Hotel Christiana Beach

7.5Goed

33 reviews over Hotel Christiana Beach

• 3Eilke28-08-2017

Nooit meer

Onvriendelijk personeel, veel oostblokkers, simpele kamers, veel zaken beschadigd, koud water voor het douchen, karig ontbijt vieze gevaarlijke broodrooster, aangebrande au-bain Marie bakken met soms ondefinieerbaar eten. Weinig keus aan eten . Handdoeken 1 keer per 3 dagen wisselen!!!! Al met al nooit weer ,voldoet niet aan de westerse maatstaven. Pluspunten prachtige ligging aan zee mooi zwembad en beachbar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Kuipers19-04-2010

Mooi plekkie&gastvrij

Kleinschalig hotel met beperkte faciliteiten. Zeer gastvrij en vriendelijk. Kamers netjes schoon met regelmatig wisseling linnengoed. Ontbijt is inderdaad erg simpel maar netjes. Heerlijk plek aan strand en zwembad klein maar netjes. Redelijk centraal gelegen maar wel rustig. Reeds 2x terug geweest!

Gereisd met partner in september 1997

• 8patricia en mark02-09-2009

super vakantie!!!

wij zijn op 7 augustus 15 dagen naar christiana beach geweest, en het was geweldig!! je moet alleen geen luxe verwachten (maar dat geeft het aantal sterren ook niet aan). De kamers zijn simpel maar schoon, elke dag werd er even een bezem door je kamer heen gehaald en werden de prullenbakjes leeg gehaald. Handoeken om de 2 dagen. het ontbijt is ook simpel maar een broodje kaas, worst of een ei is er altijd wel te krijgen en dat lust toch iedereen lijkt me. verder is de locatie perfect! je zit echt strak aan zee en in een klein maar zeer levendig centrum. Ook zit er een erg gezellige zwembad bar bij het hotel die tot in de late uurtjes open is. Al met al echt een super vakantie gehad!

Gereisd met partner in september 2009

• 0Danny, Angélique en Ymke26-08-2009

vervolg

Vasalis en Amy van de poolbar zijn erg vriendelijk, we kregen zelfs zonnenbrandcreme toen we onze fles dachten kwijt te zijn. En toen we vertrokken kregen we flesjes water mee voor de transfer! De ligging aan het strand is te mooi om waar te zijn je rolt zo van het zwembad de zee in. We vertrokken pas om 23.50 uur en konden voor 25 euro een kamer bijboeken voor de hele dag, deze kamer ( beneden met de speeltuin) had een vervelende douche, blij dat we daar niet de hele tijd gezeten hebben.

We gaan eigenlijk nooit 2x naar een zelfde accomodatie maar denken er nu al aan om zomer 2010 weer bij Christiana Beach te verblijven.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 8Danny, Angélique en Ymke26-08-2009

leuk hotel met een perfecte ligging

We zijn hier de eerste 2 weken van augustus 2009 geweest en hebben een TOP vakantie gehad. Dit komt mede door Mathilde bij de receptie. Onze dochter werd 7 en een taart werd voor haar op zondag geregeld de stoel in de ontbijtruimte versierd, helemaal te gek. Ook gaf zij tips voor uitjes ( cretaquarium) en vroeg elke dag hoe het met je ging. De kamer (322) was goed wel een klein balcon maar die gebruikte we ook eigenlijk alleen voor de handdoeken te laten drogen. Badkamer erg basic maar dat hoort voor ons ook bij Griekenland! Ontbijt is ook echt Grieks, om de dag een ei en elke dag gewoon brood jam en worst kaas. In de supermarkten aan de overkant kan je genoeg lekkers halen. Zwembad goed met genoeg bedjes ( hoera geen wekker zetten om je handdoek te leggen) sommige bedjes zijn stuk maar die stonden ook aan de kant. Eten bij het zwembad is goed en goedkoop alleen de pizza is niet zo geweldig maar de patatjes clubsandwich (!) en salades zijn goed.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 0Yvonne26-08-2009

niet weer vervolg

Vervolg van Y. Werner.

Het ontbijt hebben we dus de rest van de vakantie bij de engelse pub aan de overkant gedaan waar je fantastisch kunt ontbijten en de mensen super vriendelijk zijn. De bedjes aan het zwembad waren bijna allemaal kapot en het eten bij de zwembadbar is ook niet aan te raden. Het balkon is wel vrij groot maar heel erg winderig maar dat kan komen omdat we op een hoek zaten, de drankjes waaiden van je tafeltje. Verder moet ik zeggen dat, ook al was christiana beach een tegenvaller, Stalis een ontzettende leuke plek is om je vakantie door te brengen. De mensen zijn ontzettend aardig, heerlijke restaurants en bedjes huren bij de strandbar Malliotakis, want dat is zo'n gezellige plek en ook weer zulke aardige mensen. Al met al zijn onze 3 weken voorbij gevlogen en gaan we zeker weer terug naar Stalis maar dan naar een ander hotel.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 7Yvonne26-08-2009

niet meer

Hotel Christiana Beach in Stalis is bij ons augustus 2008 zwaar tegengevallen. De kamer was vreselijk klein, geen plek voor je koffers, geen bankje, tafel of makkelijke stoel. Er was een bed en een hoge stoel en een kruk. Een koelkastje waar niets in paste en waar je flink voor mocht betalen terwijl dat niet in de gids/internet stond. De handdoeken werder 2 x per week verschoond. Het bed 1 x per week. Toen wij na twee weken werden aangesproken door de hooghartige eigenaresse omdat zij een keihard handdoekje, ter grootte van een postzegel, miste, werden wij "bestraft". Wij hadden niet naar het handdoekje gezocht en de bedden werder niet meer verschoond terwijl de week toch al om was. Het handdoekje lag op de enige stoel onder een rokje. Toen we hem terug hadden gegeven werden de bedden weer verschoond. Verder was het doucheputje uitermate ranzig, zie foto en liepen er enge beesten (kakkerlakken?)rond. zie foto. Het ontbijt was te lachwekkend voor woorden.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 9Jos Houben25-05-2008

Ouders kunnen nu zonnend in hun ligstoel (gratis) hun kroost in het kinderbadje zien spelen. Dit kinderbadje is nieuw voor de kleuters. Er kan ook nu buiten (onder een afdak) ontbeten worden zodat mijn een mooi uitzicht heeft over het strand en de zee. De receptie is over het algemeen bezet door Mathilde die je leuke tips geeft over het eiland. En de manager van het hotel, is nu ook een vrouw die tenminste alle talen spreekt. Ik ben zeer tevreden over dit hotel en ganu voor het 8e jaar ernaar toe.

• 9Jos Houben25-05-2008

Het is fijn om een vertrouwelijke omgeving te zijn waar je de mensen ook kent. Ik spreek hier over Christiana Beach hotel. Matilde die je bij de receptie fijn in het Nederlands (eerlijk) kan adviseren. De manager, dit jaar voor het eerst vrouwelijk, die alle talen kan spreken. Het hotel met haar eigen swimmingpool en bedden, die je niet hoeft te betalen en dan nog het intieme zandstrand waar je ook gratis van gebruik mag maken. Bij de omligende hotels moet je overal voor betalen. Nou wat let je om eens een bezoekje te brengen aan het Christiana Beach Hotel!

• 9Jos Houben23-05-2008

Het is en blijft een geweldig hotel voor jong en oud. Er is pas een kleuterbad aangelegd bij het zwembad, dus ouders met kinderen kunnen lekker vanaf hun ligbed hun kinderen, zonnend in de gaten houden. Tevens kan men nu buiten (overdekt) ontbijten met de lekkere frisse geur van de mooie blauwe zee.

Hotel Christiana Beach info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar