Appartement Dias

Appartement Info

11 reviews over Appartement Dias in het Nederlands

• 2018
    9Wienen16-07-2018

Fantastisch en voor herhaling vatbaar.

Dia's apartments is een fantastisch appartementencomplex. Let even op dat je de meest actuele foto's bekijkt (het beige gebouw, niet het blauwe). Fijne kamers met airco, mooi zwembad met vaste parasols en geen 'handdoeken leggen'. Heerlijk overdekt terras waar altijd een beetje wind doorheen komt. Vlak bij het strand. 2 minuten lopen tot aan de boulevard, 10 tot aan het daadwerkelijke strand. Airco in het appartement. Je kunt er alleen niet koken. Verder zijn de eigenaren geweldig vriendelijk en behulpzaam net als de rest van het personeel. Dat is overigens het allergrootste pluspunt van Kreta (en misschien wel heel Griekenland); de vriendelijkheid van de mensen. Kortom fantastisch en voor herhaling vatbaar.

8Inrichting
    9Hygiëne
    9Zwembad
    8Prijs/kwaliteit
    8Hoeveelheid ruimte

• 10Arco20-08-2010

Heerlijke appartementen

perfect appartementencomplex, je voelt je gelijk thuis. Alles wordt heel schoon gehouden. Absoluut een hele goede aanrader! Weer naar Kreta is zeker weer naar Dias.

10Inrichting
    10Prijs/kwaliteit
    10Hoeveelheid ruimte

• 10irpemiki21-07-2010

Appartementen Dias een geweldig complex Maar 24 appartementen. Personeel is vriendelijk en staan altijd voor je klaar. Iedere vrijdag een BBQ waar je wat meer kennis maakt met o.a. de andere gasten in het complex. Schoonmaak en schone lakens en handdoeken om de dag. Wij gaan zeker nog een keer. Niet ver van het strand en leuke winkel/restaurantstraat.

10Inrichting
    10Prijs/kwaliteit
    10Hoeveelheid ruimte

• 9Fam. Bijlsma-Posthumus16-07-2009

Jonge gezinnen: Direct doen !

Je kunt al het vorige terzijde doen, want Dias is in 2009 volledig gerenoveerd. Per begin juli is het heropend. Als echte Nederlander: zeer veel waar voor het geld. Maar nu ook: mooie kleurstellingen, nieuwe inrichtingen (tot en met HD tv), etc.

Luidruchtige jongeren krijgen geen appartement. Vooral geschikt voor jonge gezinnen.

De appartementen worden goed schoongehouden. Zelfs 1 dag voor ons vertrek werd nog een keer de bedden verschoond.

Maria runt dit nu 10 jaar. En wij hebben haar als een fantastische gastvrouw mogen ervaren. En ze weet de juiste adresjes.

Het blijft altijd persoonlijk, maar om bij het begin te beginnen: direct doen.

9Inrichting
    9Hoeveelheid ruimte

• 9G J Jansen.15-04-2005

Zijn hier drie maal geweest alles dan ook maar alles perfect.

• 9jan & harma + kids14-01-2005

Op het complex viel niets aan te merken. Het strand is een ander verhaal.Voor een mooi stuk strand moest je 700m lopen ipv 300m.Verder werd het strand niet ontdaan van de bergen zeegras. Dit stonk verschrikkelijk.Ga je dit jaar erheen pas dan op voor een lifeguard genaamd David. Dit heerschap verhuurd ligbedden en ziet het strand als zijn eigendom. PAS HIERVOOR OP !!!

7Ligging

• 9brigitta08-01-2005

wij hadden het hier prima naar onze zin!! en daarom willen wij hier graag terug bij dit appartement, maar helaas is dit niet meer te boeken bij geen ene nederlandse reisburo..wie o wie weet of het nog wel mogelijk is.

• 7Marisca vam der Kolk04-01-2005

ik ben in oktober hier geweest en we hebben het heel erg naar onze zin gehad. het is een klein maar heel gezellig appartement. de eigenaren willen van alles voor je regelen als je iets vraagt. het ligt rustig gelegen maar wel op loopafstand van centrum. je kunt vanuit deze plaats snel naar andere plaatsen gaan zoals chersonnisos en agis Nicolas. wij hadden een 1 p,app en die was zeer ruim en netjes. Een prima appartement!!!

• 7Ruben Schortinghuis03-01-2005

Opzich warende appartementjes OK, de mensen van Touroperator zijn ook zeer OK. Aardige lui. Voor een mooier strand even de bus pakken richting aangrenzend Malia. Minder vond ik dat als je ontbijt besteld je bij vlagen te maken hebt met sikkeneurig personeel en je zelf om borden, bestek e.d. moet vragen (ik betaalde er apart voor, dus het minste wat ze kunnen doen is het even brengen). Door de bank genomen was het, zeker gezien de prijs/kwaliteit wel goed en netjes.

7Prijs/kwaliteit

• 9josanne26-11-2004

Leuk appartement.Ligt erg centraal zo in het centrum en bij het strand en je bent zo in Chersonisos en Malia. Aardig personeel.

2 tips over Appartement Dias

• Martijn, 04-08-2013

Boek altijd met het verzoek voor een kamer met 'sea view'.

Zorg voor goede anti-mug; met het luchten van de kamer komen ze met 10-20 stuks per avond binnen.

Ga zeker langs de bij Romantic Corner, de dichtstbijzijnde taverna aan het begin van de boulevard. Maria's Golden Beach was een tegenvaller, personeel had alleen aandacht voor families en dagelijkse gasten.

Als je via een touroperator boekt wordt je inderdaad opgehaald bij Blue Sea, dit is echter maar 200 meter lopen en prima te doen.

• Maarten, 17-08-2012

Lekker eten bij restaurant Hellas. Leuke strandtent Akti-bar

1 vraag over Appartement Dias

• Peter, 06-09-2013

Is er Wifi op de kamers? Ik lees alleen iets in de openbare ruimten.

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4