Hotel Cactus Beach

Hotel Cactus Beach
7,9

16 tips over Hotel Cactus Beach

monique , 7-8-2015
Jammer dat de ligbedden bij het zwembad elke dag vol waren , maar kan ook niet anders zo klein de zwembaden zijn Dus verplicht iedere dag naar jet strand waar je voor een bedje €2 betaald en een parasol €2 niet veel natuurlijk maar als je elke dag €10 af moet rekenen telt dat natuurlijk wel op Het all in tja heb beter gehad de lekkere cocktails waar ik me op verheugd had moesten contant afgerekend worden daarvoor in de plaats hadden ze een aardbeien cocktail ach het was te drinken
G.Barelds, 23-5-2015

Huur een auto!

Het rijden daar is even wennen maar prima te doen.

Het is veel goedkoper als dat je excursies gaat boeken.

Doordat wij een auto hadden hebben we enorm veel mooie plekjes gezien.

Ook die aangeboden worden door de reisleidster, alleen ben je dus goedkoper uit!

Greet, 3-10-2014
Bij Beachcomber op het strand zijn de bedjes even duur en is er gratis Wi-Fi waardoor wij op het strand in ieder geval Wi-Fi hadden.

We hebben een aantal aanbieders voor Cactus Beach voor je op een rij gezet:

doornh, 5-9-2014
Themarestaurants echt doen!!!!!
Linda, 2-5-2014

Het hotel heeft een nieuw gedeelte, maar dat ligt echt een stuk afgelegen.

Echt 10 minuten lopen vanaf het strand en ook nog aan een drukke hoofdweg waar je met een klein tunneltje onderdoor kunt. Een gerenoveerde familiekamer in het 'oude' gedeelte is prima. Overal dichtbij en gezellig. De lokale bus is super! Een touringcar met airco en rijdt frequent en snel.

Harry, 6-10-2013

Als je van een levendige omgeving houd dan een kamer aan de voorzijde. Als je van rust houdt dan een kamer in het Annex gedeelte. (800 serie) Buiten het eigen zwembad en poolbar is het wel 5 min. lopen naar alle overige faciliteiten.

Als je van Rock muziek houdt kan je bij de BeachComber terrecht. Hier speelt Black Sunrise van 21.00 tot 24.00 uur. Heerlijke gouwe ouwe Rock nummer met fantastische gitaarmuziek.

Jan schot, 4-10-2013
Tip is grieks diner, drank vreemd genoeg bij all in niet inbegrepen. Griekse avond is ook leuk overige avonden door vele talen te rommelig.
bogaard5, 8-8-2013
A la carte restaurant dat bij complex hoort aan het strand, lekker eten daar. De Tratorria had alleen pizza en pasta.
P. Bolten, 26-7-2013
Ik raad jullie restaurant Dianomeas aan. Vooral de kipgyros is heel lekker. Het personeel is zeer vriendelijk, vooral kinderen, mits goed opgevoed.
RtH, 22-7-2013
Vergeet niet de 2 restaurants te bezoeken die bij het all-inverblijf zitten inbegrepen. Daar krijg je echt de kans om kennis te maken met de Griekse keuken.

We hebben een aantal aanbieders voor Cactus Beach voor je op een rij gezet: