Appartement Dias

Meer appartementinfo

36 reviews over Appartement Dias

• 2018
    9Wienen16-07-2018

Fantastisch en voor herhaling vatbaar.

Dia's apartments is een fantastisch appartementencomplex. Let even op dat je de meest actuele foto's bekijkt (het beige gebouw, niet het blauwe). Fijne kamers met airco, mooi zwembad met vaste parasols en geen 'handdoeken leggen'. Heerlijk overdekt terras waar altijd een beetje wind doorheen komt. Vlak bij het strand. 2 minuten lopen tot aan de boulevard, 10 tot aan het daadwerkelijke strand. Airco in het appartement. Je kunt er alleen niet koken. Verder zijn de eigenaren geweldig vriendelijk en behulpzaam net als de rest van het personeel. Dat is overigens het allergrootste pluspunt van Kreta (en misschien wel heel Griekenland); de vriendelijkheid van de mensen. Kortom fantastisch en voor herhaling vatbaar.

• Oude reviews

6Nadine05-08-2012

Matig

Net een 8daagse reis Kreta erop zitten samen met een vriendin. Van al het 'vriendelijke personeel' is niets waar. Maria is absoluut niet klantvriendelijk of behulpzaam. Ons appartement was schoon, maar de badkamer stonk enorm naar putlucht. Beetje jammer. Ook is de inrichting typisch Grieks, niets teveel, geen gezellig appartementje (2-kamer). Koken was niet van toepassing, al het bestek was vies, ook de pannen en het koffiezetapparaat en de waterkoker. Vooral vervelend als je geplant hebt een paar keer niet uiteten te gaan. De ligging is verder top, 5 min lopen naar het strand. Als je uit wil gaan moet je echter wel een fiets/auto/scooter/quad huren, lopen naar Chersonissos of Malia is te ver. We hebben een super vakantie gehad, maar niet omdat het appartement zo geweldig was.

• 9Marian en Maggie02-06-2012

Geweldig

Wij 2 vriendinnen, verblijven momenteel in appartement Dias. Wat een fijn appartement. Heel netjes grote kamers en heerlijk bedden., mooie badkamer en een prachtig uitzicht over de baai van Stalis. Het is pas geheel gerenoveerd. Mooi zwembad en een leuke bar. Strand op 10 minuutjes lopen. Maria is heel vriendelijk en wil je overal mee helpen. Ze heeft zelfs een nieuw broodrooster voor ons gekocht. Strandbedjes gehuurd bij beachbar Edem, 4 euro 2 bedjes met parasol, Nederlandse eigenaresse Daisy is heel vriendelijk. Gezellige bar met mooi strandje. De Grieken zijn hardwerkende mensen, ik ben hier zelf voor het eerst maar ga zeker terug.

• 10smier07-08-2011

geweldige sfeer

hier hangt een geweldige sfeer, het appartement wordt gerunt door hele vriendelijke mensen en de service is perfect, lekker groot zwembad erbij met uitzicht op de zee....rustige ligging en toch heerlijk dichtbij de boulevard met de uitnodigende restaurantjes en feest tentjes

• 8kelly30-12-2010

Mooi appartement

Vele verhalen gelezen waardoor ik en een vriendin besloten hadden toch naar appartement Dias te gaan! We hebben geen spijt gehad. Gezellige barman die goed Engels spreekt. Complex zag er goed uit. Strand was wel 15 minuten lopen en bushalte was 5 minuten lopen waarmee je voor 2,80 naar Chersonissos kan gaan!

Zeker aan te raden

• 10Arco20-08-2010

Heerlijke appartementen

perfect appartementencomplex, je voelt je gelijk thuis. Alles wordt heel schoon gehouden. Absoluut een hele goede aanrader! Weer naar Kreta is zeker weer naar Dias.

• 10irpemiki21-07-2010

Appartementen Dias een geweldig complex Maar 24 appartementen. Personeel is vriendelijk en staan altijd voor je klaar. Iedere vrijdag een BBQ waar je wat meer kennis maakt met o.a. de andere gasten in het complex. Schoonmaak en schone lakens en handdoeken om de dag. Wij gaan zeker nog een keer. Niet ver van het strand en leuke winkel/restaurantstraat.

• 10Robbie van Riet05-08-2009

Geweldige last-minute, prijs/kwaliteit top!

Van 6 tot 21 juli 2008 in dit complex verbleven samen met een vriendin. Woensdag geboekt en zondag stonden we al in Stalis.

Vanaf ons appartement hadden we perfect uitzicht op zee. Mooi zwembad, weinig strand. Maria was erg behulpzaam toen mijn vriendin medicatie voorgeschreven kreeg van de griekse arts waar ook een griekse bijsluiter bij zat, zij vertaalde voor ons even de belangrijkste onderdelen. Verder een gezellige barman!

Goede locatie, even om de hoek zit een geweldige taverne '9 Muses' waar je lekker goedkoop kunt eten en goed bediend word! Verder vond ik de eettentjes verderop wat tegenvallen zowel qua service als qua eten. Supermarkt naar rechts is lekker dichtbij, maar tegenover het resort links zit een grotere supermarkt. Voor de 'af-en-toe' stappers onder ons kun je naar Malia of Chersonisoss.

Excursie naar Spinalonga was erg leuk. We hebben zelf nog een 'eigen' excursie gedaan naar Knossoss met de openbare bussen, waren een stuk goedkoper uit dan via de touroperato

• 9Fam. Bijlsma-Posthumus16-07-2009

Jonge gezinnen: Direct doen !

Je kunt al het vorige terzijde doen, want Dias is in 2009 volledig gerenoveerd. Per begin juli is het heropend. Als echte Nederlander: zeer veel waar voor het geld. Maar nu ook: mooie kleurstellingen, nieuwe inrichtingen (tot en met HD tv), etc.

Luidruchtige jongeren krijgen geen appartement. Vooral geschikt voor jonge gezinnen.

De appartementen worden goed schoongehouden. Zelfs 1 dag voor ons vertrek werd nog een keer de bedden verschoond.

Maria runt dit nu 10 jaar. En wij hebben haar als een fantastische gastvrouw mogen ervaren. En ze weet de juiste adresjes.

Het blijft altijd persoonlijk, maar om bij het begin te beginnen: direct doen.

• 8Lorain van der Linden06-01-2008

De appartementen Dias zijn weer op de nederlandse markt te boeken!

Tot mijn verbazing ziet het er helemaal anders uit, maar navraag bij touroperator leverde op dat het om de appartementen gaan liggend aan de parallelweg van de hoofdweg van Chersonnisos naar Malia. Waarschijnlijk is het dus helemaal opgeknapt.

2 tips over Appartement Dias

• Martijn, 04-08-2013

Boek altijd met het verzoek voor een kamer met 'sea view'.

Zorg voor goede anti-mug; met het luchten van de kamer komen ze met 10-20 stuks per avond binnen.

Ga zeker langs de bij Romantic Corner, de dichtstbijzijnde taverna aan het begin van de boulevard. Maria's Golden Beach was een tegenvaller, personeel had alleen aandacht voor families en dagelijkse gasten.

Als je via een touroperator boekt wordt je inderdaad opgehaald bij Blue Sea, dit is echter maar 200 meter lopen en prima te doen.

• Maarten, 17-08-2012

Lekker eten bij restaurant Hellas. Leuke strandtent Akti-bar

1 vraag over Appartement Dias

• Peter, 06-09-2013

Is er Wifi op de kamers? Ik lees alleen iets in de openbare ruimten.

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4