Aparthotel Irida Chic Boutique Hotel & Spa

Aparthotel
Aparthotel Irida Chic Boutique Hotel & Spa
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Irida Chic Boutique Hotel & Spa voor je op een rij gezet:

13 tips over Aparthotel Irida Chic Boutique Hotel & Spa

Nicole Timmerman, 26-5-2015
ga eens eten in het oude centrum van Chersonissos. Heel erg gezellig en echt grieks. 10 minuten met de taxi ( € 10,-)
Alynne, 8-7-2014
Een tip is wel dat er zeker begin van het seizoen heel erg veel muggen zijn, dus neem een klamboe ofso mee, verder kunt u heel leuk uitgaan in Chersonissos of Malia. Taxi's en bussen zijn in Griekenland helemaal niet duur, dus u kunt uzelf makkelijk verplaatsen.
Marion, 23-6-2014
Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. De afstanden die de reisorganisaties aangeven zijn niet correct! Als je, zoals wij, er al meerdere malen bent geweest, ken je wel "sluiproutes", dus houd rekening met langere afstanden. Verder, een aanrder, maar laat voor ons volgend jaar wel een plaats over!

Jan, 3-11-2013
Breakfast stelt niets voor. Hier heb je weel een huur auto, motor of fiets nodig om je te verplaatsen. Winkeltjes Stalis is ongeveer 20 min lopen, Malia ongeveer 3 kwartier. Leuk om te bekijken is het openlucht museum Lychnostatis , een Kretenzer dorp van vroeger. En excursies naar Samaria cq Imbros kloof. Knossos kun je hier vandaan beter zelf doen met openbaar vervoer. Met bus naar Heraklion enkele rit 3,70 p.p en overstappen op het busstation Daar vandaan rechtstreeks naar Knossos 1.50 p.p
Jan, 2-11-2013
Huur een auto, scooter of fiets. Zit redelijk ver van winkeltjes en restaurants. Wat heel leuk is om te bekijken is het open lucht museum ( Lychnostatis ) een oud Kretenzer dorp. Met de bus een halte
visser, 17-9-2013
Strand is ca 1 km lopen. In Stalis huur je voor 4 euro bij Restaurant Roma 2 bedden en parasol.Je kunt hier zeer goed en goedkoop eten, gratis douche toilet en wifi. Redelijke supermarkt op ca 10 min. lopen richting Stalis.

Chris , 12-9-2013
Griekse avond in oud chersonissos op maandag,plaatsje Agios nikolaos, Star beach, onze kinderen (4 en 6) hebben zich hier heerlijk vermaakt zeker op de schuimparty.
Hanneke, 31-8-2013
Edem Beach Bar ( ligt in Stalis aan de boulevard) is zeker een aanrader. Het heeft erg leuk en gezellig personeel en zowel zeer goede ontbijt als dinermogelijkheden. Ook is het zo dat de bedjes + parasols hier maar 4euro per set is waar het elders duurder is. Ook is dit strand kleinschalig, waardoor het gezellig is.
Bas, 24-8-2012

Aanraders van de Irida keuken; 1 x per week een steaknight, proef de salades, tzatziki en gyros.

Indien je kids hebt kun je heerlijk genieten van het strandje bij Nana Beach (bedje en parasol a 10 euro gebruikten wij niet). Ga met je kids vroeg naar "Star Beach" voor de geweldige zwembaden (kosteloos), Ga lekker eten in Stalis "Maria's Golden Beach".

resh, 14-8-2012
Als je van mooie stranden houd is Chrissie eiland erg mooi om eens te zien!