Appartement Fan

51 reviews over Appartement Fan

• 2019
    6M Leukfeldt16-09-2019

Nooit meer!

Wij zijn zeer ontevreden over ons verblijf in FAN appartementen, 2 keer meegemaakt dat er tot diep in de nacht keihard muziek werd gedraaid en overdag stond de muziek ook aan. Volgens mij heeft heeft Merel van touroperator doorgegeven dat wij geklaagd hebben er werd namelijk niet vriendelijk tegen ons gedaan en we kregen geen uitnodiging voor de BBQ. Het is een grote kliek wat er rondloopt. Die avond stond de muziek na middernacht zo hard dat het bestek en het servies stond te trillen. Ook kwamen er iedere dag een aantal engelsen van buiten het park , sleepten de ligbedden naar het grasveld bleven tot het einde van de dag en vertrokken weer. Het mag zo zijn dat ze een goed cijfer krijgen op zoover maar van ons niet, wij gaan er nooit meer heen!

Gereisd met partner in september 2019

• 8John en Mieke19-08-2019

Bijna perfect

Minder geschikt voor de rustige hollander in juli en augustus. Veel gezinnen met pubers in deze weken die dit leuke complex tot het onvervalste hollandse campinglife omturnen. Heel veel gemaakte gezelligheid. Rennende gillende pubers die de overige gasten overschreeuwen. Tot 3 uur s' nachts gillen en de ouders noch de lieve beheerders vinden alles goed. Ze komen niet verder dan de supermarkt en 2 eettentjes in het straatje. Een nachtportier en een beetje stilte vanaf 01.00 zou wat prettiger zijn. Zoals de titel luidt. Bijna perfect.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Anoniem24-07-2019

Echte aanrader!

Een absolute aanrader! Een kleinschalig appartementencomplex met pas gerenoveerde kamers. Een prima zwembad, met meer dan genoeg ligbedjes en parasols. Erg vriendelijke mensen, die je graag helpen. Tegenover het complex een winkeltje en het strand is op loopafstand met daarbij de boulevard met diverse eettentjes en souvenirwinkels. Chersonissos, Iraklion en Agios Nikolaos zijn prima te bereiken met de auto en ook zeker een bezoekje waard. Al met al een topvakantie!

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 10Robbie08-07-2019

super goede week gehad/ voor herhaling vatbaar

mooi gerenoveerd appartement en super leuke eigenaars een echt familie complex waar je ochtends ook een ontbijt kan bestellen voor een mooi prijs. Kostas en Stella zullen er alles aan doen om je vakantie naar je zin te maken. Supermarkt voor de deur strand op 200 meter. En lekker eten bij Grieks restaurant Creta en Italiaans restaurant Amici

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Dénise Struijs16-06-2019

Leuk!

Geheel gerenoveerd, heel erg mooi van binnen en buiten. Elke dag schone handdoeken. Binnen 5 minuten op het zandstrand waar ligbedden en parasols te huur zijn, ook erg veel restaurants. Ondanks deze + punten kiezen wij niet meer voor het eiland Kreta, alles was erg toeristisch en 'Nederlands'. Alle grieken spraken Nederlands en de restaurants waren daar ook naar aangepast (bijv. menukaarten) dat vonden wij erg jammer, wij kwamen speciaal voor het 'griekse' idee. De ligging van het appartementencomplex is ideaal en ligt dicht bij alle restaurants en het strand.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Afra25-05-2019

Super, top

Geweldig geheel gerenoveerd appartement, heerlijk zwembad met goede stoelen, lekker hapje drankje. op een super lokatie, 1 min van het strand Hele fijne restaurantjes in de straat, Top vakantie

Gereisd met partner in mei 2019

• 8S. Jansen10-05-2019

Prachtig gerenoveerd complex

Prachtig gerenoveerd appartementencomplex. Wij hadden kamer 210 welke aan de zonkant lag, maar wel op straat en de vuilcontainers keek. De kamers aan het zwembad hebben weinig tot geen zon op het balkon. Keukengerei is minimaal, dus we zijn elke avond uit eten geweest. Kamer/keuken is zeer klein en raad af om uberhaupt met 3/4 personen op een kamer te gaan. Het is wel gehorig. Barkrukken niet gebruikt, want de bar is veel te laag geplaatst. Badkamer en dan met name de stortdouche was heerlijk. Bij bewolkte dagen was er weinig warm water. En je moet bijna 3 minuten wachten voor er warm water komt. Geen katten op het complex, maar wel in de straten. Bedden zijn prima en voorzien van twee kussens per persoon. Voor het complex zou ik zeker wel terug gaan, maar voor mij is er teveel dierenleed in de vorm van al die zwerfhonden en -katten. Costas en Stella zijn aardige mensen!

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    8Burger05-08-2018

Fijne vakantie gehad!

Een heerlijk overzichtelijk kleinschalig appartementencomplex. Centraal gelegen, goede WIFI, heerlijk zwembad waar je geen handdoekje hoeft te leggen, fijne tuin, goed werkende airco en je hebt alles in de buurt. Appartementen zijn niet erg ruim, gedateerd en er is weinig kastruimte. Keukenblok stelt niet veel voor, maar alles is aanwezig. Bij ons duurde het (te) lang voordat de kookplaat opgewarmd was, waardoor we vaker uit eten zijn gegaan, maar in de buurt zitten voldoende eetgelegenheden waar je voor een prima prijs erg lekker kan eten. Kortom een heerlijke vakantie en komen graag nog een keer terug in dit appartementencomplex

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Marion20-07-2018

Prima omgeving, leuk klein complex.

Klein, basic appartement met een uitstekende ligging. Niet echt geschikt voor zij die slecht ter been zijn. Sinds 2018 nieuwe eigenaren. De betrokkenheid zoals wij die hebben gekend van de vorige eigenaren is er helaas niet meer. Na in 5 jaar, 8 vakanties te hebben gevierd in de FAN gaan we op zoek naar een nieuw onderkomen.

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Trudy Verbruggen17-06-2018

Heerlijk

Prima prijs-kwaliteit verhouding. Leuk appartementencomplex op 3 minuten loopafstand van strand en hoofdstraat van Stalis. Stella en Costas zijn hele vriendelijke mensen die altijd voor je klaar staan. Inrichting wat gedateerd maar alles is schoon, de bedden zijn goed, airco werkt goed. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juni 2018

6 tips over Appartement Fan

• Henk Huigen, 18-11-2013 Rapporteren

De appartementen liggen zo gunstig, dat uit eten op korte afstand te realiseren is, namelijk al in de straat zelf. Ook is er tegenover een supermarkt, lekker handig! Chersonnisos ligt dichtbij, een paar bushaltes verder. Een mooie excursie is een kloof dichtbij Cherso, met een gezellige gids, die goed Nederlands spreekt.

• alice66, 06-08-2012 Rapporteren

Voor paardrijden in de bergen moet je bij Odysseia Stables zijn in Avdou. Heerlijke buitenritten in de avond. Kijk op de site. Mijn dochter vond het geweldig.

• Richard, 15-06-2013 Rapporteren

De bakker om de hoek heeft fantastische chocoladebroodjes !

8 vragen over Appartement Fan

• Rooiroske, 13-12-2014 Rapporteren

reisonderneming

Hoi, vraagje, welke reisondernemingen hebben Fan in hun pakket, ken er niet veel over vinden,en lees dat er geen tv op de kamer is, kun je die wel huren eventueel, en welk type kamer kun je het beste huren, wil wel beetje ruimte,omdat ik altijd mijn duikspullen bij heb , Bedankt en grtjes Ross,

• Janine Joyce , 09-06-2014 Rapporteren

Wifi?

Wie weet of er Wifi in het hotel mogelijk is? En waar?

vk1001, 16-09-2014

Ja er is free Wifi

• sanne, 27-04-2014 Rapporteren

wifi en fohn?

Hallo,

kan iemand mij vertellen of er ook gelegenheid is voor wifi gebruik.?

En is er een fohn aanwezig ?

vk1001, 16-09-2014

Er is free Wifi maar geen föhn.

Appartement Fan info

• Aantal personen2 tot 4