Appartement Electra

GriekenlandKretaStalis / Stalida

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Electra voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 32 reviews

0Tonen op kaart

38 Reviews over Electra

• 7Cl24-06-2019

Super appartement!

Prima appartement met mooi zwembad. Wel een auto nodig.

• 6Gerrit02-10-2014

Leuk, maar moeten nog wel wat leren!

Bij aankomst kregen wij een klein appt. De eigenaresse kwam met een heel verhaal dat wij niet uit moesten pakken, alleen maar slapen zei ze. Morgen krijgen jullie een mooier en groter appt. Very Nice werd ons beloofd! Snel kwam echter de reden. We stonden in no time in 2 cm water door lekkage. Kregen inderdaad de dag erop een ander appt in een ander gebouw. Was prima, maar wel alles,oversjouwen een behoorlijk stuk. Na 1 week moesten wij weer verhuizen want er kwam een ander appt vrij. Wij hebben aangegeven graag in het appt te willen blijven, maar dat was niet mogelijk. Dus weer verhuizen. De hele week echter is er niemand in het appt waar wij uitkwamen geweest???? Vervelend dus! Verder kleine harde bedden... Airco kost € 6,-- per dag en als je dan 's morgens wakkere word staat je balkon blank vana het koelwater. Raar! Vaak koud water, en inderdaad toen wij weg gingen mochten we wel langer blijven maar moesten € 20,-- extra afrekenen... Voor een steenkoude douche! meedenken met gast

• 8Fam. de Vries24-07-2014

Rustig gelegen kleinschalig appartementencomplex

Afgelopen week verbleven wij in dit kleinschalig appartementencomplex wat gerund wordt door moeder en (schoon)dochter. De 2 persoonskamer was keurig verzorgd. 2 maal per week schoon linnengoed en schoonmaak. Het complex ligt op loopafstand van Stalis. De bedden zijn enigzins een minpunt (erg hard). Op het eigen terras kun je heerlijk een drankje doen en wordt je vriendelijk ontvangen. Kortom een prachtige vakantie.

• 10***20-01-2013

al twee jaar een topvakantie bij Electra

We gaan al twee jaar naar Electra toe. Goede ligging, mooi uitzicht en er wordt vaak schoongemaakt. Zeer gastvrije mensen.

• 9stefanie23-01-2011

prachtige plaats lekker om daar te zijn

dit is een aanrader voor iedereen die lekker rustig in appartement wil zitten!

• 2R & M09-09-2009

Nooit meer!!

Appartement Electra, Stalida is vies. Tijdens onze verblijf van 2 weken heb ik geen dweil gezien. Een bezem kon nog net, maar alleen op de kamers en niet op de balustrades. Handdoeken werden 2 x p. week verwisseld. Vuilnis 1 x p. week. Toiletpapier moest je ook zelf kopen, terwijl het heel normaal is dat het wordt aangeboden. Tijdens "schoonmaak" werd er tussen onze spullen plastic tassen of handdoeken weggehaald. Warm water was er nauwelijks en dat is uniek voor Kreta. Dit ligt echt aan de eigenaar en niet aan het eiland. De eigenaren waren vriendelijk toen wij aankwamen. Als je iets kwam drinken in de bar waren ze tevreden. Zo niet, werd er geen woord gewisseld met je. De bar is open tot 2 of 3 uur 's ochtends. Als je 's avonds vertrekt en langer in je appartement wil blijven, omdat er geen ander mogelijkheid wordt geboden om je spullen op te bergen of te douchen, wordt er € 20,00 gevraagd. Jammer van deze Grieks "gastvrijheid". Wij zullen deze appartement zeker niet aanraden.

• 8mariet 26-06-2009

het is maar net wat je zoekt!

Wij hebben het leuk gehad in Elektra, en is het is maar net wat je zoekt! 3 jaar geleden zijn deze appartementen goed gerenoveerd. Alles was brandschoon en werkte goed. Warm douchewater was er nauwelijks- maar dat schijnt vaker voor te komen in Creta. De bedden zijn hard en dat is wennen. Koken kan, maar wel op 1 pits electrisch dingetje. Ligging vonden wij perfect- lekker dicht bij strand, supermarktje om de hoek, gratis zwembad bij de buren, en toch rustig hoekje. Het ligt wel aan een drukke weg- wij hadden er geen last van maar dat kan in hoogseizoen anders zijn. Alle balkons liggen vrij prive en met zeezicht. Eigenaar erg vriendelijk en behulpzaam. Handdoeken en lakens om de 3 dagen verschoond. Veel plezier!

• 6Svenne06-06-2009

Herrie !!

Omdat het appartement waar ik eigenlijk naar toe wilde volgens het reisbureau vol was, heb ik Electra geboekt. Kon alleen nog voor een studio en dat doe ik dus nooit meer. De studio lag pal aan de weg en ik heb de eerste nacht nauwelijks geslapen door het lawaai van het langsrazende verkeer. En ik had oordoppen in! Kan mij dan ook helemaal vinden in het commentaar van H. Gerritsen hieronder. Of de lawaaioverlast ook geldt voor de overige appartementen weet ik niet, maar die liggen er pal naast. Ik heb de volgende ochtend mijn koffer weer gepakt en ben gaan zoeken in de omgeving. In het complex waar vrienden zaten (Skajado)was nog ruimte. Vervolgens een heerlijke vakantie gehad. De appartementen van Electra hebben wel een (onderbroken) uitzicht op zee en mijn studio was schoon, maar met een eenpersoons te klein balkon. De mensen die mij ontvingen waren vriendelijk.

• 6Svenne Rohenne06-06-2009

Herrie !!

Omdat het appartement waar ik eigenlijk naar toe wilde volgens het reisbureau vol was, heb ik Electra geboekt. Kon alleen nog voor een studio en dat doe ik dus nooit meer. De studio lag pal aan de weg en ik heb de eerste nacht nauwelijks geslapen door het lawaai van het langsrazende verkeer. En ik had oordoppen in! Kan mij dan ook helemaal vinden in het commentaar van H. Gerritsen hieronder. Of de lawaaioverlast ook geldt voor de overige appartementen weet ik niet, maar die liggen er pal naast. Ik heb de volgende ochtend mijn koffer weer gepakt en ben gaan zoeken in de omgeving. Toen bleek dat het appartementencomplex van mijn eerste keuze helemaal niet vol zat. Daar zaten al vrienden, dus met de eigenaar een prijsje afgesproken en vervolgens een heerlijke vakantie gehad. De appartementen van Electra hebben wel een (onderbroken) uitzicht op zee en mijn studio was schoon, maar met een eenpersoons te klein balkon. De mensen die mij ontvingen waren vriendelijk.

• 7Jaap & Diana02-06-2009

Een aanrader

Perfecte ligging: vlakbij (5min) het centrum van stalis en het strand. Met scooter 5min in chersonissos. Hadden eerste dag wel last van een slechte douchekop, maar die hebben ze de dag daarna gelijk gerepareerd. Aardige mensen, schone kamer en mooi uitzicht! Een aanrader!

Appartement Electra info

Facilities