Hotel Cactus Village

GriekenlandKretaStalis / Stalida

7.1GoedScore uit 11 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+9/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.1GoedScore uit 11 reviews

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

11 Reviews over Cactus Village

• 10sylvie22-08-2019

tres beau sejour

tout est bien et correct et propre

Guest Relations Manager, Quality Assurance, 23-08-2019

Dear Sylvie, Thank you very much for choosing Cactus Village and for your feedback! We are delighted to see that you enjoyed your holidays in our hotel. It was a pleasure to welcome you and we hope to see you again soon!

Best Regards, Cactus Village Team

• 10Daniel10-07-2019

Jestesmy bardzo zadowoleni z

pokoj bardzo duzy i ladny, bardzo smaczne jedzenie, obsluga bardzo mila.

Guest Relations Manager, Quality Assurance, 15-07-2019

Dear Daniel,

thank you for your nice review, we are really honored to read all these compliments for our hotel! We hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back.

Best Regards, Cactus Village Team

• 4poah31-10-2017

Niet meer !

Ik snap de goede recensies echt niet. All inclusive was zeer slecht. Alle drank (van water t/m de wijn+ cola) kwam uit de tap. Niet te drinken! Cocktails zijn gemaakt van raki of ouzo, echt cocktails kosten 6,50 euro extra. Van 15.00 uur tot 18.30 uur niets meer te eten! Snack tot 15.00 uur is een droog koekje / bladerdeeghapje. Het eten is ronduit slecht. Slechte kwaliteit , koud en elke dag hetzelfde . Wij zijn elke dag uit eten geweest, heerlijk gegeten in het restaurant ernaast. Boek dus geen all inclusive zonde van je geld! Strand is een mierenhoop. Ligbedden kosten 7,50 euro voor 2 stuks en de wat luxere ligbedden kosten 12,50 euro per 2. Loop een stuk verder door, daar lig je veel beter. kamers oudbollig en niet goed schoongemaakt. 2 dagen last van kakkerlakken gehad. Onder de douche kan je niet staan om je haren te wassen, hangt te laag. mensen bij de receptie chagerijnig, reserveren voor de 2 restaurant gaat wel gemakkelijk, alleen is het eten in de pizzeria niets bijzonders. Gelegen direct aan drukke winkelstraat, geen geluidsoverlast. Veel dezelfde winkels met bijbehorende nep kleding. Overal achterstallig onderhoud in griekenland, heeft niet meer de sfeer van jaren geleden. Op star beach chersonissos niets meer te doen (begin oktober), alles was opgeruimd. Weer was helaas ook niet goed, 3 dagen regen en maar 20 graden. 90 % van de gasten is 60 plus in deze tijd. Koelkast op de kamer een voordeel, voor kluis moest betaald worden. Je bagage kan je op dag van vertrek in kluis zetten , kosten 2,00 euro. Voor een 4 sterren mag je meer luxe verwachten. Voor ons niet meer in ieder geval

• 7Rene en Esther27-10-2007

prima hotel! ontbijt prima, geen gebruik gemaakt van halfpension of allinclusive omdat wij dit persoonlijk niet erg gezellig vinden en er liever zelf op uit gaan. Strandtent Africa GEEN aanrader maar wel rechts ernaast Beachbar Summertime met een onzettend leuke barman Yani en heerlijke ligbedjes aan het strand tegen een vergoeding!

• 7Ivonne19-09-2007

Het hotel ziet er netjes en schoon uit. De ligging is goed, vlakbij een smal strand en een druk winkel straatje met veel winkeltjes. Leuk zwembad en genoeg ligbedden. Maar hoe komen ze aan 4 sterren?! Wij hadden all in maar daar moet je niet veel van verwachten er is maar een beperkte keuze aan eten en drinken. Het eten was in buffetvorm maar er was erg weinig keus en het was ook niet bijzonder smaakvol, weinig vlees, geen echte griekse gerechten, elke dag bijna hetzelfde, s'morgens bijvoorbeeld maar 1 soort broodjes en simpel beleg. Bier en wijn kwamen uit de tap en was duidelijk met minder alchol. Voor de rest een paar sapjes en wat fris. Er was totaal geen animatie en het all in stop al om 22.30, dan kost een (echt) biertje of glas fris/sap 2.50. Op internet staat bij Neckerman dat je een koelkast op de kamer hebt, en inderdaad die staat er maar dan moet je wel een stekker kopen bij de receptie voor 20euro per week! Sunny Beach viel ons dus tegen!

• 8J. Tiebesl17-09-2007

Het hotel was prachtig, ook prachtig gelegen, het complex was schoon, het eten was goed en het personeel erg vriendelijk. Echter, op de dag dat wij werden opgehaald om terug te keren naar Nederland hadden wij voor 's ochtends een ontbijt gereserveerd. Helaas was er geen ontbijt, de koffieautomaat was leeg en er was geen personeel aanwezig. We gingen oppad met een plakje cake en een kopje thee. Dit is het enige minpuntje voor een fantastische vakantie.

• 8Michel en Thea Jeurissen01-09-2007

Hotel was goed, kamer ook, alleen de doucheruimte kon inderdaad wat ruimer, vrij klein. Heel vriendelijk personeel. Het eten was echt wel gevarieerd! Als je all incl. boekt weet je van te voren dat het tot 22.30 uur is, dus niet zeuren! Hotel ligt aan straat, dus je kunt vanaf het terras heerlijk naar voorbijgangers kijken. Wat lawaai aangaat, niks van gemerkt en dat weet je van te voren ook als je dit hotel boekt, want het ligt in het centrum, dus gezellig. Al bij al hebben wij een heerlijke, zonnige vakantie gehad. Voor zijn geld best een aanrader!

• 9D. van der Graaf19-08-2007

Zeker zijn sterren waard!!! Hotel: Goede service, eten was gevarieerd en lekker, vriendelijke bediening. min.punten:Laatste 4 dagen ijskoud water in het zwembad, All.Incl. was al om 22:30uur afgelopen (vanaf dat moment € 2.00 voor bier of frisdrank). Hapjes tussendoor stelde niet veel voor, van knakworstjes in bladerdeeg tot bladerdeeg met spinazie of zoete broodjes. Ligging: aan een straat met gezellige winkeltjes, nog geen twee minuten van het strand, gezelligste strandtent ligt tegenover het hotel (Strandtent Africa) hier kun je ook lekker eten en ligbedden huren voor € 3.00 per dag. Ze zijn in het hoogseizoen onbeperkt open, ook s'avonds na 22:30uur ;-) Zeewater was zalig. Nadeel vond ik, de opdringerige Grieken voor de restaurants die je bijna naar binnen trokken, als ze je All.Incl. pols bandje zagen kwam het nog wel eens voor dat er beledigende opmerkingen gemaakt werden t.o.v. het hotel en de personen die er verblijven. Geweldige en leuke vakantie gehad.

• 4Lander en Sharon01-08-2007

Dit hotel is geen viersterrenhotel!!!! De kamers zijn ouderwets en het eten was niet gevarieerd en helemaal niet lekker

• 3E.V.28-07-2007

is zeker en vast geen 4sterren waardig, eten is elke dag hetzelfde, all in formule stopt al om 22u30 en daarna betaal je voor een watertje 2euro, de snacks stellen niks voor elke dag een soort van mini hot-dog, water in zwembad is ijskoud, kamers zijn heel klein, slechts 1kast om kleding in te leggen, goede ligging vlak in centrum, maar wel veel lawaai 's nachts.

Hotel Cactus Village info

• VerzorgingAll inclusive