Tijdelijk €25 aanbetaling

Diamond Beach

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Diamond Beach voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 7 reviews

7.3GoedScore uit 7 reviews
  • 6.5Inrichting
  • 6Ruimte

Appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

7 Reviews over Diamond Beach

• 8Martijn14-07-2008

Wij zijn hier begin augustus 2007 geweest. Het apartement was klein, maar het uitzicht was fantastisch. Er zijn veel restaurants en winkeltjes op loopafstand, en toch is de ligging van het complex lekker rustig. Helaas waren de bedden een ramp. Er lagen vieze oude matrassen in die waren doorgelegen. De matrassen omdraaien hielp ook niet en ondanks dat het personeel erg vriendelijk was konden ze geen andere matrassen regelen. Uiteindelijk heb ik maar een luchtbed gekocht. Zoiets kan je vakantie toch bederven, want ik was moe en had last van m'n rug. Ik ben geen rugpatient en slaap normaal overal op, maar dit... Vraag ernaar voordat je hier boekt, want op je vakantieadres wil je toch goed kunnen slapen?

• 8Isolde13-07-2008

Echt een prima appartement. Voor mij was het enige minpuntje de badkamer, waarbij, als je douchte direct het hele badkamertje nat was. Verder helemaal niets mis mee. Goed schoongehouden, hele vriendelijke eigenaars en ander personeel. En qua ligging ecgt prima, net buiten de drukte maar in een paar tellen loop je naar het strand en naar het dorp en de restaurants

• 7De Haan10-07-2008

Prima ligging, fraai uitzicht

Eenvoudig appartementencomplex. Prima prijs-/kwaliteitsverhouding. Goede ligging, 5 minuten van het strand, 10 minuten van het centrum.

• 7Schoonderbeek17-06-2008

Appartementen complex wat over zee kijkt. De ligging is perfect je kan s'avonds langs de boulevard van je af lopen en je bent bijna gelijk aan het strand. Ook Chersonisos waar de vele nederlanders zitten is zo'n 15 min lopen. Of wat aan te raden is op kreta een leuk scootertje huren hiermee kan je het eiland verkennen. De inrichting van de appartementen is oudbollig maar de ligging maakt alles weer goed.

• 8M&M12-06-2008

Leuk appartement. Heel mooi uitzicht over stalis. strand ligt op paar minuten lopen. Zwembad is er niet maar je kunt gebruik maken van het zwembad van hotel Blue Sea resort. Eigenaar is heel vriendelijk en spreekt nederlands. Ook de man en vrouw achter de bar zijn leuk en gastvrij. Wij hebben het erg naar ons zin gehad en gaan zeker terug.

• 1diamond beach hotel is slecht06-07-2007

ik vind het niet echt een goede indruk hebben. het ziet er saai uit. het is niet de perfecte ligging. het ligt een kwartier lopen van het strand. de service vond ik wel goed alleen ze spraken alleen maar grieks en dat verstonden veel mensen niet. sommige dingen waren best wel duur de ruimte was klein. vooral in je eigen kamer. benenden had je zeeën van ruimte en boven niet het was ook niet kindvriendelijk voor de kleinere kinderen.

• 10Cindy Koppelaar Hak25-12-2006

ik ben een paar jaar geleden ook in Diamond Beach geweest met me ouders. De gastvrijheid die er is die was zo geweldig ik zou er met alle plezier weer zo heen gaan antonio maakte 's avonds nog lekkere cocktails voor ons. Hij wist ons ook een heerlijk restaurant te melden en dat hete Korali hij zei dat dat een goede vriend van hem was en daar zijn we dus regelmatig wezen eten. Het appartement was schoon en werd toen goed onder houden de ouders van Antonio zaten ook heerlijk bij ons als we wat gingen drinken beneden op het terras. Wij zeiden altijd opa en oma tegen ze omdat het van die lieve mensen zijn. Het was zelfs zo erg dat toen we naar huis gingen we met z'n allen(antonio, opa, oma, antonio zijn vrouw en wij) hebben staan te huilen omdat we het zo verschrikkelijk vonden dat we weer naar huis moesten .Ik heb het nog nooit zo naar me zin gehad op een vakantie. Het was daar echt super!!!!!!!!

• 9annemarie30-01-2005

ik ben naar diamond beach geweest en ik heb t heel erg naar mijn zin gehad hier heerlijke gastvrij heid en een leuke nederlandse eigenaar althans hij is grieks maar hij spreekt nederlands echt heel grappig je zit op loopafstand bij een winkeltje en vlak bij het strand ik wil dit jaar weer terug naar diamond beach nu maar hopen dat je nog met een nederlandse maatschappij daar naar toe kan groetjes annemarie

Appartement Diamond Beach info

• Adresgegevens