Hotel Irida Chic Boutique Hotel & Spa

9.4Fenomenaal

Griekenland, Kreta, Stalis / Stalida

9.4Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Irida Chic Boutique Hotel & Spa voor je op een rij gezet:

• Sauna

109 reviews over Hotel Irida Chic Boutique Hotel & Spa

• 2019
    10Danny26-10-2019

Fantastisch familiaire hotel , super

Heel goed hotel , met super vriendelijke manager , oog voor detail , personeel is perfect , lekker eten , super verzorgde accommodatie ,kortom we komen zeker nog terug .

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Maarten en Denise25-10-2019

fantastisch

Zoals je het op de foto’s ziet, zo ziet het er ook echt uit! Een plaatje!😍 We hebben een hele fijne, relaxe vakantie gehad bij Irida! We hadden ook een Hele mooie hotelkamer! George en zijn personeel zijn ook heel leuk en gastvrij! Het eten is ook prima! Komen zeker een keer terug ! 👍🏻

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10HV25-10-2019

Ik kom zeker terug!

Wat een week we er hebben opzitten! Bij de aankomst was ik al enorm onder de indruk. Het hotel is nog mooier dan op foto’s. Prachtig ingericht, oog voor detail op elk plekje van het hotel. De kamer was daarmee ook echt een van de mooiste hotelkamers die ik ooit gezien heb. Daarenboven werkt in dit hotel SUPER personeel. Van de poetsvrouwen tot de manager. Stuk voor stuk vriendelijk en gastvrij. Ze lieten ons thuis voelen en het was een geweldige ervaring.

Het eten was ook ongelofelijk lekker. Elke dag een 5 gangenmenu. Geen buffet, maar het wordt voor je geserveerd door 2 geweldige obers.

Ik kom zeker terug!

Gereisd met partner in september 2019

• 10Etta25-10-2019

Fantastisch!

Fantastisch service.ik kpmen terug!!!!!

• 10Andy & Lisa20-10-2019

Droomplek!

Je ervaart hier een fijne en relaxte sfeer. Je wordt fijn ontvangen en vragen kun je altijd stellen. Het spagevoel is hier absoluut aanwezig. Dit is volgens ons het mooiste en beste hotel hier in de buurt. De kamer is erg mooi en functioneel. Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en ze hebben humor. We merkten de persoonlijke touch toen we een avond erg laat terug kwamen en ze toch een beetje ongerust waren geweest. Ook legt de huishoudster je leesboek op de kussens, leuk om bij thuis te komen! Hierdoor voel je je geen nummer. In het voedsel is geen keuzemogelijkheid (uiteraard wordt er wel rekening gehouden met vegetariers en allergieën), maar dit is absoluut geen probleem. Het eten is namelijk fantastisch! We hebben maar een keer buiten de deur gegeten, omdat we het thuis (in het hotel) zo goed vonden. Kortom het was een heerlijke vakantie :)

• 10TVP20-10-2019

Fantastisch komen zeker terug!

Zeer gezellig, zeer gastvrij, lekker eten! Aanrader op alle gebieden.

• 10Robin17-10-2019

Fantastisch!

We hebben enorm genoten van ons verblijf in Hotel Iridachic. Het personeel was zeer vriendelijk en zorgde iedere avond weer voor een fantastisch diner. De kamers zijn schoon en het hotel is stijlvol en knus ingericht. Onze romantische vakantie was helemaal compleet in dit geweldige hotel!

• 10Frank11-10-2019

Subliem genoten

Wat een geweldige vakantie, een hele mooie rustige accomodatie, heerlijk gegeten en fantastische mensen

• 10Monique en niels essenburg05-10-2019

Super verblijf!!

Heerlijk, rustig, kleinschalig hotel. Het concept van dagelijks 5 gangen diner hebben wij als perfect ervaren. Je krijgt meer dan genoeg en voor elk wat wils. Super vriendelijke bediening en attent. Kortom, een aanrader en voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in september 2019

• 10Denissen05-10-2019

GE-WEL-DIG !!!!

Zojuist terug van 5 geweldige dagen in dit prachtige boutique hotel!! De foto’s op de site zijn dus in werkelijkheid ook echt zo mooi, mooie gezellige sfeer!! Bij aankomt word je vriendelijk onthaald door George (manager), na een kleine uitleg word je naar je kamer gebracht. Alsof je door een mooi knus klein dorpje loopt :) Kamers zijn netjes en sfeervol ingericht! Personeel is erg vriendelijk (dikke pluim voor de man die in de bediening werkt, wat een vrolijke harde werker)!! Eten is ontzettend lekker!! Zwembad is groot genoeg om lekker af te koelen, en er zijn voldoende ligbedjes of grote zitzakken om te zonnen! Geen 1x gehad dat alle bedjes bezet waren.

Wij vonden het ontzettend jammer dat we weer naar huis moesten! Maar wij komen zeer zeker weer een keer terug in dit mooie prachtige klein boutique hotel!!

Hotel Irida Chic Boutique Hotel & Spa info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV