Appartement Dias

Meer appartementinfo

36 reviews over Appartement Dias

• 10rob prijs21-08-2009

een super appartement/hotel

Wij zijn een aantal jaren geleden bij deze app. geweest en het is ons zo goed bevallen dat we graag weer terug wilden. Maar helaas er zat een engels reisorg. in en konden dus niet meer boeken. ( dit met pijn in onze hart ) In juli 2009 zaten wij in astiasvillage in koutoulafari en zijn ff langs geweest bij deze app/hotel. Daar werden we ontvangen als verloren zonen, echt fantastisch. Maria werkt daar nog steeds ( echt een hele aardige vrouw )Kregen een rondleiding want het is er super geworden (verbouwt ) Volgend jaar dit app/hotel voor ons. Dus een aanrader voor een supervakantie. Fam. prijs

• 8Monique28-06-2008

Net terug van Diaz. Prima ligging rustig maar je bent zo in Chersonissos of Stalis.En de drukte kun je opzoeken nietwaar? Wij verkiezen een wat rustig gelegen appartement en Diaz voldeed daaraan. Van de weg heb je absoluut geen last. Het strand erachter is inderdaad geen optie, maar met vervoer zoek je overal in de buurt prachtige strandjes op.En verderop in Stalis liggen ook wel enkele stranden op loopafstand. Prima kamers en douche.En vanaf het balkon een prachtig uitzicht over zee.

• 8monique peters31-05-2006

wij zijn een paar jaar geleden in Dias geweest, en het is ons zo goed bevallen dat we er weer heen willen. maar het lijkt wel of het van de aardbodem verdwenen is, want het staat in geen een reisgids meer! als iemand weet of het nog bestaat en hoe we kunnen boeken, hoor ik het graag! [email protected]

• 9G J Jansen.15-04-2005

Zijn hier drie maal geweest alles dan ook maar alles perfect.

• 9jan & harma + kids14-01-2005

Op het complex viel niets aan te merken. Het strand is een ander verhaal.Voor een mooi stuk strand moest je 700m lopen ipv 300m.Verder werd het strand niet ontdaan van de bergen zeegras. Dit stonk verschrikkelijk.Ga je dit jaar erheen pas dan op voor een lifeguard genaamd David. Dit heerschap verhuurd ligbedden en ziet het strand als zijn eigendom. PAS HIERVOOR OP !!!

• 9brigitta08-01-2005

wij hadden het hier prima naar onze zin!! en daarom willen wij hier graag terug bij dit appartement, maar helaas is dit niet meer te boeken bij geen ene nederlandse reisburo..wie o wie weet of het nog wel mogelijk is.

• 7Marisca vam der Kolk04-01-2005

ik ben in oktober hier geweest en we hebben het heel erg naar onze zin gehad. het is een klein maar heel gezellig appartement. de eigenaren willen van alles voor je regelen als je iets vraagt. het ligt rustig gelegen maar wel op loopafstand van centrum. je kunt vanuit deze plaats snel naar andere plaatsen gaan zoals chersonnisos en agis Nicolas. wij hadden een 1 p,app en die was zeer ruim en netjes. Een prima appartement!!!

• 7Ruben Schortinghuis03-01-2005

Opzich warende appartementjes OK, de mensen van Touroperator zijn ook zeer OK. Aardige lui. Voor een mooier strand even de bus pakken richting aangrenzend Malia. Minder vond ik dat als je ontbijt besteld je bij vlagen te maken hebt met sikkeneurig personeel en je zelf om borden, bestek e.d. moet vragen (ik betaalde er apart voor, dus het minste wat ze kunnen doen is het even brengen). Door de bank genomen was het, zeker gezien de prijs/kwaliteit wel goed en netjes.

• 9josanne26-11-2004

Leuk appartement.Ligt erg centraal zo in het centrum en bij het strand en je bent zo in Chersonisos en Malia. Aardig personeel.

• 9Leon26-10-2004

Prima appartementencomplex! Hele aardige receptioniste. Mensen gesproken die er al 4 jaar 2 keer per jaar komen! Kamers zijn schoon en er is altijd gezelligheid rondom het zwembad!

2 tips over Appartement Dias

• Martijn, 04-08-2013

Boek altijd met het verzoek voor een kamer met 'sea view'.

Zorg voor goede anti-mug; met het luchten van de kamer komen ze met 10-20 stuks per avond binnen.

Ga zeker langs de bij Romantic Corner, de dichtstbijzijnde taverna aan het begin van de boulevard. Maria's Golden Beach was een tegenvaller, personeel had alleen aandacht voor families en dagelijkse gasten.

Als je via een touroperator boekt wordt je inderdaad opgehaald bij Blue Sea, dit is echter maar 200 meter lopen en prima te doen.

• Maarten, 17-08-2012

Lekker eten bij restaurant Hellas. Leuke strandtent Akti-bar

1 vraag over Appartement Dias

• Peter, 06-09-2013

Is er Wifi op de kamers? Ik lees alleen iets in de openbare ruimten.

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4