Hotel Horizon Beach

6.2Voldoende

Griekenland, Kreta, Stalis / Stalida

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 522p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Keulen
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

6.2Voldoende

• All inclusive

36 reviews over Hotel Horizon Beach

• 2019
    8Ray bakker10-09-2019

Wij zelf zijn zeer tevreden. Goede lieve mensen

Het ligt aan de kamer waar je wordt geplaatst. Veel kamers sommige kamers hebben last van kakkerlakken. Andere niet

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7kees te Loo06-09-2019

Prima, doch geen tweede keer

Ligging prima, super klantvriendelijk, all in formule prima, helaas, avondeten laat te wensen over. Kwalitief goed doch meestal lauw en een te divers aanbod waardoor niet echt afgewerkt. Pas op: veel Russen, zijn prima mensen doch velen kunnen zich helaas niet gedragen............. Zwembad: ga met de bus of met de taxi (euro 7,00) naar Stalis beach!!!! Perfect

Gereisd met partner in september 2019

• 3Ier30-08-2019

Nooit meer

Kreta is prachtig, Horizon Beach niet voor herhaling vatbaar!! 3 Keer naar een andere kamer verhuisd i.v.m. overlast van kakkerlakken, stinkend riool. Hotel is niet berekend op het aantal mensen in het hoogseizoen. Te weinig ligbedden, 1 zwembad helemaal niet in gebruik, te weinig zitplaatsen in het restaurant, eten eentonig.

• 4Familie28-08-2019

Nooit meer vooral niet met kinderen

Er is weinig tot niks voor de kinderen, we hadden een kamer waar gewoon 2 extra bedden neer zijn gezet ipv een familie kamer, eten was lauw, moesten soms wachten om de eetzaal in te kunnen omdat er geen tafels meer waren, WiFi slecht.

• 7I Behrens21-08-2019

Verassend.

Het Hotel toch maar geboekt na de wisselende reviews gelezen te hebben. Wij kwamen savonds laat aan. Kregen nog wat te eten en te drinken. Wij kregen een gerenoveerde kamer met zeezicht. De kamer was netjes alleen het bed veel en veel te hard. Je veerde op en neer als je partner zich omdraaide. Het eten was elke dag verschillend en voor ieder wils. Hotel heeft een prachtige locatie met schitterend uitzicht. Hotel telt 3 zwembaden waarvan er 1 leeg ligt, zonde. Water in het zwembad is zout. Te weinig bedjes bij het grote zwembad. Elke dag handdoekjes leggen, rennen geblazen dus. Personeel is erg vriendelijk en werkt keihard. Kamers werden niet echt schoongemaakt. Kregen maar om de dag handdoeken. Prima hotel waar je een fijn verblijft kunt hebben indien je niet te kritisch bent.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7Ellen15-08-2019

Fijne vakantie gehad!

Een leuke week gehad in dit hotel. Mooie locatie en een prachtig uitzicht! Onze kamer was ook prima. Elke dag werd er schoongemaakt en voor 4 personen is het groot genoeg. De bedden waren wel wat aan de harde kant. Eten was ook goed en gevarieerd. Elke dag was er wel weer wat anders qua aanbod. Het centrum van Stalis is lopend prima te doen (15 minuutjes lopen ongeveer). Via een mooi pad langs de zee ben je er zo. Onze kinderen van 5 en 7 hebben geen één keer geklaagd over het lopen 😉.

We hebben nog een auto gehuurd voor een paar dagen zodat we nog wat meer van het eiland konden zien. Agios Nikolaos is wel een aanrader!

Een grote ergernis bij het hotel was toch wel het bedjes tekort bij het zwembad. Mensen staan te wachten tot het hek open gaat om half 9 en rennen dan om een handdoek op een bedje te leggen om er vervolgens de halve dag niet te liggen

Maar al met al hebben we een hele leuke vakantie gehad!

• 7Jolanda12-08-2019

Heerlijke vakantie gehad

Leuk hotel, vriendelijk personeel, op loopafstand van het centrum en het centrum van Chersonissos. Goed bereikbaar met openbaar vervoer. Lekker eten genoeg afwisseling, alleen het ontbijt viel wat tegen. Jammer dat het all inclusief alleen in het restaurant en zwembad genuttigd kan worden, ik zou graag ook wat drinken mee naar de kamer nemen. Ook was er weinig keuze in drinken. Koffie, thee, cola, sinas, 7up, spa rood en water. (ik kan geen prik drinken en drink geen koffie, dus er bleef weinig over voor mij)

• 7Renate11-08-2019

Heerlijke vakantie

Fijne vakantie.

Het eten was prima. Elke dag wat variatie op de vaste dingen. Ontbijt ene keer gebakken ei, dan roerei, altijd gekookt ei. Bij diner was altijd pasta, maar steeds net wat anders. Griekse salade, tapenades, veel gesneden fruit.

Zwembaden niet heel groot en zout water. De steiger om de zee in te gaan heel leuk. lekker springen en duiken. Je kan er zitten en op wat plekken zitten, maar niet geschikt voor zonnebaden. Veel vissen te zien!

Kamer eenvoudig met harde bedden. Elke dag schoonmaak en schone handdoeken.

Heel leuk verhard en verlicht pad naar Stalis. 5 minuten lopen..dorp is vooral souvenirwinkels.

Fiets gehuurd om wat verder te komen. 7 euro per fiets per dag.

Hard werkend vriendelijk personeel. Wij arriveerden om 22 uur. Er was een mini buffet voor de laatkomers.

• 4Lieke09-08-2019

Jammer van onze enige paar dagen vakantie pj.

Het ligt afgezonderd, prachtig uitzicht. Naar Cherso of Malia heb je OV of Taxi nodig. Geen strand in de buurt. 15 min lopen. De steiger om in zee te kunnen is beperkt. Deel aan zee zou opgeknapt mogen. Nieuw trappetje zou al een verbetering zijn. Stort beton, maak een terras, of verzin iets.. Personeel werkt wel keihard. Beddenrace bij het (zoute)zwembad. Te weinig bedjes. Gehossel met prijzen, ene gezin betaalt meer voor een omboeking dan de ander. En omboeken doet iedereen, je moet wel. Ze doen alles cash..(uhu). Kamers (2-kmr app) is 1 ruimte met open roomdivider, nul privacy, halve airco. Veel (pasta) eten uit bakken, elke dag hetzelfde, op n verdwaald gerecht na. Drinken kan hele dag, goedkope drankjes dan. Snacks of hapjes (alleen tussen 5-6 u) zijn de boterhammen van het ontbijt, en popcorn. Ga uit eten! Kapotte airco, geen tel bereik, kakkerlakken. Viel ons erg tegen. Boekten extra kamer. Duur. OV/tax is top en goedkoop.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2Martina08-08-2019

Nooit meer!!

Hotel Horizon beach is echt voor de all inclusive en de hotelkamers zeker te vermijden!!! Iedere dag het zelfde eten Heel weinig keus. 2 kleine zwembaden. 1 staat leeg. Ongeveer 20 min naar het dichtst bijzijnde strand. 5 of 8€ voor 2 bedjes plus parasol. 4 soorten alchohol in t all inclusive formule. De rest...bv cocktails moeten betaald worden. Huur GEEN auto in t hotel. Je betaald dubbel. Geen familiekamer boeken!!! Geen airco...oud meubilair. Grote kakkerlakken Alle families boeken extra kamers bij omdat de appartementen klein en donker zijn. All inclusive is van 11 tot 23 uur daarna niets meer te krijgen. Ze zijn heel erg gierig hier. Uitzicht is mooi. Dat is het enigste positieve. Niet boeken!!!!

Geboekt bij neckermann

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Post service

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats