Tijdelijk €25 aanbetaling

Everest

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Everest voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 69 reviews

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

69 Reviews over Everest

• 10Mary21-06-2019

Fantastisch, luxe, heerlijk verblijf gehad!

Top appartementencomlex. Heel luxe, mooi 2-persoons kingsize bed, inloopdouche, volledig ingerichte keuken , mooi zwembad en ook heel stijlvol aangekleed. Heerlijk rustig gelegen. Het ligt op heuvel maar is ook prima lopend te bereiken (wij gingen via de trappen van lager gelegen appartementcompex). Manos maakte elke ochtend een heerlijk ontbijt voor ons aan de rand van het zwembad met top uitzicht. Wil je naar Stalis, ga dan naar Everest!

• 10Griekenland liefhebber04-05-2019

Perfect!

Het is iets hoger gelegen, maar het uitzicht en het verblijf maakt de wandeling het waard! Je kunt aan Manos (barman en facilitator) alles vragen en hij helpt waar nodig. Schoonmaak is top! Volgend jaar weer : )

• 8J.O.Raatjes08-02-2018

Fantastische accommodatie!!👍

Mooie en van alle gemakken voorziene en schone appartementen en vriendelijke barman en eigenaars. Barman haalt je bij aankomst van beneden op en brengt je bij vertrek weer naar beneden. Mooi zwembad en bedjes genoeg voor iedereen! Geweldig uitzicht over Stalis!! De klim naar boven vergt echter wel een goede conditie(vooral voor ouderen).

• 8Marco & Debby17-10-2016

Helemaal top

Wij zijn eind september, begin oktober 10 dagen hier geweest en hebben ons uitstekend vermaakt. Appartementen zijn ruim en van alle gemakken voorzien. Wij hadden het balkon op zeezicht en keken uit over Stalis en in de ochtend over de zee. fantastisch uitzicht. Dimitris en Angela bedankt voor jullie goede zorgen en gezelschap. Oja en dan de fameuze klim, die is na wat ouzo en raki best heftig.......

• 9Lonne ter voert15-06-2016

Fantastisch uitzicht! ruime appartementen!

Met een vriendin naar Everest Stalis geweest. Midden mei. Al vaker naar Griekenland geweest.
    Maar was erg verrast door het ruime en luxe ingerichte appartement! Heerlijk kingsize bed. Het uitzicht over Stalis en de zee was echt prachtig! De klim van ongeveer 150 m omhoog was best pittig.. Maar de moeite waard. Eenmaal beneden ben je direct in het dorpje, de restaurants en aan de zee. Met de taxi ongeveer 5 min naar Chersonissos. Het personeel spreekt goed Engels en erg vriendelijk! Wij hebben genoten!

• 9Christie02-06-2016

rustgevend, schoon en de moeite waard

de kamers zijn schoon, heel en ruim. Alles werd keurig bij gehouden. Het zwembad was niet extreem groot maar wel goed vertoeven. Personeel was heel vriendelijk en correct tegenover de gasten. Het uitzicht over Stalis is supermooi vanaf elk plekje bij het appartement. S'avonds zag je de lichtjes van Stalis maar niet de herrie ervan. Het enige "minpuntje" is de wandeling naar boven en naar beneden elke dag. Eenmaal beneden het trapje af kom je op 100 meter voor het ontbijt een verse bakker tegen met heerlijke croissants en dergelijke en voor het avondeten raden wij echt Maria's golden beach aan. Echt heerlijk gegeten voor een betaalbare prijs.

• 8Sidney09-05-2016

Hele leuke plek

Wij hebben deze accommodatie geboekt na het lezen van alle goede reacties. Om kort en bondig te zijn:

• Zeer vriendelijk personeel (Dimitris, de barman en Angela, de schoonmaak)
    • Prachtig uitzicht op de baai van Stalis.
    • Ruim appartement.
    • Stalis is een kleine gemoedelijke plaats, maar van alle gemakken voorzien.
    • Heerlijk, ruim zwembad

Toch ook wat minpunten

• Keuken was wat beperkt ingericht. Er ontbraken wat simpele dingen die je wel verwacht, zoals een broodmes of een snijplankje.
    • Hier en daar wat slijtage.
    • Zeer harde matrassen (persoonlijk).

Het was nog erg rustig in de laatste week van april. Onze zoon werd 7 en kreeg een taart cadeau van de eigenaren. Heel lief van ze. Voor Dimitris was niets teveel en zijn pizza's waren heel lekker. Zijn lijfspreuk: It must be fresh! Is important!

• 10laurie warner20-09-2015

awesome

Just spent two idylic weeks there.angela the housekeeper keeps the rooms spotless and couldnt find a fault .ereklis the manager is lovely and always at hand if theres a problem.our only slight niggle was the walk from hotel to attractions its a good walk down but tireing going back but the scenery once your at the top is breathtaking .certainly go again

• 9Vera04-08-2014

Een echte aanrader

Appartementen Everest is een echte aanrader. Vanuit ons appartement hadden wij prachtig uitzicht over Stalis en de zee. Appartementen Everest is kleinschalig en hierdoor rustig. De appartementen zijn ruim, schoon en worden goed onderhouden. De tuin ziet er erg verzorgd uit en wordt onderhouden door de tuinman. Om de dag wordt het appartement schoon gemaakt en krijg je nieuwe handdoeken. Het personeel is erg vriendelijk, wanneer je een vraag hebt regelen ze direct wat je nodig hebt. Appartement Everest ligt in de bergen hierdoor moet je een stuk omhoog lopen, dit is goed te doen (wanneer je slecht ter been bent is het verstandig om een auto/quad/scooter te huren). Ook de afstand tussen Stalis en de appartementen is goed te belopen. In Stalis vind je leuke restaurants, winkeltjes en standtentjes. Wanneer je een auto huurt kun je veel leuke plaatsen bezoeken op Kreta. Daarnaast is er een goede busverbinding. Kortom Appartementen Everest is een echte aanrader met prachtig uitzicht!!!

• 8Bianca02-09-2013

Everest is 150 m vanaf het strand OMHOOG !

Geschikt voor sportieve mensen met uithoudingsvermogen, via haarspeldweggetje omhoog lopend (+/- 12 min, helling van 30-35%). Beloning is fantastisch uitzicht over de baai, zowel overdag als 's avonds. Niet geschikt voor mensen met hele kleine kinderen (kinderwagen is niet omhoog te krijgen) of minder valide mensen zonder auto. Gelukkig had de touroperator de eig. gebeld zodat we beneden werden opgehaald met onze koffers. App. is heel schoon en ruim maar wat verouderd ingericht. (om de 2 dg schoon beddengoed en handdoeken). Minimaal beschik en servies. Koffietzet app. aanwezig, geen waterkoker, maar pannetje op elektr. kookplaatje. Door de bouw van dit app. heb je wel alle privacy. Zwembad is heerlijk met nette ligstoelen en internet. Goede bar met kleine hapjes of pizza wordt ter plekke voor je gemaakt. Supermarkt is onderaan de berg, elke dag verse broodjes en fruit. Daar heb je de ochtendwandeling de berg af en weer op wel voor over.

Appartement Everest info

• Room serviceBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

• ZandstrandBeschikbaar