Appartement Dias

Appartement Dias
8,9

7 reviews over Appartement Dias in het Nederlands

2005

Zijn hier drie maal geweest alles dan ook maar alles

G J Jansen.
15-4-2005

Zijn hier drie maal geweest alles dan ook maar alles perfect.

Gereisd Anders in april 2005

Op het complex viel niets aan te merken

jan & harma + kids
14-1-2005

Op het complex viel niets aan te merken. Het strand is een ander verhaal.Voor een mooi stuk strand moest je 700m lopen ipv 300m.Verder werd het strand niet ontdaan van de bergen zeegras. Dit stonk verschrikkelijk.Ga je dit jaar erheen pas dan op voor een lifeguard genaamd David. Dit heerschap verhuurd ligbedden en ziet het strand als zijn eigendom. PAS HIERVOOR OP !!!

Gereisd Anders in januari 2005

wij hadden het hier prima naar onze zin!! en daarom willen

brigitta
8-1-2005

wij hadden het hier prima naar onze zin!! en daarom willen wij hier graag terug bij dit appartement, maar helaas is dit niet meer te boeken bij geen ene nederlandse reisburo..wie o wie weet of het nog wel mogelijk is.

Gereisd Anders in Sat Jan 08 2005 20:26:44 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

ik ben in oktober hier geweest en we hebben het heel erg 1

Marisca vam der Kolk
4-1-2005

ik ben in oktober hier geweest en we hebben het heel erg naar onze zin gehad. het is een klein maar heel gezellig appartement. de eigenaren willen van alles voor je regelen als je iets vraagt. het ligt rustig gelegen maar wel op loopafstand van centrum. je kunt vanuit deze plaats snel naar andere plaatsen gaan zoals chersonnisos en agis Nicolas. wij hadden een 1 p,app en die was zeer ruim en netjes. Een prima appartement!!!

Gereisd Anders in januari 2005

Opzich warende appartementjes OK, de mensen van zijn ook

Ruben Schortinghuis
3-1-2005

Opzich warende appartementjes OK, de mensen van Touroperator zijn ook zeer OK. Aardige lui. Voor een mooier strand even de bus pakken richting aangrenzend Malia. Minder vond ik dat als je ontbijt besteld je bij vlagen te maken hebt met sikkeneurig personeel en je zelf om borden, bestek e.d. moet vragen (ik betaalde er apart voor, dus het minste wat ze kunnen doen is het even brengen). Door de bank genomen was het, zeker gezien de prijs/kwaliteit wel goed en netjes.

2004

Leuk appartement

josanne
26-11-2004

Leuk appartement.Ligt erg centraal zo in het centrum en bij het strand en je bent zo in Chersonisos en Malia. Aardig personeel.

Gereisd Anders in Fri Nov 26 2004 18:07:16 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima appartementencomplex! Hele aardige receptioniste

Leon
26-10-2004

Prima appartementencomplex! Hele aardige receptioniste. Mensen gesproken die er al 4 jaar 2 keer per jaar komen! Kamers zijn schoon en er is altijd gezelligheid rondom het zwembad!

Gereisd Anders in oktober 2004

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Dias in Stalis / Stalida , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Dias zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.