Appartement Dias

Appartement
Appartement Dias
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Dias voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl

2 reviews over Appartement Dias in het Nederlands

2008

Prima lokatie met enkele verbeterpunten.

M. Jansen
5-8-2008

Dias ligt aan de hoofdweg van Hersonissos naar Malia. Het bestaat uit twee gebouwen die haaks op elkaar staan. Door de dubbele beglazing heb je weinig last van het verkeer. Met de balkon / terrasdeur open kan het verkeer hinderlijk zijn, zeker als je op de begane grond aan de straatzijde zit. De appartementen zijn ruim, vooral de 4 en 6 persoons die haaks op de hoodweg staan. De meeste appartementen hebben prachtig uitzicht op zee en de bergen, maar enkele 2 pers. app. kijken uit op een somber binnenplaatsje. Goed navragen dus waar je terecht komt! . Geen last van horeca maar wel op loopafstand van het centrum van Stalis. Het complex kan links en rechts wel een verfje gebruiken. Bedden zijn prima, maar het inventaris was incompleet, divers en nogal verouderd. De 2 kookplaten doen het maar matig, maar uit eten is op Kreta goedkoop. De uitbaatser Maria vonden we wat stuurs en zakelijk. Schoonmaak en wisseling van bedlinnen / handdoeken was prima. Fijn zwembad, maar waterkwaliteit matig.

Gereisd Familie in juli 2008

een echte familie accommodatie!

Familie Heijnen
16-7-2008

kleinschalig complex. Schoon en ruim. prachtig uitzicht over zee en bergen mogelijk. Rustige nachten zijn mogelijk als je het geluk hebt dat er geen groepjes jongeren in het 2 kamerappartement zitten. Je krijgt namelijk maar 1 sleutel! Dit kan gedurende de nacht leiden tot veel gebonk op deuren om toch nog binnen te kunnen komen, na veel drankinname!(Engelsen en Ieren)Eigenaresse treed hier wel kordaat tegen op, of belt de hostess. Locatie is echter perfect, 5 minuten lopen van Stalida. Regelmatig schone lakens en handdoeken.

Gereisd Familie in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Dias in Stalis / Stalida , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Dias zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.