Hotel Irida Chic Boutique Hotel & Spa

Hotel Irida Chic Boutique Hotel & Spa
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Irida Chic Boutique Hotel & Spa voor je op een rij gezet:

32 reviews over Hotel Irida Chic Boutique Hotel & Spa in het Nederlands

Het was een heerlijk rustig en kleinschalig hotel. Eten was echt goed en het personeel was heel vriendelijk! De hotelkamer zag er heel netjes uit. Echt een aanrader dit hotel!

Prachtig hotel, geweldige sfeer

Nadine
17-9-2018

Dit hotel heeft een klasse die je in deze omgeving moeilijk vindt. Ik las dat iemand schreef dat je op basis van de foto’s niet verwacht dat het daadwerkelijk zo mooi is, dit gevoel hadden wij ook. Ook wij hadden ons voorgenomen niet elke avond in het hotel te eten, uiteindelijk maar 1 keer ergens anders gegeten. Zeer goed verzorgd, absoluut geen standaard hotel-eten. Wie over dit eten klaagt, moet een overloaded all inclusive hotel boeken. Bovendien een pluim voor het personeel en Anouk van de reisleiding van touroperator. Gaan niet snel ergens terug, maar dit hotel is het waard!

Fantastisch, echte aanrader!!!!

Anoniem
13-8-2018

We hebben een fantastische week gehad bij Iridachic. Als je de foto's ziet denk je bijna; dit kan niet zo mooi zijn in het echt. Nou niks is minder waar, het is werkelijk zoals op de foto's.

Je boekt obv half pension, had voor ons niet gehoeven en we hadden ons dan ook voorgenomen om er niet elke avond te eten. Nou daar kwamen we na dag 2 al op terug; wat een heerlijkheid om daar gewoon gezellig te blijven eten. Het eten is werkelijk fantastisch, geen dag hetzelfde. In eerdere recensies lees ik dat het ontbijt wat tegenvalt, ik kan me hier iets bij voorstellen, het is niet uitgebreid maar wel top verzorgd. Er is idd geen English breakfast te vinden of iets dergelijks maar gewoon broodjes, eieren, vers fruit en yoghurt. Prima toch ;-).

De service is ook top, vriendelijk personeel die altijd voor je klaar staat. Ligging was voor ons ook prima. Klein stukje lopen naar het strand met een boulevard-je waar je leuke winkeltjes kan vinden.

fantastisch

annemarie
3-8-2018

Gezellige sfeervolle kamers, rustige ligging, met een prachtige tuin met sfeervolle zitjes. Eten was lekker en zeer vriendelijk personeel.

Wim&Sjan
25-7-2018

Iridachic is een kleinschalig hotel met veel persoonlijke aandacht voor de gasten.

De maaltijden worden bereid met biologische streekproducten . Elke avond is het vijf gangen menu een leuke verrassing. Maar een ding is zeker, de kok weet elke avond een zeer smakelijk menu samen te stellen met biologische streekproducten.

Op verschillende plaatsen op het terrein is er de mogelijkheid om je op te frissen.

De kamers zijn met veel zorg ingericht .

Wanneer je aankomt lijkt Iridachic een klein dorpje met een mooie mediterrane tuin. Je wordt daarbij ook nog eens zeer gastvrij ontvangen door de manager. Al het personeel doet moeite om je direct een thuisgevoel te geven. Dit wordt versterkt door het feit dat de eigenaar zelf op het terrein verblijft. Er heerst een zeer relaxte sfeer. Iridachic is echt een plek om bij te komen van het hectische leven.

Dank jullie wel voor een geweldig verblijf.

Liefs Wim&Sjan.

Ik was graag wat langer gebleven

Lien
15-7-2018

Iridachic is een charmant, kleinschalig hotel. Perfect voor een romantisch uitje met je partner.

De staff is ontzettend vriendelijk en doet er alles aan je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Wie halfpension kiest, krijgt 's avonds een ongelooflijk lekker diner voorgeschoteld. Je kan er verschillende Griekse specialiteiten ontdekken.

De week was er veel te snel om.

Heerlijk genieten

José
26-6-2018

Vriendelijke mensen. Prachtig plekje prima kamer

We vonden het heel erg leuk en gezellig, superlief en gastvrij personeel, prima kamers en ontbijt. Meestal in Stalis gedineerd. De kleinschaligheid maakt dat je echt contact hebt met andere gasten. Voor ons een echte aanrader!!

Topper!

Dionysia
25-6-2018

Wat een heetlijk plekje! The best kept secret! Chic, luxe, betaalbaar....en ontzettend lieve eigenaren, personalised service. Ideaal voor alleenreizenden. I'll be back guys...

Fantastisch!

nicoleh
20-6-2018

Fantastische accommodatie, kleinschalig en sfeervol. Zeer keurig, vriendelijk en hartelijk personeel. Uitgebreid ontbijtbuffet, en 5 gangen diner in uitstekende ambiance. Een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Irida Chic Boutique Hotel & Spa in Stalis / Stalida , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Irida Chic Boutique Hotel & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.