Appartement Dias

Appartement Info

10 reviews over Appartement Dias in het Nederlands

• 9Maarten17-08-2012

Niet boeken via Touroperator

2 weken in Dias verbleven. Mooie ruim apt, leuk zwembad, gezellige bar. Vriendelijk personeel. Bijna alles kunnen ze voor je regelen. LET OP!!!! Wanneer je boekt via de Touroperatorwordt je bij aankomst en vertrek niet bij Dias afgezet/opgehaald. Vooral bij vertrek moet je een behoorlijk stuk lopen naar een ander hotel. Niet leuk bij 35 graden met koffers, buggy met kind en handbagage. Denk hier dus aan wanneer u slecht ter been of met kleine kinderen bent. Natuurlijk beklag gedaan bij de hostess en bij terugkomst. Touroperator geeft aan dat het met veiligheid en slecht wegdek heeft te maken, dit is echt belachelijk, het opstaphotel en Dias liggen notabene aan dezelfde weg. Via andere touroperator wordt je wel bij Dias afgezet/opgehaald. Het is gewoon ordinair bezuinigen en laat de klant maar lopen. Op de site wordt hierover niets vermeldt, dit is echt slecht van de Touroperator. Vandaar ook hun slogan, "Dat verwacht je niet voor zo'n prijs".

9Hoeveelheid ruimte

• 9Carola20-06-2011

Erg gezellig apparrtementencomplex

Wij zijn net terug van Kreta, wat een geweldige vakantie. Het was maar voor een weekje, aar het is ons super bevallen. Maria is een heel lief mens, zet staat altijd voor je klaar en was gek op ons dochtertje. Het was er schoon en netjes (Vana?) de schoonmaaktser is elke dag bezig om alles op orde te houden. Het zwembad is erg schoon en heerlijk water. De supermarkt is vlakbij en we hebben helemaal geen last gehad van de drukke weg tegenover de app.

Zelf een auto huren is prima te doen om het eiland beter te leren kennen. Elke avond lekker uit eten in het centrum van Stalis, Maria's Golden Beach, Minolos en zo zijn er nog zo veel! Als we nog een keer naar Kreta gaan dan gaan we zeker weer naar DIAS!

8Hoeveelheid ruimte

• 9Harriette01-09-2009

Erg mooie accommodatie

Mooie accommodatie. Vanuit het zwembad mooi uitzicht. Helaas hadden wij een appartement in de kelder. Dus geen terras of balkon en geen mooi uitzicht. Daarom prijs/kwaliteit een 5. We hebben net zoveel betaald als iemand in een appartement met balkon en nieuwe inrichting! Ik adviseer je bij het boeken van dit appartement aan te geven dat je niet in de kelder wilt. Ter plekken konden we niet meer naar een ander appartement. Accommodatie op loop afstand van het strand en restaurantjes.

6Inrichting
    5Prijs/kwaliteit
    9Hoeveelheid ruimte

• 9G J Jansen.15-04-2005

Zijn hier drie maal geweest alles dan ook maar alles perfect.

• 9jan & harma + kids14-01-2005

Op het complex viel niets aan te merken. Het strand is een ander verhaal.Voor een mooi stuk strand moest je 700m lopen ipv 300m.Verder werd het strand niet ontdaan van de bergen zeegras. Dit stonk verschrikkelijk.Ga je dit jaar erheen pas dan op voor een lifeguard genaamd David. Dit heerschap verhuurd ligbedden en ziet het strand als zijn eigendom. PAS HIERVOOR OP !!!

7Ligging

• 9brigitta08-01-2005

wij hadden het hier prima naar onze zin!! en daarom willen wij hier graag terug bij dit appartement, maar helaas is dit niet meer te boeken bij geen ene nederlandse reisburo..wie o wie weet of het nog wel mogelijk is.

• 7Marisca vam der Kolk04-01-2005

ik ben in oktober hier geweest en we hebben het heel erg naar onze zin gehad. het is een klein maar heel gezellig appartement. de eigenaren willen van alles voor je regelen als je iets vraagt. het ligt rustig gelegen maar wel op loopafstand van centrum. je kunt vanuit deze plaats snel naar andere plaatsen gaan zoals chersonnisos en agis Nicolas. wij hadden een 1 p,app en die was zeer ruim en netjes. Een prima appartement!!!

• 7Ruben Schortinghuis03-01-2005

Opzich warende appartementjes OK, de mensen van Touroperator zijn ook zeer OK. Aardige lui. Voor een mooier strand even de bus pakken richting aangrenzend Malia. Minder vond ik dat als je ontbijt besteld je bij vlagen te maken hebt met sikkeneurig personeel en je zelf om borden, bestek e.d. moet vragen (ik betaalde er apart voor, dus het minste wat ze kunnen doen is het even brengen). Door de bank genomen was het, zeker gezien de prijs/kwaliteit wel goed en netjes.

7Prijs/kwaliteit

• 9josanne26-11-2004

Leuk appartement.Ligt erg centraal zo in het centrum en bij het strand en je bent zo in Chersonisos en Malia. Aardig personeel.

• 9Leon26-10-2004

Prima appartementencomplex! Hele aardige receptioniste. Mensen gesproken die er al 4 jaar 2 keer per jaar komen! Kamers zijn schoon en er is altijd gezelligheid rondom het zwembad!

2 tips over Appartement Dias

• Martijn, 04-08-2013

Boek altijd met het verzoek voor een kamer met 'sea view'.

Zorg voor goede anti-mug; met het luchten van de kamer komen ze met 10-20 stuks per avond binnen.

Ga zeker langs de bij Romantic Corner, de dichtstbijzijnde taverna aan het begin van de boulevard. Maria's Golden Beach was een tegenvaller, personeel had alleen aandacht voor families en dagelijkse gasten.

Als je via een touroperator boekt wordt je inderdaad opgehaald bij Blue Sea, dit is echter maar 200 meter lopen en prima te doen.

• Maarten, 17-08-2012

Lekker eten bij restaurant Hellas. Leuke strandtent Akti-bar

1 vraag over Appartement Dias

• Peter, 06-09-2013

Is er Wifi op de kamers? Ik lees alleen iets in de openbare ruimten.

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4