Appartement Dias

Meer appartementinfo

36 reviews over Appartement Dias

• 8Martijn04-08-2013

Prima accommodatie voor Griekse begrippen

Mooi complex op prima loopafstand tot het strand (5-8 minuten). Prachtig uitzicht op zee vanuit de meeste appartementen, echter ook een aantal 'kelder'appartementen zonder uitzicht.

De eigenaresse Maria hebben we leren kennen als een zeer vriendelijke en attente gastvrouw die altijd klaar stond om te helpen of informatie te geven over het eiland. Daarnaast werd er wekelijks een barbecue georganiseerd voor de gasten, erg gezellig met de andere Nederlandse gasten.

Er wordt goed schoongemaakt (om de dag) en de handdoeken worden even zo vaak vervangen. Klein minpuntje waren de dode muggen aan het plafond bij aankomst, dat was niet zo netjes.

Qua keukengerei en sanitair is het een typisch Griekse accommodatie. Zeer beperkt servies en minder compleet dan wij Nederlanders gewend zijn. Dit is echter overal in Griekenland het geval. In ons appartement was verder een douchecabine, in andere kamers echter niet eens een douchegordijn, dus erg wisselend per kamer.

Goed voor Griekse begrippen!

• 9Lydia22-07-2013

Goed appartement, niets mis mee.

Netjes, schoon en gastvrij. Goede ligging; vanuit ons appartement uitzicht op zee. Wel afhankelijk aan welke kant je in het complex zit. Stalis zelf is ook leuk!

• 10Daniel 17-07-2013

Super appartement

Valt weinig verkeerds over te zeggen. Super leuke mensen. Schoon, netjes en ruim.

• 9Maarten17-08-2012

Niet boeken via Touroperator

2 weken in Dias verbleven. Mooie ruim apt, leuk zwembad, gezellige bar. Vriendelijk personeel. Bijna alles kunnen ze voor je regelen. LET OP!!!! Wanneer je boekt via de Touroperatorwordt je bij aankomst en vertrek niet bij Dias afgezet/opgehaald. Vooral bij vertrek moet je een behoorlijk stuk lopen naar een ander hotel. Niet leuk bij 35 graden met koffers, buggy met kind en handbagage. Denk hier dus aan wanneer u slecht ter been of met kleine kinderen bent. Natuurlijk beklag gedaan bij de hostess en bij terugkomst. Touroperator geeft aan dat het met veiligheid en slecht wegdek heeft te maken, dit is echt belachelijk, het opstaphotel en Dias liggen notabene aan dezelfde weg. Via andere touroperator wordt je wel bij Dias afgezet/opgehaald. Het is gewoon ordinair bezuinigen en laat de klant maar lopen. Op de site wordt hierover niets vermeldt, dit is echt slecht van de Touroperator. Vandaar ook hun slogan, "Dat verwacht je niet voor zo'n prijs".

Met jonge kinderen

• 8wendy02-08-2011

leuke omgeving

vorig jaar ben ik met me vriend samen een weekje naar stalis geweest, het appartement was wel goed het wordt netjes onderhouden en het zwembad was ook erg lkkr en schoon... er zaten toen wij er waren wel veel engelse en tja die zijn wel erg aanwezig zeg maar! het plaatsje zelf was erg leuk veel winkeltjes en goeie eet gelegenheden maar je zit ook zo in 10 min in chersonissos dus dat vonden wij wel erg leuk.... wij heben er erg genoten maar die maria was niet zo aardig tegen ons dan dat er hier steeds vermeld wordt maar mischien had ze haar dag niet.....

• 9JoseeKreta31-07-2011

Zeker nog een keer!

Alles ziet er mooi schoon en netjes uit, mooi netjes appart. Maria is een lieve vrouw die alles voor je doet, zo ook lefterris de barman (zou kunnen dat hij er niet meer werkt) Altijd heel gezellig 's avonds aan de bar, we hebben daar veel mensen leren kennen. ong 15 min lopen naar het strand en het centrum. Lekker eten? ga dan naar Maria's Golden Beach, erg gezellig en heel erg lekker eten! Wij hebben op onze laatste avond een fles zelfgemaakte olijfolie en een fles zelfgestookte Raki voor mee naar huis gekregen. Hier komen we zeker nog een keer terug!

• 9Carola20-06-2011

Erg gezellig apparrtementencomplex

Wij zijn net terug van Kreta, wat een geweldige vakantie. Het was maar voor een weekje, aar het is ons super bevallen. Maria is een heel lief mens, zet staat altijd voor je klaar en was gek op ons dochtertje. Het was er schoon en netjes (Vana?) de schoonmaaktser is elke dag bezig om alles op orde te houden. Het zwembad is erg schoon en heerlijk water. De supermarkt is vlakbij en we hebben helemaal geen last gehad van de drukke weg tegenover de app.

Zelf een auto huren is prima te doen om het eiland beter te leren kennen. Elke avond lekker uit eten in het centrum van Stalis, Maria's Golden Beach, Minolos en zo zijn er nog zo veel! Als we nog een keer naar Kreta gaan dan gaan we zeker weer naar DIAS!

Met jonge kinderen

• 6Gea23-10-2010

Matig

Ruime en schone appartementen. Ligging helaas aan een erg drukke weg. De vriendelijkheid van de medewerkers viel ons erg tegen. Het was te merken dat het einde seizoen was en dat ze er geen zin meer in hadden. Voorbeeld: op ons appartementsgebouw was een dakplaat deels losgewaaid van het dak. Deze klapperde de hele tegen het dak waardoor we slecht konden slapen. Meerdere keren hebben wij en ook andere gasten hier iets van gezegd en kregen als antwoord dat het de volgende dag gerepareerd zou worden maar er werd niets aan gedaan. Toen we weggingen was de dakplaat nog steeds niet gereprareerd. Ontbijt was heel karig, 2 stukjes toast, 2 plakjes tomaat, 1 plakje kaas + vleeswaren en jam, 1 glas jus d'orange en een kop thee, elke dag hetzelfde.

• 7Nelly05-10-2010

Goed hotel app. complex

app. Dias ligt aan een drukke weg, die helaas te goed hoorbaar is, zelfs wanneer alle ramen zijn gesloten en de airco aan. Inrichting app. oke. Schoonmaak bij aankomst en 1x daarna. Handdoeken wisseling om de dag, beddegoed bij aankomst en 1x daarna, (verblijf 8dgn.) Wij hadden een 2ka geboekt en kregen een grote studio met zeezicht. Bij vertrek niemand aanwezig om sleutels aan te nemen. Op prima loopafstand van het strand en het centrum van Stalis. Ong. 10 tot 15 minuten. Supermarkt Katerina even naar rechts onder de weg door en voila. Bakker bevindt zich op ong. 100m naar links en de weg oversteken.

Wil je lekker uit eten gaan dan is "Amici" the place to be. Kwalitatief goede producten in een geweldige ambiance. Ligt op ong. 20minuten loopafstand rechts voor het kerkje op het pleintje. Iets verder ligt het restaurant "Minos" ook lekker Grieks eten. Maria's Golden Beach is ook goed eten, maar in vergelijk met "Minos", het oog wil ook wat.

6e keer Stalis niet de laatste x.

• 9Kees en Carla07-08-2010

Perfecte plaats om tot rust te komen

Zeer fraaie appartementen en een zeer vriendelijke en behulpzame bediening. Bij manager Maria kan je altijd terecht bv. voor goedkope autoverhuur, Maria heeft overal oplossingen voor. Altijd vriendelijk zal nooit nee zeggen. Wij hebben een zeer leuke vakantie gehad. Diaz maakt zijn 4 sterren meer dan waar. Vraag wel bij het boeken een appartement op de 1e of 2e verdieping. De meeste kijken dan op het zwembad en eht uitzicht op zee is prachtig

2 tips over Appartement Dias

• Martijn, 04-08-2013

Boek altijd met het verzoek voor een kamer met 'sea view'.

Zorg voor goede anti-mug; met het luchten van de kamer komen ze met 10-20 stuks per avond binnen.

Ga zeker langs de bij Romantic Corner, de dichtstbijzijnde taverna aan het begin van de boulevard. Maria's Golden Beach was een tegenvaller, personeel had alleen aandacht voor families en dagelijkse gasten.

Als je via een touroperator boekt wordt je inderdaad opgehaald bij Blue Sea, dit is echter maar 200 meter lopen en prima te doen.

• Maarten, 17-08-2012

Lekker eten bij restaurant Hellas. Leuke strandtent Akti-bar

1 vraag over Appartement Dias

• Peter, 06-09-2013

Is er Wifi op de kamers? Ik lees alleen iets in de openbare ruimten.

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4