Appartement Dias

Meer appartementinfo

36 reviews over Appartement Dias

• 8Martijn04-08-2013

Prima accommodatie voor Griekse begrippen

Mooi complex op prima loopafstand tot het strand (5-8 minuten). Prachtig uitzicht op zee vanuit de meeste appartementen, echter ook een aantal 'kelder'appartementen zonder uitzicht.

De eigenaresse Maria hebben we leren kennen als een zeer vriendelijke en attente gastvrouw die altijd klaar stond om te helpen of informatie te geven over het eiland. Daarnaast werd er wekelijks een barbecue georganiseerd voor de gasten, erg gezellig met de andere Nederlandse gasten.

Er wordt goed schoongemaakt (om de dag) en de handdoeken worden even zo vaak vervangen. Klein minpuntje waren de dode muggen aan het plafond bij aankomst, dat was niet zo netjes.

Qua keukengerei en sanitair is het een typisch Griekse accommodatie. Zeer beperkt servies en minder compleet dan wij Nederlanders gewend zijn. Dit is echter overal in Griekenland het geval. In ons appartement was verder een douchecabine, in andere kamers echter niet eens een douchegordijn, dus erg wisselend per kamer.

Goed voor Griekse begrippen!

• 9Lydia22-07-2013

Goed appartement, niets mis mee.

Netjes, schoon en gastvrij. Goede ligging; vanuit ons appartement uitzicht op zee. Wel afhankelijk aan welke kant je in het complex zit. Stalis zelf is ook leuk!

• 10Daniel 17-07-2013

Super appartement

Valt weinig verkeerds over te zeggen. Super leuke mensen. Schoon, netjes en ruim.

• 6Nadine05-08-2012

Matig

Net een 8daagse reis Kreta erop zitten samen met een vriendin. Van al het 'vriendelijke personeel' is niets waar. Maria is absoluut niet klantvriendelijk of behulpzaam. Ons appartement was schoon, maar de badkamer stonk enorm naar putlucht. Beetje jammer. Ook is de inrichting typisch Grieks, niets teveel, geen gezellig appartementje (2-kamer). Koken was niet van toepassing, al het bestek was vies, ook de pannen en het koffiezetapparaat en de waterkoker. Vooral vervelend als je geplant hebt een paar keer niet uiteten te gaan. De ligging is verder top, 5 min lopen naar het strand. Als je uit wil gaan moet je echter wel een fiets/auto/scooter/quad huren, lopen naar Chersonissos of Malia is te ver. We hebben een super vakantie gehad, maar niet omdat het appartement zo geweldig was.

• 9Marian en Maggie02-06-2012

Geweldig

Wij 2 vriendinnen, verblijven momenteel in appartement Dias. Wat een fijn appartement. Heel netjes grote kamers en heerlijk bedden., mooie badkamer en een prachtig uitzicht over de baai van Stalis. Het is pas geheel gerenoveerd. Mooi zwembad en een leuke bar. Strand op 10 minuutjes lopen. Maria is heel vriendelijk en wil je overal mee helpen. Ze heeft zelfs een nieuw broodrooster voor ons gekocht. Strandbedjes gehuurd bij beachbar Edem, 4 euro 2 bedjes met parasol, Nederlandse eigenaresse Daisy is heel vriendelijk. Gezellige bar met mooi strandje. De Grieken zijn hardwerkende mensen, ik ben hier zelf voor het eerst maar ga zeker terug.

• 10smier07-08-2011

geweldige sfeer

hier hangt een geweldige sfeer, het appartement wordt gerunt door hele vriendelijke mensen en de service is perfect, lekker groot zwembad erbij met uitzicht op de zee....rustige ligging en toch heerlijk dichtbij de boulevard met de uitnodigende restaurantjes en feest tentjes

• 8wendy02-08-2011

leuke omgeving

vorig jaar ben ik met me vriend samen een weekje naar stalis geweest, het appartement was wel goed het wordt netjes onderhouden en het zwembad was ook erg lkkr en schoon... er zaten toen wij er waren wel veel engelse en tja die zijn wel erg aanwezig zeg maar! het plaatsje zelf was erg leuk veel winkeltjes en goeie eet gelegenheden maar je zit ook zo in 10 min in chersonissos dus dat vonden wij wel erg leuk.... wij heben er erg genoten maar die maria was niet zo aardig tegen ons dan dat er hier steeds vermeld wordt maar mischien had ze haar dag niet.....

• 9JoseeKreta31-07-2011

Zeker nog een keer!

Alles ziet er mooi schoon en netjes uit, mooi netjes appart. Maria is een lieve vrouw die alles voor je doet, zo ook lefterris de barman (zou kunnen dat hij er niet meer werkt) Altijd heel gezellig 's avonds aan de bar, we hebben daar veel mensen leren kennen. ong 15 min lopen naar het strand en het centrum. Lekker eten? ga dan naar Maria's Golden Beach, erg gezellig en heel erg lekker eten! Wij hebben op onze laatste avond een fles zelfgemaakte olijfolie en een fles zelfgestookte Raki voor mee naar huis gekregen. Hier komen we zeker nog een keer terug!

• 8kelly30-12-2010

Mooi appartement

Vele verhalen gelezen waardoor ik en een vriendin besloten hadden toch naar appartement Dias te gaan! We hebben geen spijt gehad. Gezellige barman die goed Engels spreekt. Complex zag er goed uit. Strand was wel 15 minuten lopen en bushalte was 5 minuten lopen waarmee je voor 2,80 naar Chersonissos kan gaan!

Zeker aan te raden

• 6Gea23-10-2010

Matig

Ruime en schone appartementen. Ligging helaas aan een erg drukke weg. De vriendelijkheid van de medewerkers viel ons erg tegen. Het was te merken dat het einde seizoen was en dat ze er geen zin meer in hadden. Voorbeeld: op ons appartementsgebouw was een dakplaat deels losgewaaid van het dak. Deze klapperde de hele tegen het dak waardoor we slecht konden slapen. Meerdere keren hebben wij en ook andere gasten hier iets van gezegd en kregen als antwoord dat het de volgende dag gerepareerd zou worden maar er werd niets aan gedaan. Toen we weggingen was de dakplaat nog steeds niet gereprareerd. Ontbijt was heel karig, 2 stukjes toast, 2 plakjes tomaat, 1 plakje kaas + vleeswaren en jam, 1 glas jus d'orange en een kop thee, elke dag hetzelfde.

2 tips over Appartement Dias

• Martijn, 04-08-2013

Boek altijd met het verzoek voor een kamer met 'sea view'.

Zorg voor goede anti-mug; met het luchten van de kamer komen ze met 10-20 stuks per avond binnen.

Ga zeker langs de bij Romantic Corner, de dichtstbijzijnde taverna aan het begin van de boulevard. Maria's Golden Beach was een tegenvaller, personeel had alleen aandacht voor families en dagelijkse gasten.

Als je via een touroperator boekt wordt je inderdaad opgehaald bij Blue Sea, dit is echter maar 200 meter lopen en prima te doen.

• Maarten, 17-08-2012

Lekker eten bij restaurant Hellas. Leuke strandtent Akti-bar

1 vraag over Appartement Dias

• Peter, 06-09-2013

Is er Wifi op de kamers? Ik lees alleen iets in de openbare ruimten.

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4