Appartement Dias

20 reviews over Appartement Dias in het Nederlands

Prima accommodatie voor Griekse begrippen

Martijn
4-8-2013

Mooi complex op prima loopafstand tot het strand (5-8 minuten). Prachtig uitzicht op zee vanuit de meeste appartementen, echter ook een aantal 'kelder'appartementen zonder uitzicht.

De eigenaresse Maria hebben we leren kennen als een zeer vriendelijke en attente gastvrouw die altijd klaar stond om te helpen of informatie te geven over het eiland. Daarnaast werd er wekelijks een barbecue georganiseerd voor de gasten, erg gezellig met de andere Nederlandse gasten.

Er wordt goed schoongemaakt (om de dag) en de handdoeken worden even zo vaak vervangen. Klein minpuntje waren de dode muggen aan het plafond bij aankomst, dat was niet zo netjes.

Qua keukengerei en sanitair is het een typisch Griekse accommodatie. Zeer beperkt servies en minder compleet dan wij Nederlanders gewend zijn. Dit is echter overal in Griekenland het geval. In ons appartement was verder een douchecabine, in andere kamers echter niet eens een douchegordijn, dus erg wisselend per kamer.

Goed voor Griekse begrippen!

Gereisd Met partner in juli 2013

Goed appartement, niets mis mee.

Lydia
22-7-2013

Netjes, schoon en gastvrij. Goede ligging; vanuit ons appartement uitzicht op zee. Wel afhankelijk aan welke kant je in het complex zit. Stalis zelf is ook leuk!

Super appartement

Daniel
17-7-2013

Valt weinig verkeerds over te zeggen. Super leuke mensen. Schoon, netjes en ruim.

leuke omgeving

wendy
2-8-2011

vorig jaar ben ik met me vriend samen een weekje naar stalis geweest, het appartement was wel goed het wordt netjes onderhouden en het zwembad was ook erg lkkr en schoon... er zaten toen wij er waren wel veel engelse en tja die zijn wel erg aanwezig zeg maar! het plaatsje zelf was erg leuk veel winkeltjes en goeie eet gelegenheden maar je zit ook zo in 10 min in chersonissos dus dat vonden wij wel erg leuk.... wij heben er erg genoten maar die maria was niet zo aardig tegen ons dan dat er hier steeds vermeld wordt maar mischien had ze haar dag niet.....

Gereisd Met partner in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeker nog een keer!

JoseeKreta
31-7-2011

Alles ziet er mooi schoon en netjes uit, mooi netjes appart. Maria is een lieve vrouw die alles voor je doet, zo ook lefterris de barman (zou kunnen dat hij er niet meer werkt) Altijd heel gezellig 's avonds aan de bar, we hebben daar veel mensen leren kennen. ong 15 min lopen naar het strand en het centrum. Lekker eten? ga dan naar Maria's Golden Beach, erg gezellig en heel erg lekker eten! Wij hebben op onze laatste avond een fles zelfgemaakte olijfolie en een fles zelfgestookte Raki voor mee naar huis gekregen. Hier komen we zeker nog een keer terug!

Gereisd Met partner in juni 2011

Matig

Gea
23-10-2010

Ruime en schone appartementen. Ligging helaas aan een erg drukke weg. De vriendelijkheid van de medewerkers viel ons erg tegen. Het was te merken dat het einde seizoen was en dat ze er geen zin meer in hadden. Voorbeeld: op ons appartementsgebouw was een dakplaat deels losgewaaid van het dak. Deze klapperde de hele tegen het dak waardoor we slecht konden slapen. Meerdere keren hebben wij en ook andere gasten hier iets van gezegd en kregen als antwoord dat het de volgende dag gerepareerd zou worden maar er werd niets aan gedaan. Toen we weggingen was de dakplaat nog steeds niet gereprareerd. Ontbijt was heel karig, 2 stukjes toast, 2 plakjes tomaat, 1 plakje kaas + vleeswaren en jam, 1 glas jus d'orange en een kop thee, elke dag hetzelfde.

Gereisd Met partner in oktober 2010

Goed hotel app. complex

Nelly
5-10-2010

app. Dias ligt aan een drukke weg, die helaas te goed hoorbaar is, zelfs wanneer alle ramen zijn gesloten en de airco aan. Inrichting app. oke. Schoonmaak bij aankomst en 1x daarna. Handdoeken wisseling om de dag, beddegoed bij aankomst en 1x daarna, (verblijf 8dgn.) Wij hadden een 2ka geboekt en kregen een grote studio met zeezicht. Bij vertrek niemand aanwezig om sleutels aan te nemen. Op prima loopafstand van het strand en het centrum van Stalis. Ong. 10 tot 15 minuten. Supermarkt Katerina even naar rechts onder de weg door en voila. Bakker bevindt zich op ong. 100m naar links en de weg oversteken.

Wil je lekker uit eten gaan dan is "Amici" the place to be. Kwalitatief goede producten in een geweldige ambiance. Ligt op ong. 20minuten loopafstand rechts voor het kerkje op het pleintje. Iets verder ligt het restaurant "Minos" ook lekker Grieks eten. Maria's Golden Beach is ook goed eten, maar in vergelijk met "Minos", het oog wil ook wat.

6e keer Stalis niet de laatste x.

Gereisd Met partner in september 2010

Perfecte plaats om tot rust te komen

Kees en Carla
7-8-2010

Zeer fraaie appartementen en een zeer vriendelijke en behulpzame bediening. Bij manager Maria kan je altijd terecht bv. voor goedkope autoverhuur, Maria heeft overal oplossingen voor. Altijd vriendelijk zal nooit nee zeggen. Wij hebben een zeer leuke vakantie gehad. Diaz maakt zijn 4 sterren meer dan waar. Vraag wel bij het boeken een appartement op de 1e of 2e verdieping. De meeste kijken dan op het zwembad en eht uitzicht op zee is prachtig

Gereisd Met partner in juli 2010

Ok appartement

Janssen
22-5-2010

Het tweekamerappartement dat we hadden was erg mooi en ruim. Alles was prima in orde. Mooi uitzicht op de zee en bergen. Het enige grote nadeel was dat het appartement aan de voorkant lag waar een doorgaande weg ligt. Het verkeer was erg goed te horen en dat ervaarden we toch wel als storend. Ook zat ons appartement boven de bar, waar we 's avonds 'fijn' konden meegenieten van de muziek. Dit ging overigens meestal niet langer door dan tot middernacht, dus daar viel wel mee te leven. Van de weg merk je trouwens niks als je aan de andere kant in het appartement zit, en ook bij het zwembad hoor je er niks van.

Gereisd Met partner in januari 2010

Zeer gezellig complex

Yvonne
21-5-2010

Kleinschalig complex, bewust voor gekozen, zeer gezellig met de gastvrouw Maria en de barman Manos. Zij willen alles voor je doen en maken het gezellig!!! Je hoeft niet perse naar de bar om gezellig te borrelen, kan ook prima bij het appartement. Ligging is prima, dicht bij strand en bars en restaurant, allemaal lopend te doen. Vaak gegeten bij Maria's Golden Beach, eten zeer goed en zeer vriendelijke bediening, Costa!!! Zeker een aanrader. Tweekamer appartement ziet er goed uit en heeft voldoende ruimte. Wij hadden appartement met zeezicht, erg mooi.

Gereisd Met partner in mei 2010

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Dias in Stalis / Stalida , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Dias zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.