Hotel Ilios Studios

GriekenlandKretaStalis / Stalida

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Ilios Studios voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 4 reviews

9FenomenaalScore uit 4 reviews
  • 9Waardering

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

4 Reviews over Ilios Studios

• 9j.v.breugel18-12-2014

goede uitval basis

Dit complex ziet en wordt goed verzorgd,vriendelijke eigenaren en mederwerkers

• 8Domján Zsuzsanna29-08-2011

reggeli

7nap alatt minden reggelinél ugyanaz volt a választék. Semmi változatosság. már a 2. nap után megcsömörlöttünk.

• 10Margret en Harry29-06-2010

Zater we er maar (weer)

Wij zijn dit jaar voor de tweede keer in Stalis geweest. Vorig jaar zijn we wel eens langs Ilios gelopen maar toen straalde het wat ons betreft een sfeer uit die je doorgaans alleen aantreft op de betere begraafplaatsen. Echter met de nieuwe eigenaren Patricio en Fatima is dit compleet veranderd. Tijdens de voetbalwedstrijden van het Nederlands elftal werd het cafe omgetoverd tot een Holland House waar zo'n 40 tot 50 mensen de wedstrijd via drie (grote) schermen konden volgen. Maar ook op de andere avonden was het gezellig. Vaak live muziek van de vaste (en goede) "huistroubadour" Ritchie. Ook organiseren Patricio en Fatima elke woensdag een bbq waarin Patricio zijn hele hart voor het koken legt. Niet alleen het vlees is heerlijk maar maar ook de aardappelsalade is van een hoog niveau. En wat ook niet onbelangrijk was, bij het afrekenen na een gezellige avond kregen we niet het gevoel dat we de tent gekocht hadden, maar viel de rekening altijd lager uit dan verwacht.

• 9Margret en Harry29-06-2010

Zaten er maar (weer)