Hotel Heliotrope

7.7Goed

8 reviews over Hotel Heliotrope

• 2019
    8Patricia Bakker08-07-2019

Leuk geprijsd en mooi uitzicht

Ik had appartement 8, wel een flinke klim van 104 traptreden vanaf de weg, complex niet geschikt voor mensen die slecht te been zijn, maar de klim was het waard. Ruim en schoon appartement met groot dakterras en uitzicht over het dorp en zee. Oud, typisch Grieks ingericht, klein keukentje, maar functioneel. Het complex ligt aan een drukke doorgaande weg, maar in mijn appartement, die het hoogst gelegen was, geen hinder van straatgeluiden. Je kan gebruik maken van zwembadje bij de buren, Memories. Klein. Maar met een kort wandelingetje zit je op een heerlijk zandstrand met vele beachbars.

Alleen gereisd in juli 2019

• Oude reviews

8cindy28-09-2007

Prachtig gelegen hotel tegen een berg aan. Kamers zijn eenvoudig maar schoon. Wij hadden zeer mooi uitzicht over zee. Personeel was niet erg vriendelijk. Je krijgt bij aankomst de sleutel in je handen gedrukt en moet verder maar zelf uitzoeken waar je kamer is. Meiden achter de bar ook niet erg enthousiast.Zwembad was erg schoon. Eten middelmatig, maar zeker niet vies. Altijd vers brood en salade erbij.Een aantal nachten last gehad van luidruchtige (engelse) jongeren. Vanwege de vele trappen omhoog niet erg toegankelijk voor kinderbuggy's of mensen slecht ter been.

Gereisd met familie in september 2007

• 6Familie Marsh25-08-2007

qua ligging is het perfect mooi uitzicht en nog rustig gelegen. Weinig personeel altijd zelfde personen, goede barman. buffet was te doen, snacks en al in viel wel wat tegen geen te grote keuze in bepaalde zaken. Zoals meerdere keren gezegt niet echt een aanrader voor oudere mensen wij zaten op het 6 de en tegen je boven bent hangt je tong op de grond. Al hoe wel we een aangename vakantie gehad hebben. Viel het hotel nog wel reuze mee wie wat meer luxe wil zal dit bij dit hotel niet vinden.

• 7Tim Annet13-08-2007

de ligging van het hotel is prachtig. je kunt vanaf het zwembad zo over de stadjes stalis en malia kijken en je hebt een prachtig uitzicht over strand en zee. het hotel was redelijk maar kwa prijs had hotel beter mogen zijn. het zwembad en de bar zijn hardstikke leuk en gezellig, alleen de all-inclusive is zeer beperkt voor koffie thee ice-tea juice d orange en appelsap moet je gewoon betalen. het eten in het restaurant was wel redelijk, het buffet was wel beperkt. de kamer lag op de 4de verdieping oftewel 110 trappen lopen en in de reisgids stond dit niet vermeld. voor oudere mensen of mensen die slecht te been zijn is het dus een ramp. de kamer was wat oud ingericht met stenen bedden met houten planken erin en daarin een matras. ouderwets maar wel goed geslapen. in de reisgids staat dat je 6 dagen per week nieuwe handdoeken krijgt, wij hebben 2 keer nieuwe handdoeken gekregen op 10 dagen tijd. de man van de receptie wist zelf niet waar ie het over had wat betreft de handdoeken.

• 7Renate12-08-2007

Viel eigenlijk best wel wat tegen.Wij zaten 3 hoog ofwel 97 treden ofwel een stukje lift en nog 54 treden en dat was best pittig met een kleintje van 5.Kamer was oud en de schoonmaak ronduit slecht,schone handdoeken moet je echt om vragen anders heb je maar 2 keer schone in 8 dagen.Eten viel niet tegen maar het all inclusive is wel heel krap.Een kopje thee b.v. om 11.00 moet je voor betalen en de snacks tussen 10 en 12 bestaat uit een minicroissantje of een knakworstje met bladerdeeg.Op de dag van vertrek word je bandje er om 12 uur afgehaald en mag je dus alles tot de vertektijd zelf weer betalen ook echt belachelijk.Het uitzicht is echter met zeezicht fenomenaal en het zwembad,restaurant en bar zien er ook zeer verzorgd uit.Wij hebben uiteindelijk een prima vakantie gehad maar zouden er niet nog een keer heen willen.

Gereisd met familie in augustus 2007

• 7net, simpel hotel10-08-2007

Prima prijs kwaliteit verhouding (11 dagen voor 650 all in) Kamer zeer eenvoudig maar wel een airco en koelkast optioneel. we hebben ons er prima mee gered. zwembad, restaurant en poolbar is gloednieuw(2007) kwaliteit van eten erg wisselend maar valt over het algemeen tegen. De vriendelijkheid van het personeel kan beter. ligging van het hotel super, stalis boulevard op 5 minuten lopen, malia en chersonisos op 25 minuten (10 euro met taxi per enkele reis)leuke goede vakantie gehad en qua prijs zeker niet te klagen.Mensen die veel luxe verwachten moeten naar mijn mening 4* boeken en hier niet heen gaan. 11 dagen was een prima aantal, niet te kort maar ook zeker niet te lang.

• 7Wilbert09-08-2007

Goed hotel met mooie bar, restaurant en zwembad, ligt lekker tussen Chersonisos en Malia in, Stalida zelf is op zicht ook wel een mooi plekje. De kamers zijn wel wat minder, beetje ouderwets, en absoluut niet leuk ingericht. De service en behulpzaamheid van het personeel is wel heel goed te noemen.

0 tips over Hotel Heliotrope

0 vragen over Hotel Heliotrope

Hotel Heliotrope info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Eten en drinkenLunch

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras