Appartement Dias

35 reviews over Appartement Dias in het Nederlands

een super appartement/hotel

rob prijs
21-8-2009

Wij zijn een aantal jaren geleden bij deze app. geweest en het is ons zo goed bevallen dat we graag weer terug wilden. Maar helaas er zat een engels reisorg. in en konden dus niet meer boeken. ( dit met pijn in onze hart ) In juli 2009 zaten wij in astiasvillage in koutoulafari en zijn ff langs geweest bij deze app/hotel. Daar werden we ontvangen als verloren zonen, echt fantastisch. Maria werkt daar nog steeds ( echt een hele aardige vrouw )Kregen een rondleiding want het is er super geworden (verbouwt ) Volgend jaar dit app/hotel voor ons. Dus een aanrader voor een supervakantie. Fam. prijs

Gereisd Met partner in juli 2009

Geweldige last-minute, prijs/kwaliteit top!

Robbie van Riet
5-8-2009

Van 6 tot 21 juli 2008 in dit complex verbleven samen met een vriendin. Woensdag geboekt en zondag stonden we al in Stalis.

Vanaf ons appartement hadden we perfect uitzicht op zee. Mooi zwembad, weinig strand. Maria was erg behulpzaam toen mijn vriendin medicatie voorgeschreven kreeg van de griekse arts waar ook een griekse bijsluiter bij zat, zij vertaalde voor ons even de belangrijkste onderdelen. Verder een gezellige barman!

Goede locatie, even om de hoek zit een geweldige taverne '9 Muses' waar je lekker goedkoop kunt eten en goed bediend word! Verder vond ik de eettentjes verderop wat tegenvallen zowel qua service als qua eten. Supermarkt naar rechts is lekker dichtbij, maar tegenover het resort links zit een grotere supermarkt. Voor de 'af-en-toe' stappers onder ons kun je naar Malia of Chersonisoss.

Excursie naar Spinalonga was erg leuk. We hebben zelf nog een 'eigen' excursie gedaan naar Knossoss met de openbare bussen, waren een stuk goedkoper uit dan via de touroperato

Gereisd Met vrienden in juli 2008

Jonge gezinnen: Direct doen !

Fam. Bijlsma-Posthumus
16-7-2009

Je kunt al het vorige terzijde doen, want Dias is in 2009 volledig gerenoveerd. Per begin juli is het heropend. Als echte Nederlander: zeer veel waar voor het geld. Maar nu ook: mooie kleurstellingen, nieuwe inrichtingen (tot en met HD tv), etc.

Luidruchtige jongeren krijgen geen appartement. Vooral geschikt voor jonge gezinnen.

De appartementen worden goed schoongehouden. Zelfs 1 dag voor ons vertrek werd nog een keer de bedden verschoond.

Maria runt dit nu 10 jaar. En wij hebben haar als een fantastische gastvrouw mogen ervaren. En ze weet de juiste adresjes.

Het blijft altijd persoonlijk, maar om bij het begin te beginnen: direct doen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2009

2008

Prima lokatie met enkele verbeterpunten.

M. Jansen
5-8-2008

Dias ligt aan de hoofdweg van Hersonissos naar Malia. Het bestaat uit twee gebouwen die haaks op elkaar staan. Door de dubbele beglazing heb je weinig last van het verkeer. Met de balkon / terrasdeur open kan het verkeer hinderlijk zijn, zeker als je op de begane grond aan de straatzijde zit. De appartementen zijn ruim, vooral de 4 en 6 persoons die haaks op de hoodweg staan. De meeste appartementen hebben prachtig uitzicht op zee en de bergen, maar enkele 2 pers. app. kijken uit op een somber binnenplaatsje. Goed navragen dus waar je terecht komt! . Geen last van horeca maar wel op loopafstand van het centrum van Stalis. Het complex kan links en rechts wel een verfje gebruiken. Bedden zijn prima, maar het inventaris was incompleet, divers en nogal verouderd. De 2 kookplaten doen het maar matig, maar uit eten is op Kreta goedkoop. De uitbaatser Maria vonden we wat stuurs en zakelijk. Schoonmaak en wisseling van bedlinnen / handdoeken was prima. Fijn zwembad, maar waterkwaliteit matig.

Gereisd Familie in juli 2008

een echte familie accommodatie!

Familie Heijnen
16-7-2008

kleinschalig complex. Schoon en ruim. prachtig uitzicht over zee en bergen mogelijk. Rustige nachten zijn mogelijk als je het geluk hebt dat er geen groepjes jongeren in het 2 kamerappartement zitten. Je krijgt namelijk maar 1 sleutel! Dit kan gedurende de nacht leiden tot veel gebonk op deuren om toch nog binnen te kunnen komen, na veel drankinname!(Engelsen en Ieren)Eigenaresse treed hier wel kordaat tegen op, of belt de hostess. Locatie is echter perfect, 5 minuten lopen van Stalida. Regelmatig schone lakens en handdoeken.

Gereisd Familie in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Net terug van Diaz

Monique
28-6-2008

Net terug van Diaz. Prima ligging rustig maar je bent zo in Chersonissos of Stalis.En de drukte kun je opzoeken nietwaar? Wij verkiezen een wat rustig gelegen appartement en Diaz voldeed daaraan. Van de weg heb je absoluut geen last. Het strand erachter is inderdaad geen optie, maar met vervoer zoek je overal in de buurt prachtige strandjes op.En verderop in Stalis liggen ook wel enkele stranden op loopafstand. Prima kamers en douche.En vanaf het balkon een prachtig uitzicht over zee.

Gereisd Met partner in Sat Jun 28 2008 19:56:09 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

De appartementen Dias zijn weer op de nederlandse markt te

Lorain van der Linden
6-1-2008

De appartementen Dias zijn weer op de nederlandse markt te boeken!

Tot mijn verbazing ziet het er helemaal anders uit, maar navraag bij touroperator leverde op dat het om de appartementen gaan liggend aan de parallelweg van de hoofdweg van Chersonnisos naar Malia. Waarschijnlijk is het dus helemaal opgeknapt.

Gereisd Met vrienden in Sun Jan 06 2008 10:01:44 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

wij zijn een paar jaar geleden in Dias geweest, en het is

monique peters
31-5-2006

wij zijn een paar jaar geleden in Dias geweest, en het is ons zo goed bevallen dat we er weer heen willen. maar het lijkt wel of het van de aardbodem verdwenen is, want het staat in geen een reisgids meer! als iemand weet of het nog bestaat en hoe we kunnen boeken, hoor ik het graag! [email protected]

Gereisd Met partner in mei 2006
2005

Zijn hier drie maal geweest alles dan ook maar alles

G J Jansen.
15-4-2005

Zijn hier drie maal geweest alles dan ook maar alles perfect.

Gereisd Anders in april 2005

Op het complex viel niets aan te merken

jan & harma + kids
14-1-2005

Op het complex viel niets aan te merken. Het strand is een ander verhaal.Voor een mooi stuk strand moest je 700m lopen ipv 300m.Verder werd het strand niet ontdaan van de bergen zeegras. Dit stonk verschrikkelijk.Ga je dit jaar erheen pas dan op voor een lifeguard genaamd David. Dit heerschap verhuurd ligbedden en ziet het strand als zijn eigendom. PAS HIERVOOR OP !!!

Gereisd Anders in januari 2005

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Dias in Stalis / Stalida , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Dias zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.