Appartement Dias

Meer appartementinfo

36 reviews over Appartement Dias

• 9Maarten17-08-2012

Niet boeken via Touroperator

2 weken in Dias verbleven. Mooie ruim apt, leuk zwembad, gezellige bar. Vriendelijk personeel. Bijna alles kunnen ze voor je regelen. LET OP!!!! Wanneer je boekt via de Touroperatorwordt je bij aankomst en vertrek niet bij Dias afgezet/opgehaald. Vooral bij vertrek moet je een behoorlijk stuk lopen naar een ander hotel. Niet leuk bij 35 graden met koffers, buggy met kind en handbagage. Denk hier dus aan wanneer u slecht ter been of met kleine kinderen bent. Natuurlijk beklag gedaan bij de hostess en bij terugkomst. Touroperator geeft aan dat het met veiligheid en slecht wegdek heeft te maken, dit is echt belachelijk, het opstaphotel en Dias liggen notabene aan dezelfde weg. Via andere touroperator wordt je wel bij Dias afgezet/opgehaald. Het is gewoon ordinair bezuinigen en laat de klant maar lopen. Op de site wordt hierover niets vermeldt, dit is echt slecht van de Touroperator. Vandaar ook hun slogan, "Dat verwacht je niet voor zo'n prijs".

• 6Nadine05-08-2012

Matig

Net een 8daagse reis Kreta erop zitten samen met een vriendin. Van al het 'vriendelijke personeel' is niets waar. Maria is absoluut niet klantvriendelijk of behulpzaam. Ons appartement was schoon, maar de badkamer stonk enorm naar putlucht. Beetje jammer. Ook is de inrichting typisch Grieks, niets teveel, geen gezellig appartementje (2-kamer). Koken was niet van toepassing, al het bestek was vies, ook de pannen en het koffiezetapparaat en de waterkoker. Vooral vervelend als je geplant hebt een paar keer niet uiteten te gaan. De ligging is verder top, 5 min lopen naar het strand. Als je uit wil gaan moet je echter wel een fiets/auto/scooter/quad huren, lopen naar Chersonissos of Malia is te ver. We hebben een super vakantie gehad, maar niet omdat het appartement zo geweldig was.

• 9Marian en Maggie02-06-2012

Geweldig

Wij 2 vriendinnen, verblijven momenteel in appartement Dias. Wat een fijn appartement. Heel netjes grote kamers en heerlijk bedden., mooie badkamer en een prachtig uitzicht over de baai van Stalis. Het is pas geheel gerenoveerd. Mooi zwembad en een leuke bar. Strand op 10 minuutjes lopen. Maria is heel vriendelijk en wil je overal mee helpen. Ze heeft zelfs een nieuw broodrooster voor ons gekocht. Strandbedjes gehuurd bij beachbar Edem, 4 euro 2 bedjes met parasol, Nederlandse eigenaresse Daisy is heel vriendelijk. Gezellige bar met mooi strandje. De Grieken zijn hardwerkende mensen, ik ben hier zelf voor het eerst maar ga zeker terug.

• 10smier07-08-2011

geweldige sfeer

hier hangt een geweldige sfeer, het appartement wordt gerunt door hele vriendelijke mensen en de service is perfect, lekker groot zwembad erbij met uitzicht op de zee....rustige ligging en toch heerlijk dichtbij de boulevard met de uitnodigende restaurantjes en feest tentjes

• 9Carola20-06-2011

Erg gezellig apparrtementencomplex

Wij zijn net terug van Kreta, wat een geweldige vakantie. Het was maar voor een weekje, aar het is ons super bevallen. Maria is een heel lief mens, zet staat altijd voor je klaar en was gek op ons dochtertje. Het was er schoon en netjes (Vana?) de schoonmaaktser is elke dag bezig om alles op orde te houden. Het zwembad is erg schoon en heerlijk water. De supermarkt is vlakbij en we hebben helemaal geen last gehad van de drukke weg tegenover de app.

Zelf een auto huren is prima te doen om het eiland beter te leren kennen. Elke avond lekker uit eten in het centrum van Stalis, Maria's Golden Beach, Minolos en zo zijn er nog zo veel! Als we nog een keer naar Kreta gaan dan gaan we zeker weer naar DIAS!

• 8kelly30-12-2010

Mooi appartement

Vele verhalen gelezen waardoor ik en een vriendin besloten hadden toch naar appartement Dias te gaan! We hebben geen spijt gehad. Gezellige barman die goed Engels spreekt. Complex zag er goed uit. Strand was wel 15 minuten lopen en bushalte was 5 minuten lopen waarmee je voor 2,80 naar Chersonissos kan gaan!

Zeker aan te raden

• 9Harriette01-09-2009

Erg mooie accommodatie

Mooie accommodatie. Vanuit het zwembad mooi uitzicht. Helaas hadden wij een appartement in de kelder. Dus geen terras of balkon en geen mooi uitzicht. Daarom prijs/kwaliteit een 5. We hebben net zoveel betaald als iemand in een appartement met balkon en nieuwe inrichting! Ik adviseer je bij het boeken van dit appartement aan te geven dat je niet in de kelder wilt. Ter plekken konden we niet meer naar een ander appartement. Accommodatie op loop afstand van het strand en restaurantjes.

• 10Robbie van Riet05-08-2009

Geweldige last-minute, prijs/kwaliteit top!

Van 6 tot 21 juli 2008 in dit complex verbleven samen met een vriendin. Woensdag geboekt en zondag stonden we al in Stalis.

Vanaf ons appartement hadden we perfect uitzicht op zee. Mooi zwembad, weinig strand. Maria was erg behulpzaam toen mijn vriendin medicatie voorgeschreven kreeg van de griekse arts waar ook een griekse bijsluiter bij zat, zij vertaalde voor ons even de belangrijkste onderdelen. Verder een gezellige barman!

Goede locatie, even om de hoek zit een geweldige taverne '9 Muses' waar je lekker goedkoop kunt eten en goed bediend word! Verder vond ik de eettentjes verderop wat tegenvallen zowel qua service als qua eten. Supermarkt naar rechts is lekker dichtbij, maar tegenover het resort links zit een grotere supermarkt. Voor de 'af-en-toe' stappers onder ons kun je naar Malia of Chersonisoss.

Excursie naar Spinalonga was erg leuk. We hebben zelf nog een 'eigen' excursie gedaan naar Knossoss met de openbare bussen, waren een stuk goedkoper uit dan via de touroperato

• 8Lorain van der Linden06-01-2008

De appartementen Dias zijn weer op de nederlandse markt te boeken!

Tot mijn verbazing ziet het er helemaal anders uit, maar navraag bij touroperator leverde op dat het om de appartementen gaan liggend aan de parallelweg van de hoofdweg van Chersonnisos naar Malia. Waarschijnlijk is het dus helemaal opgeknapt.

• 9G J Jansen.15-04-2005

Zijn hier drie maal geweest alles dan ook maar alles perfect.

Anders

2 tips over Appartement Dias

• Martijn, 04-08-2013

Boek altijd met het verzoek voor een kamer met 'sea view'.

Zorg voor goede anti-mug; met het luchten van de kamer komen ze met 10-20 stuks per avond binnen.

Ga zeker langs de bij Romantic Corner, de dichtstbijzijnde taverna aan het begin van de boulevard. Maria's Golden Beach was een tegenvaller, personeel had alleen aandacht voor families en dagelijkse gasten.

Als je via een touroperator boekt wordt je inderdaad opgehaald bij Blue Sea, dit is echter maar 200 meter lopen en prima te doen.

• Maarten, 17-08-2012

Lekker eten bij restaurant Hellas. Leuke strandtent Akti-bar

1 vraag over Appartement Dias

• Peter, 06-09-2013

Is er Wifi op de kamers? Ik lees alleen iets in de openbare ruimten.

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4