Aparthotel Irida Chic Boutique Hotel & Spa

Aparthotel
Aparthotel Irida Chic Boutique Hotel & Spa
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Irida Chic Boutique Hotel & Spa voor je op een rij gezet:

51 reviews over Aparthotel Irida Chic Boutique Hotel & Spa in het Nederlands

Tegenvallende vakantie

Sanne, 11-1-2018

Het hotel is opzich erg mooi, maar wij hadden er veel meer van verwacht. Het hotel ligt aan een drukke weg, wat voor overlast zorgt. Het ontbijt is erg karig en het diner niet lekker. Drankjes zijn mega duur (glas wijn al gauw €4) en te weinig ligbedjes bij het zwembad (circa 8). Schoonmaak van de kamer is matig, gebruikte handdoeken worden vaak niet meegenomen en er lopen oneindig veel mieren binnen (zelfs op de bank). Manager is bovendien alles behalve vriendelijk. Wij moesten €20 euro betalen voor een handdoek die volgens hun onbruikbaar was. Na veel zeuren gelukkig niet hoeven te betalen. De jacuzzi is 12 van de 13 dagen gesloten geweest en er moet voor betaald worden. Wifi is betaald. Wel zijn de kamers mooi, het personeel is vriendelijk en het ligt vlakbij het gezellige Stalis. Wij gaan hier niet meer naar toe.

leuk voor 1 keer, maar snel vergeten

Tom, 19-10-2017

In de middle of nowhere, vergeet het chic, peperdure drankjes en weinig eten. Elke dag zie je wel iemand struikelen over de vele afstapjes en spekgladde tegels. Beheerster komt nogal stuurs over en het technisch onderhoud wordt vergeten, dus pas op met de elektra. Schoonmaken van de kamer: matig.

Een mooi klein en gezellig complex!

Jan, 8-10-2017

De kamer was prima en de bedden ook, de sfeer was uitstekend en het personeel was vriendelijk.

Het ontbijt was karig, het diner viel tegen, daar hadden wij meer van verwacht!

Een kopje koffie of cappuccino na het diner (die niet te drinken was) voor € 4,00 is veel te duur evenals de cointreau voor € 7,00 per glas. Daarom gaan er ook s'avonds veel mensen naar Stalis.

Aanbeveling zijn bruin brood voor het ontbijt met meer keuze uit kaas en vleeswaren en een goede espressomachine!

Ik snap dat ze een vaste prijs krijgen per dag, maar als het niet uit kan zullen ze het moeten verhogen!

Het zou jammer zijn als er met de aanbevelingen niets wordt gedaan!

leuk verblijf

John, 3-10-2017

Het is zoals op de foto's bedden zijn hard zwembad erg klein. Om de Griekse belasting te ontduiken drankjes bij het eten en aan de bar kunnen alleen cash afgerekend worden niet met een pinpas of creditcard.

Ontbijt eenvoudig en elke dag hetzelfde, diner geen echt Griekse maaltijden en kleine porties.

nooit meer

nooit meer, 29-9-2017

Hotel is best mooi en proper.De vriendelijkheid van mevrouw de manager laat te wensen over.Zij moet dringend een cursus klantvriendelijkheid nemen.Ontbijt alle 8 dagen hetzelfde.Toastbrood met tomaten,komkommer,hardgekookt ei en wat gebakken zwan worstjes.Koffiemachine moest je lang wachten voor een half kopje.Wij werden aangesproken omdat we zoals madam het zei, door het nat waren gelopen.Was tussen 2 en 3 in de namiddag op weg naar de kamer.Moeten we mss wachten tot het hotel volledig gekuist en droog is?Dag van vertrek kwam bus om 8u15 dus vroegen we ontbijtpakket omdat ontbijt pas om 8u30 was ,zat mee in onze prijs,en nee hoor ze weigeren dat te geven.Voor vertrekkers vanaf 8 u dus moesten we maar ineens met ons hebben en houden naar eetzaal dan hadden we tijd genoeg volgens haar.Bus was er om 8u12 dus amper tijd voor koffie.Andere mensen werden beschuldigd van zwarte plekken in badkamer maar was schimmel.Eten kan je s avonds niet kiezen en je kan ook niet bijvragen.Wij vroegen 1 maal wat extra brood en kregen als antwoord, jullie hebben toch al brood (2 hompjes stokbrood) gehad.Dik tegen hun zin toch nog 2 stukjes gekregen.Ben al in verschillende landen geweest maar zo een onbeschofte manager nog Nooit meegemaakt dus voor ons Nooit meer

Wij gaan terug!

Hannah, 23-9-2017

Last minute een reis naar Kreta geboekt. We zagen dit hotel en lazen de reviews en hebben meteen geboekt. Alles voldeed ook aan mijn verwachtingen! Het hotel is erg leuk ingericht, elke dag ontdek je wel iets nieuws. De kamers zijn groot en proper. Het zwembad is aan de kleine kant, maar voor een verfrissende duik is dit ideaal.

Over het eten alleen maar lof. Het eten was echt overheerlijk! De eerste avond kwamen wij pas zeer laat aan (rond 23:00h), toch werd er nog eten voor ons voorzien. Het is geen typisch bufet, maar er wordt door de kok een 5-gangen menu voorzien. Elke dag iets anders en super lekker. Zelf ben ik een vegetariër en ook hier werd dagelijks rekening mee gehouden.

Net zoals de kok, zijn de andere personeelsleden heeel aangenaam. De griekse gastvrijheid op zen best! Wij gaan in oktober terug!

Maakt naam niet waar, laat het chic er maar af!

P.Kuiters, 16-9-2017

Wij waren hier in de eerste week van september 2017. Mede gekozen door de goede recensies op zoover.

Het is een mooi, kleinschalig complex aan de rand van Stalida. Het lijkt net een klein wit dorpje. Alles is mooi gedecoreerd in de stijl van Riviera Maison en ook een beetje stoer. Wij hadden een duplex kamer ( grand maisonette) erg leuk ingericht. De tv deed het niet; melding van gemaakt, echter niet opgelost. Er is ook geen satelliet tv, alleen Griekse zenders. De haardroger was ook kapot, na 5 dagen een nieuwe gekregen. De schoonmaak liet ook te wensen over; spinnenwebben en stof overal. Eenmaal in de week werd er echt schoongemaakt. De andere dagen prullenbakje leegmaken en bed opmaken.

Het ontbijt was simpel, maar wel te doen. Miste alleen bruin brood. Het avondeten was voor ons een echte domper op de vakantie. Het was echt slecht, met het idee van "niks iets maken" en kliekjesdagen. De porties waren erg klein en dan moest je het ook nog eens met z'n 2 delen. De drankjes erg duur: biertje € 3,00 en gedestilleerd € 7,00 Dus voor ons geen Irida Chic meer!

Leuk verblijf

Suzanne, 11-9-2017

Dit is een heerlijk hotel als je niet van massa houdt, en als je voor je rust op vakantie gaat. Ik en mijn vriend zijn wat grotere hotels gewend, maar wij hebben het prima naar ons zin gehad. Wel vonden we het jammer dat er weinig bedjes bij het zwembad beschikbaar waren (10 stuks), hierdoor moest je vaak al bijtijds naar het zwembad gaan. Het eten is leuk geregeld, want je krijgt een 5-gangen diner. Wel is het vaak hetzelfde, en niet alles viel bij ons in de smaak. Maar dit is natuurlijk per persoon verschillend! Onze kamer was erg sober, maar toch goed onderhouden. Het werd elke dag schoongemaakt, maar jammer genoeg kregen we niet elke dag schonen handdoeken, zelfs als we die op de grond hadden neergelegd hadden. Ook werd de grond nooit schoongemaakt en waren er erg veel mieren in onze kamer. Verder erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Wel vonden wij het jammer dat de jacuzzi geen enkele open was, en dat je daarvoor moest betalen. De overige prijzen van drankjes en eten waren ook aardig hoog in dit hotel.

H de vries, 10-9-2017

Een prachtige accommodatie. wij werden zeer hartelijk ontvangen .

Prachtige kamer met uitzicht op de bergen. Ontbijt vonden wij uitgebreid en zeer verzorgd. Mooie stranden op loopafstand, Van de drukke weg hebben wij geen hinder ondervonden.

Stadje op loopafstand .

Onze kamer werd keurig schoongemaakt . In een woord super.

Het diner is een feest,elke avond een ander gerecht en zeer afwisselend.Voor volgend jaar alweer geboekt. Bedankt voor alle goede zorgen en tot volgend jaar juni.

Top vakantie!

Roos vdm, 30-8-2017

Wij zijn in augustus 8 dagen naar dit hotel gegaan. Bij aankomst was de eerste indruk meteen goed. Je wordt hartelijk ontvangen door de manager. We moesten even wachten op de kamer maar konden gewoon bij het zwembad wat eten. Ontbijt is simpel maar lekker, avondeten is fantastisch. Je zit gezellig met iedereen bij het zwembad en je krijgt een 4 gangen diner geserveerd. Elke dag is het een verrassing wat je krijgt, maar wij vonden alles lekker.

Stalis is op loopafstand en leuk om in de avond heen te gaan. Overdag gingen wij naar het strand bij Chersonissos en dit is ongeveer een kwartiertje lopen, prima te doen dus.

De handdoeken werden bij ons niet verschoond en toen we er om vroegen kregen we meteen nieuwe, dus dit werd netjes opgelost. De kamer wordt elke dag geveegd en het bed wordt opgemaakt.

Wij hebben een superontspannen vakantie gehad en raden dit hotel zeker aan!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Irida Chic Boutique Hotel & Spa in Stalis / Stalida , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Irida Chic Boutique Hotel & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Irida Chic Boutique Hotel & Spa scoort een 7.4 uit 10 op basis van 52 reviews.