Appartement Dias

Meer appartementinfo

36 reviews over Appartement Dias

• 2018
    9Wienen16-07-2018

Fantastisch en voor herhaling vatbaar.

Dia's apartments is een fantastisch appartementencomplex. Let even op dat je de meest actuele foto's bekijkt (het beige gebouw, niet het blauwe). Fijne kamers met airco, mooi zwembad met vaste parasols en geen 'handdoeken leggen'. Heerlijk overdekt terras waar altijd een beetje wind doorheen komt. Vlak bij het strand. 2 minuten lopen tot aan de boulevard, 10 tot aan het daadwerkelijke strand. Airco in het appartement. Je kunt er alleen niet koken. Verder zijn de eigenaren geweldig vriendelijk en behulpzaam net als de rest van het personeel. Dat is overigens het allergrootste pluspunt van Kreta (en misschien wel heel Griekenland); de vriendelijkheid van de mensen. Kortom fantastisch en voor herhaling vatbaar.

• Oude reviews

10Arco20-08-2010

Heerlijke appartementen

perfect appartementencomplex, je voelt je gelijk thuis. Alles wordt heel schoon gehouden. Absoluut een hele goede aanrader! Weer naar Kreta is zeker weer naar Dias.

• 10irpemiki21-07-2010

Appartementen Dias een geweldig complex Maar 24 appartementen. Personeel is vriendelijk en staan altijd voor je klaar. Iedere vrijdag een BBQ waar je wat meer kennis maakt met o.a. de andere gasten in het complex. Schoonmaak en schone lakens en handdoeken om de dag. Wij gaan zeker nog een keer. Niet ver van het strand en leuke winkel/restaurantstraat.

• 9Fam. Bijlsma-Posthumus16-07-2009

Jonge gezinnen: Direct doen !

Je kunt al het vorige terzijde doen, want Dias is in 2009 volledig gerenoveerd. Per begin juli is het heropend. Als echte Nederlander: zeer veel waar voor het geld. Maar nu ook: mooie kleurstellingen, nieuwe inrichtingen (tot en met HD tv), etc.

Luidruchtige jongeren krijgen geen appartement. Vooral geschikt voor jonge gezinnen.

De appartementen worden goed schoongehouden. Zelfs 1 dag voor ons vertrek werd nog een keer de bedden verschoond.

Maria runt dit nu 10 jaar. En wij hebben haar als een fantastische gastvrouw mogen ervaren. En ze weet de juiste adresjes.

Het blijft altijd persoonlijk, maar om bij het begin te beginnen: direct doen.

2 tips over Appartement Dias

• Martijn, 04-08-2013

Boek altijd met het verzoek voor een kamer met 'sea view'.

Zorg voor goede anti-mug; met het luchten van de kamer komen ze met 10-20 stuks per avond binnen.

Ga zeker langs de bij Romantic Corner, de dichtstbijzijnde taverna aan het begin van de boulevard. Maria's Golden Beach was een tegenvaller, personeel had alleen aandacht voor families en dagelijkse gasten.

Als je via een touroperator boekt wordt je inderdaad opgehaald bij Blue Sea, dit is echter maar 200 meter lopen en prima te doen.

• Maarten, 17-08-2012

Lekker eten bij restaurant Hellas. Leuke strandtent Akti-bar

1 vraag over Appartement Dias

• Peter, 06-09-2013

Is er Wifi op de kamers? Ik lees alleen iets in de openbare ruimten.

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4