Kamers ruim, sfeervol prima bedden, koelkast, föhn en ruim balkon met loungeset of tuin.

• 10Rob Thijs20-09-2019

Heerlijk relaxed verblijf

Fijne ontvangst, heerlijk ontbijt en afwisselend diner. Erg leuke intieme kamers en zithoekjes. Behulpzaam met lunch/ontbijt als je vroeger en/of later komt door activiteiten. Ze zorgen ervoor dat er altijd iets geregeld kan worden. Echte aanrader!

• 10Peter & Ornella18-09-2019

Bij binnenkomst gelijk het wauw gevoel😍

Super verblijf, er zijn geen minpunten. Zeer prettige bediening en Kosta verdient een bonus. Het is ons aan niets ontbroken prachtige accomodatie dicht bij het strand (500 mtr). Een prima uitval basis om het eiland te ontdekken. Elke avond een 5 gangen menu met bediening met een glimlach aan tafel. Een aanrader!

• 9Ilse & Zola17-09-2019

Bij binnenkomst gelijk het wauw gevoel😍

Het eten is heerlijk en de service is super goed. Erg lieve mensen. Je waant je in een klein paradijs.

13 tips over Hotel Irida Chic Boutique Hotel & Spa

• Marion, 23-06-2014

Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. De afstanden die de reisorganisaties aangeven zijn niet correct! Als je, zoals wij, er al meerdere malen bent geweest, ken je wel "sluiproutes", dus houd rekening met langere afstanden. Verder, een aanrder, maar laat voor ons volgend jaar wel een plaats over!

• Jan, 03-11-2013

Breakfast stelt niets voor. Hier heb je weel een huur auto, motor of fiets nodig om je te verplaatsen. Winkeltjes Stalis is ongeveer 20 min lopen, Malia ongeveer 3 kwartier. Leuk om te bekijken is het openlucht museum Lychnostatis , een Kretenzer dorp van vroeger. En excursies naar Samaria cq Imbros kloof. Knossos kun je hier vandaan beter zelf doen met openbaar vervoer. Met bus naar Heraklion enkele rit 3,70 p.p en overstappen op het busstation Daar vandaan rechtstreeks naar Knossos 1.50 p.p

• Jan, 02-11-2013

Huur een auto, scooter of fiets. Zit redelijk ver van winkeltjes en restaurants. Wat heel leuk is om te bekijken is het open lucht museum ( Lychnostatis ) een oud Kretenzer dorp. Met de bus een halte

6 vragen over Hotel Irida Chic Boutique Hotel & Spa

• Brigit, 17-09-2019

oktober

Hallo,

Wij willen er in de herfstvakantie naar toe (11 - 18 oktober 2019), is het dan nog lekker qua temperatuur? Kun je nog het zwembad in of is dat te koud? En is het nog niet al te verlaten overal? Kun je mooi snorkelen in de buurt?

O, en wat kosten de massages hier? Ik las dat het schappelijke prijzen zijn, maar ja, dat is niet objectief ;-).

• Len Wolffenbuttel, 08-07-2019

revieuws

Zijn er ook revieuws van 2019, zie nl alleen maar oude revieuws. Wij gaan in september, iemand nog tips??

• sabine, 05-08-2012

gezellige feestbeesten?

Heee, ik ga 12 aug met mn ouders en zusje 2 weken die kant op, zijn er dan meer gezellige 18+ers om lekker mee op stap te gaan? :-)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)