Appartement Dias

3 reviews over Appartement Dias in het Nederlands

Niet boeken via Touroperator

Maarten
17-8-2012

2 weken in Dias verbleven. Mooie ruim apt, leuk zwembad, gezellige bar. Vriendelijk personeel. Bijna alles kunnen ze voor je regelen. LET OP!!!! Wanneer je boekt via de Touroperatorwordt je bij aankomst en vertrek niet bij Dias afgezet/opgehaald. Vooral bij vertrek moet je een behoorlijk stuk lopen naar een ander hotel. Niet leuk bij 35 graden met koffers, buggy met kind en handbagage. Denk hier dus aan wanneer u slecht ter been of met kleine kinderen bent. Natuurlijk beklag gedaan bij de hostess en bij terugkomst. Touroperator geeft aan dat het met veiligheid en slecht wegdek heeft te maken, dit is echt belachelijk, het opstaphotel en Dias liggen notabene aan dezelfde weg. Via andere touroperator wordt je wel bij Dias afgezet/opgehaald. Het is gewoon ordinair bezuinigen en laat de klant maar lopen. Op de site wordt hierover niets vermeldt, dit is echt slecht van de Touroperator. Vandaar ook hun slogan, "Dat verwacht je niet voor zo'n prijs".

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2012

Erg gezellig apparrtementencomplex

Carola
20-6-2011

Wij zijn net terug van Kreta, wat een geweldige vakantie. Het was maar voor een weekje, aar het is ons super bevallen. Maria is een heel lief mens, zet staat altijd voor je klaar en was gek op ons dochtertje. Het was er schoon en netjes (Vana?) de schoonmaaktser is elke dag bezig om alles op orde te houden. Het zwembad is erg schoon en heerlijk water. De supermarkt is vlakbij en we hebben helemaal geen last gehad van de drukke weg tegenover de app.

Zelf een auto huren is prima te doen om het eiland beter te leren kennen. Elke avond lekker uit eten in het centrum van Stalis, Maria's Golden Beach, Minolos en zo zijn er nog zo veel! Als we nog een keer naar Kreta gaan dan gaan we zeker weer naar DIAS!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2011

Erg mooie accommodatie

Harriette
1-9-2009

Mooie accommodatie. Vanuit het zwembad mooi uitzicht. Helaas hadden wij een appartement in de kelder. Dus geen terras of balkon en geen mooi uitzicht. Daarom prijs/kwaliteit een 5. We hebben net zoveel betaald als iemand in een appartement met balkon en nieuwe inrichting! Ik adviseer je bij het boeken van dit appartement aan te geven dat je niet in de kelder wilt. Ter plekken konden we niet meer naar een ander appartement. Accommodatie op loop afstand van het strand en restaurantjes.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Dias voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Dias in Stalis / Stalida , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Dias zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.