Appartement Dias

6 reviews over Appartement Dias in het Nederlands

Matig

Nadine
5-8-2012

Net een 8daagse reis Kreta erop zitten samen met een vriendin. Van al het 'vriendelijke personeel' is niets waar. Maria is absoluut niet klantvriendelijk of behulpzaam. Ons appartement was schoon, maar de badkamer stonk enorm naar putlucht. Beetje jammer. Ook is de inrichting typisch Grieks, niets teveel, geen gezellig appartementje (2-kamer). Koken was niet van toepassing, al het bestek was vies, ook de pannen en het koffiezetapparaat en de waterkoker. Vooral vervelend als je geplant hebt een paar keer niet uiteten te gaan. De ligging is verder top, 5 min lopen naar het strand. Als je uit wil gaan moet je echter wel een fiets/auto/scooter/quad huren, lopen naar Chersonissos of Malia is te ver. We hebben een super vakantie gehad, maar niet omdat het appartement zo geweldig was.

Gereisd Met vrienden in juli 2012

Geweldig

Marian en Maggie
2-6-2012

Wij 2 vriendinnen, verblijven momenteel in appartement Dias. Wat een fijn appartement. Heel netjes grote kamers en heerlijk bedden., mooie badkamer en een prachtig uitzicht over de baai van Stalis. Het is pas geheel gerenoveerd. Mooi zwembad en een leuke bar. Strand op 10 minuutjes lopen. Maria is heel vriendelijk en wil je overal mee helpen. Ze heeft zelfs een nieuw broodrooster voor ons gekocht. Strandbedjes gehuurd bij beachbar Edem, 4 euro 2 bedjes met parasol, Nederlandse eigenaresse Daisy is heel vriendelijk. Gezellige bar met mooi strandje. De Grieken zijn hardwerkende mensen, ik ben hier zelf voor het eerst maar ga zeker terug.

Gereisd Met vrienden in januari 2012

geweldige sfeer

smier
7-8-2011

hier hangt een geweldige sfeer, het appartement wordt gerunt door hele vriendelijke mensen en de service is perfect, lekker groot zwembad erbij met uitzicht op de zee....rustige ligging en toch heerlijk dichtbij de boulevard met de uitnodigende restaurantjes en feest tentjes

Gereisd Met vrienden in juni 2002

Mooi appartement

kelly
30-12-2010

Vele verhalen gelezen waardoor ik en een vriendin besloten hadden toch naar appartement Dias te gaan! We hebben geen spijt gehad. Gezellige barman die goed Engels spreekt. Complex zag er goed uit. Strand was wel 15 minuten lopen en bushalte was 5 minuten lopen waarmee je voor 2,80 naar Chersonissos kan gaan!

Zeker aan te raden

Gereisd Met vrienden in februari 2010

Geweldige last-minute, prijs/kwaliteit top!

Robbie van Riet
5-8-2009

Van 6 tot 21 juli 2008 in dit complex verbleven samen met een vriendin. Woensdag geboekt en zondag stonden we al in Stalis.

Vanaf ons appartement hadden we perfect uitzicht op zee. Mooi zwembad, weinig strand. Maria was erg behulpzaam toen mijn vriendin medicatie voorgeschreven kreeg van de griekse arts waar ook een griekse bijsluiter bij zat, zij vertaalde voor ons even de belangrijkste onderdelen. Verder een gezellige barman!

Goede locatie, even om de hoek zit een geweldige taverne '9 Muses' waar je lekker goedkoop kunt eten en goed bediend word! Verder vond ik de eettentjes verderop wat tegenvallen zowel qua service als qua eten. Supermarkt naar rechts is lekker dichtbij, maar tegenover het resort links zit een grotere supermarkt. Voor de 'af-en-toe' stappers onder ons kun je naar Malia of Chersonisoss.

Excursie naar Spinalonga was erg leuk. We hebben zelf nog een 'eigen' excursie gedaan naar Knossoss met de openbare bussen, waren een stuk goedkoper uit dan via de touroperato

Gereisd Met vrienden in juli 2008
2008

De appartementen Dias zijn weer op de nederlandse markt te

Lorain van der Linden
6-1-2008

De appartementen Dias zijn weer op de nederlandse markt te boeken!

Tot mijn verbazing ziet het er helemaal anders uit, maar navraag bij touroperator leverde op dat het om de appartementen gaan liggend aan de parallelweg van de hoofdweg van Chersonnisos naar Malia. Waarschijnlijk is het dus helemaal opgeknapt.

Gereisd Met vrienden in Sun Jan 06 2008 10:01:44 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Dias in Stalis / Stalida , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Dias zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.