Hotel EuroHotel Katrin Hotel & Bungalows ****

Hotel EuroHotel Katrin Hotel & Bungalows ****

Hotel EuroHotel Katrin Hotel & Bungalows
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor EuroHotel Katrin Hotel & Bungalows voor je op een rij gezet:

8 tips over Hotel EuroHotel Katrin Hotel & Bungalows

martin en mary hijstee, 8-6-2015
Mensen zonder kinderen en ouders met kinderen tot ongeveer 10 jaar zullen het hier naar hun zin hebben.
boy/ferry, 2-7-2014
top avonden gehad in de discotheken samen met sam (entertaimer katrin) en ook met sonja love you
Fransje, 11-12-2013
let op bij boeken via touroperator welke kamers ze aanbieden!!

LindaCroese-van Druten, 13-8-2013
Watercity is heel leuk om een keer naar toe te gaan. Accommodation is goed dus geen tips om e.e.a. te verbeteren.
fun2323, 20-7-2013

Restaurant Maria's Beach. Gelegen aan het strand op de hoek van de straat naar het strand toe. Goed eten, ruime keuze, vriendelijk personeel en uitstekende prijs.

Huur een quad om de omgeving te verkennen. (niet duur)

Peter_24, 3-6-2013

Let op , het hotel schijnt diverse gasten verschillende paketten aan te bieden. bijv. wat inclusief is of niet, Spa,WiFi kaartjes ed .

Bezonder dat je in de avond tot 23uur alle goede (ook sterke) dranken kon consumeren !, wat velen ook deden .

Fam. Königs, 21-7-2012

Mocht u met de kamers hetzelfde probleem hebben als wij, laat dan niet met u sollen. De Duitse Neckermann hostess heeft ons aangegeven dat dit een bekend probleem is. Hier geldt de regel "wie het hardste schreeuwt, krijgt de mooiste kamers".

Vanwege het slechte eten in het hotel zijn wij de laatste dag in het Italiaanse restaurant "Amici" gaan eten. Dit restaurant is een echter aanrader en ligt in de winkelstraat, nabij het pleintje met de kerk.

Geert en Elly Lourens, 9-10-2011
Huur voor 1 of meerdere dagen een autootje. De geboortegrot van Zeus (volgens overlevering) in Pscychron (Lassiti-plateau) is een bezoek waard.