Appartement Dias

8.9Ligging

Appartement Info

9 reviews over Appartement Dias in het Nederlands

• 7M. Jansen05-08-2008

Prima lokatie met enkele verbeterpunten.

Dias ligt aan de hoofdweg van Hersonissos naar Malia. Het bestaat uit twee gebouwen die haaks op elkaar staan. Door de dubbele beglazing heb je weinig last van het verkeer. Met de balkon / terrasdeur open kan het verkeer hinderlijk zijn, zeker als je op de begane grond aan de straatzijde zit. De appartementen zijn ruim, vooral de 4 en 6 persoons die haaks op de hoodweg staan. De meeste appartementen hebben prachtig uitzicht op zee en de bergen, maar enkele 2 pers. app. kijken uit op een somber binnenplaatsje. Goed navragen dus waar je terecht komt! . Geen last van horeca maar wel op loopafstand van het centrum van Stalis. Het complex kan links en rechts wel een verfje gebruiken. Bedden zijn prima, maar het inventaris was incompleet, divers en nogal verouderd. De 2 kookplaten doen het maar matig, maar uit eten is op Kreta goedkoop. De uitbaatser Maria vonden we wat stuurs en zakelijk. Schoonmaak en wisseling van bedlinnen / handdoeken was prima. Fijn zwembad, maar waterkwaliteit matig.

6Inrichting
    8Hoeveelheid ruimte

Familie

• 8Familie Heijnen16-07-2008

een echte familie accommodatie!

kleinschalig complex. Schoon en ruim. prachtig uitzicht over zee en bergen mogelijk. Rustige nachten zijn mogelijk als je het geluk hebt dat er geen groepjes jongeren in het 2 kamerappartement zitten. Je krijgt namelijk maar 1 sleutel! Dit kan gedurende de nacht leiden tot veel gebonk op deuren om toch nog binnen te kunnen komen, na veel drankinname!(Engelsen en Ieren)Eigenaresse treed hier wel kordaat tegen op, of belt de hostess. Locatie is echter perfect, 5 minuten lopen van Stalida. Regelmatig schone lakens en handdoeken.

7Inrichting
    8Hoeveelheid ruimte

Familie

• 9G J Jansen.15-04-2005

Zijn hier drie maal geweest alles dan ook maar alles perfect.

• 9jan & harma + kids14-01-2005

Op het complex viel niets aan te merken. Het strand is een ander verhaal.Voor een mooi stuk strand moest je 700m lopen ipv 300m.Verder werd het strand niet ontdaan van de bergen zeegras. Dit stonk verschrikkelijk.Ga je dit jaar erheen pas dan op voor een lifeguard genaamd David. Dit heerschap verhuurd ligbedden en ziet het strand als zijn eigendom. PAS HIERVOOR OP !!!

7Ligging

• 9brigitta08-01-2005

wij hadden het hier prima naar onze zin!! en daarom willen wij hier graag terug bij dit appartement, maar helaas is dit niet meer te boeken bij geen ene nederlandse reisburo..wie o wie weet of het nog wel mogelijk is.

• 7Marisca vam der Kolk04-01-2005

ik ben in oktober hier geweest en we hebben het heel erg naar onze zin gehad. het is een klein maar heel gezellig appartement. de eigenaren willen van alles voor je regelen als je iets vraagt. het ligt rustig gelegen maar wel op loopafstand van centrum. je kunt vanuit deze plaats snel naar andere plaatsen gaan zoals chersonnisos en agis Nicolas. wij hadden een 1 p,app en die was zeer ruim en netjes. Een prima appartement!!!

• 7Ruben Schortinghuis03-01-2005

Opzich warende appartementjes OK, de mensen van Touroperator zijn ook zeer OK. Aardige lui. Voor een mooier strand even de bus pakken richting aangrenzend Malia. Minder vond ik dat als je ontbijt besteld je bij vlagen te maken hebt met sikkeneurig personeel en je zelf om borden, bestek e.d. moet vragen (ik betaalde er apart voor, dus het minste wat ze kunnen doen is het even brengen). Door de bank genomen was het, zeker gezien de prijs/kwaliteit wel goed en netjes.

• 9josanne26-11-2004

Leuk appartement.Ligt erg centraal zo in het centrum en bij het strand en je bent zo in Chersonisos en Malia. Aardig personeel.

• 9Leon26-10-2004

Prima appartementencomplex! Hele aardige receptioniste. Mensen gesproken die er al 4 jaar 2 keer per jaar komen! Kamers zijn schoon en er is altijd gezelligheid rondom het zwembad!

2 tips over Appartement Dias

• Martijn, 04-08-2013

Boek altijd met het verzoek voor een kamer met 'sea view'.

Zorg voor goede anti-mug; met het luchten van de kamer komen ze met 10-20 stuks per avond binnen.

Ga zeker langs de bij Romantic Corner, de dichtstbijzijnde taverna aan het begin van de boulevard. Maria's Golden Beach was een tegenvaller, personeel had alleen aandacht voor families en dagelijkse gasten.

Als je via een touroperator boekt wordt je inderdaad opgehaald bij Blue Sea, dit is echter maar 200 meter lopen en prima te doen.

• Maarten, 17-08-2012

Lekker eten bij restaurant Hellas. Leuke strandtent Akti-bar

1 vraag over Appartement Dias

• Peter, 06-09-2013

Is er Wifi op de kamers? Ik lees alleen iets in de openbare ruimten.

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4