Hotel Cactus Royal - Adults Only

GriekenlandKretaStalis / Stalida

8.8FantastischScore uit 194 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
  • Minder dan 1km van het centrum

Hotel Cactus Royal ligt op het Griekse eiland Kreta. Hier geniet je van een fijne zon, zee en strandvakantie met een goede all-inclusive formule. Veel van jullie geven het eten hier zelfs een dikke 10. In dit hotel zitten rustzoekers goed op hun plek. Jullie overnachten hier dan ook meestal samen met vrienden of je partner. Al nieuwsgierig naar meer? Lees dan met ons mee.

Over de kamers van Cactus Royal zijn jullie erg enthousiast. Je overnacht hier in een ruime kamer met een groot balkon. Reviewer Hugo sluit zich hierbij aan en schrijft: ‘Wat een prachtig hotel is dit! In veel opzichten het beste hotel waar ik ooit geweest ben. Mooie kamers met een groot balkon.’ Ook wordt je kamer elke dag schoongemaakt door de vriendelijke schoonmaaksters. Let er wel op dat de kamers wat gehorig kunnen zijn waardoor je op je kamer de geluiden van de straat kunt horen.

Je verblijft bij Hotel Cactus Royal op basis van all-inclusive. Tijdens het ontbijt-, lunch- en dinerbuffet schep je dankzij de verschillende thema-avonden iedere dag weer andere gerechten op. Heb je speciale dieetwensen? Dan kun je hier volgens reviewer Marja ook goed terecht: ‘Alleen de geur in de lobby van dit hotel is al lekker. Het buffet bestaat uit veel verschillende soorten voedsel, zelfs als je op dieet bent kun je heerlijk eten.’ Tijdens je verblijf kun je ook één keer terecht voor een avondmaaltijd op het dakterras, wat volgens jullie heerlijk is met een mooi uitzicht.

Bij het zwembad van Cactus Royal Kreta is er altijd wel een plekje vrij ondanks het handdoekje leggen van sommige vakantiegangers. Op zoek naar nog meer ontspanning? Strijk neer met een verkoelend drankje en geniet van de heerlijke temperaturen of bezoek het wellnesscentrum. Laat je verwennen tijdens een heerlijke behandeling of strijk neer in de jacuzzi. In de spa haal je ook je badhanddoeken, wat sommigen van jullie niet zo handig vinden.

Ligging

Jullie schrijven dat de ligging van Cactus Royal Kreta ideaal is. Na een paar minuten lopen flaneer je al over het strand, struin je langs de gezellige boulevard of dompel je jezelf onder in het azuurblauwe water. Zoek je tijdens je vakantie graag de gezelligheid op? Dan ben je bij het stadscentrum van Stalis, op 750 meter van Cactus Royal, aan het juiste adres.

Kun je geen genoeg krijgen van waterpret? Op vier kilometer van Cactus Royal Kreta vind je het spectaculaire Star Beach Waterpark. Roetsj van de vele glijbanen, laat je meevoeren door de wildwaterbaan of kom tot rust op een van de vele ligbedjes.

Ben jij al enthousiast geworden van een vakantie bij Cactus Royal?

Tonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

198 Reviews over Cactus Royal - Adults Only

• 9Gerard Verroen08-10-2021

Heerlijk

Heerlijk kleinschalig resort met privé zwembad.

• 9Bianca28-09-2021

Mooi hotel

Mooi hotel! Prima eten! Overdag saai,geen animatie! Lekkere cocktails! Personeel vriendelijk en erg service gericht! Jammer van de zwembad ligbedden, niet zoals op de foto met dikke kussens! Gezellige straat voor de deur! Terrasjes,winkeltjes en restaurants

• 9Petra06-09-2021

Prima hotel

Pluspunten: hygienisch , vriendelijk personeel(de meeste), lekker eten, de ligging, mooi strand, winkelstraat en restaurantjes voor de deur. Minpunten: geen annimatie wat wel in de brochure stond...bij buren wel annimatie,ook cactusketen..dus niet door corona.vroeg opstaan wil je nog een ligbed bemachtigen, gehorige kamers. We hadden de 2de kamer vooraan,dus zelf 10 meter gelopen met de koffers naar onze kamer,werd de kofferdrager 'boos' op ons...stond in de deuropening te vragen waarom we zelf onze koffers hadden meegenomen...pardon...? Zijn toch de onze...!! Stond toen wat aan de kofferhandvat te friemelen....zegtie: zal ik jullie het zwembad wijzen en de bar? Nou,die zullen we nog wel vinden hoor! Hij was gewoon uit op fooi...beetje jammer dit, want voor de rest was iedereen erg aardig!

• 10Bussel24-08-2021

Heerlijk genieten

Was weer 8 dagen heerlijk genieten 5 sterren zeker waard Maar je kan op plekjes zien dat er een beetje onderhoud nodig is Eten was goed De kamer is schoon bed erg goed voor een hotel Tot volgende keer

• 7Verheyden09-08-2021

teleurgesteld

Veel van dit 5 Hotel verwacht maar teleurgesteld. Dit hotel is voor ons maar 4 waardig. De ligging is wel goed, kamers niet zo bijzonder zeker niet luxueus en er wordt niet netjes gepoetst. Aan het zwembad is het handdoekje leggen of je hebt geen plaats te weinig ligbedden, er is ook geen tuin waardoor alles zo compakt is en zo een drukke sfeer heerst. De all-in formule stelt niet veel voor, er moet nog veel betaald worden wil je kwaliteit. Het eten niet slecht maar ook niet meer, ze zijn zeer zuinig met vlees, desserts zeer weinig keuze, ontbijt voor een 5 hotel matig, weinig kwaliteitsvol, het eten in het algemeen is grootkeuken zonder verfijnde toets. Personeel wel vriendelijk. S´avonds valt er niet veel te beleven, je mag al blij zijn dat je een plaatsje aan de bar vind om iets te drinken, te weinig voorzieningen voor zoveel gasten. Ik zou dit hotel niet aanbevelen voor wie van wat luxe houd. Veel betere 4 hotels in Kreta.

• 10Ellen15-08-2019

Dit is pas echt VAKANTIE !!! Heerlijk genoten.

Het is een geweldig mooi hotel met meerdere zwembaden, echter waren er te weinig ligstoelen (dus toch maar even handdoekje leggen) of naar het strand waar altijd voldoende ligstoelen waren. De man van de POOL-bar verdiend een dikke pluim. Hij werkt er met erg veel plezier en dat straalt hij ook uit. De kamers waren keurig netjes schoon en ruim voldoende qua grootte. Het eten was in buffetvorm en erg smakelijk. Elke dag was er een ander thema en zeer gevarieerd eten. van Mexicaanse avond tot Griekse avond en een BBQ aan toe, alles was erg lekker. Het enige minpunt vonden wij, dat er erg veel zwerfkatten liepen. Ook in het restaurant !! Verder hebben wij een dag een Buggy en een Quad gehuurd bij EURO-Driver. Erg vriendelijke mensen, betrouwbaar en hart voor de zaak.

Guest Relations Manager, Quality Assurance, 19-08-2019

Dear Ellen,

Thank you for taking the time to post your feedback after your stay at our hotel. We are happy to hear that you appreciated your stay, especially the very friendly staff and food. It was truly a pleasure to serve you! Looking forward to your soon return visit.

• 10Jan14-08-2019

Hoge kwaliteit

Dit was de derde keer dat we hier geweest zijn, en weer genoten in dit resort. Alles is gewoon kwalitatief heel goed, het eten, de bar, de mensen die er werken zijn heel vriendelijk en professioneel,er was een tweede zwembad gebouwd dus handdoek je leggen smorgens was iets minder. Volgend jaar weer terug!

Guest Relations Manager, Quality Assurance, 19-08-2019

Dear Jan,

Thank you for your wonderful review! We are very pleased that you enjoy your stay in Cactus Royal and especially would like to thank you for your great comments about our hotel. It is always a pleasure to know that we have been able to offer our guests satisfaction and unforgettable experiences, and we hope to see you again in Cactus Royal Spa & Resort.

• 8Henk-Jan28-06-2019

Sfeervol hotel met vriendelijk personeel

Mooie accommodatie. Vriendelijk personeel. Goed eten. Kamers erg gehorig, niet groot en eenvoudig ingericht. Bedden van goedkope kwaliteit bij ons misten er 3 latten in de bodem. Beoordeling op zoover na onze mening te hoog. Wij zijn in betere hotels met vergelijkbare of mindere beoordelingen geweest.

Guest Relations Manager, Quality Assurance, 01-07-2019

Dear Henk-Jan,

Thank you for taking the time to write a review about our hotel. We are really sorry we could not satisfy all your needs. Your honest comments help us to measure our quality and service on a daily basis. We would like to underline, that during your stay you can always contact us with any questions on the reception desk or guest relations service and we will help you. We hope to have the opportunity welcoming you once again in our resort and achieve to exceed your expectations.

• 9Jane27-06-2019

Het hotel heeft aan onze verwachtingen voldaan. Alleen de wifi was een drama en geen 5* waardig

Guest Relations Manager, Quality Assurance, 29-06-2019

Dear Jane,

Thank you for taking the time to post your feedback after your stay at our resort. We are glad you enjoyed your holidays in our hotel. Concerning your comments about WiFi - we promise to take all necessary measures to improve it. We hope to have the opportunity to welcome you again at Cactus Royal Spa & Resort!

• 9Kristel22-06-2019

Top vakantie in alle rust

Onthaal receptie was heel onpersoonlijk . Voor de rest een top vakantie. Eten was super lekker en gevarieerd . Heel proper over heel het hotel . Toch wel vroege badhanddoek leggers . Heel rustig hotel

Guest Relations Manager, Quality Assurance, 25-06-2019

Dear Kristel,

We would like to thank you for your constructive comments regarding your recent stay with us! It’s a great pleasure for us to hear that you had a great time and were satisfied with our services! We hope to have the privilege to welcome you for a future holiday in Cactus Royal Spa & Resort.

Hotel Cactus Royal - Adults Only info

• KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• Thee-KoffiezetapparaatBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (2)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • KanovarenBeschikbaar (1)