Appartement Benimar

9.3FenomenaalScore uit 8 reviews
  • 8.6Inrichting
  • 9.4Ruimte

Appartement info

Meer appartement infoTonen op kaart

8 Reviews over Benimar

• 9Maria en Roland08-06-2019

Een aanrader, op wandelafstand van de kust.

Dag Marina en Benny. Hartelijk dank voor de fijne ontvangst, de goede service en het fijne appartement. Een heel goede locatie, rustig gelegen en toch vlakbij de zee. Met in de buurt heel goede restaurantjes waarbij we Katarina (om de hoek) niet mogen vergeten te noemen. Vele groetjes en wie weet tot ziens.

• 9patrick boulangier07-07-2017

fantastisch

superleuk8fantastische eigenaars die alles voor je doen

• 9Ron en Sonja16-10-2016

Geweldig fijn verblijf!

Goed appartement. Ruim, netjes en voorzien van allerlei gemak. Prima ligging. Stalis, strand, bus, winkels alles binnen 5 minuten wandelen te bereiken. In september/oktober zijn wij hier geweest en ontvangen door een gastvrije en sympathieke familie.

• 9Paul en Linda01-09-2016

TOP !

Ideale ligging; uitstappen zijn perfect te doen met de plaatselijke bus (werkt perfect);uitstappen naar het binnenland met een auto of met begeleide uitstappen. De tips die je krijgt van Benny en Marina - die heel vriendelijk en discreet zijn - maken de vakantie nog een stuk aangenamer. Een aanrader voor wie een aangename vakantie wilt met een leuke vakantiedrukte, maar zonder chaos. Het appartement is ruim en alles is er.

• 10Put Koen18-08-2016

Kijken nu al uit naar een volgende keer. Top

Op wandelafstand van de prachtige stranden , fijne eet- en drankplaatsjes en centraal van vele leuke plaatsen die het bezichtigen waard zijn . ideale locatie Dit was onze tweede keer bij de Super gastheer en vrouw Benny en Marina en hun kinderen . Men wordt opgevangen en verwend alsof het je naaste familie is . Rustige buurt , ruim en compleet appartement en erg rustig gelegen . Basic , maar alles is er . het is geen * hotel , maar daar is zeker de prijs ook naar , al ben ik zeker (uit ervaring) dat je niet beter opgevangen en geholpen wordt als hier . Wij (mijn vrouw , zoon en ik) wilden na een stressvol jaar een rustvakantie , en die hebben we zeker gehad . Een dikke aanrader .

• 10Willy22-04-2016

Voor herhaling vatbaar

We hebben een weekje gelogeerd bij Marina en Benny en dat was een ideale plaats om Kreta te verkennen. Met een goed wegennet was het mogelijk om zowel de volledige noord als de zuidkust te verkennen. De bereikbaarheid van de appartementen van Benny en Marina is ideaal tussen Heraklion en Aeg. Nikolaes. De appartementen zijn net, ruim, met terras en alle mogelijke uitrusting is aanwezig. De eigenaars hebben respect voor je privacy. Kortom een weekje dat voor herhaling vatbaar is bij deze fijne mensen.

• 9Van Lee06-09-2015

Supervakantie gehad bij Bennie en Marina !

Ondanks dat we pas om een uur of 1 s'nachts bij het appartement arriveerden stond Bennie op de uitkijk en gaf een hartelijk ontvangst. Ruim 3 weken hebben we in het grootste appartement een fijne vakantie gehad. Goede bedden, om de drie dagen schone handdoeken en wekelijks schoon beddengoed. Het strand op 5 minuten afstand, waar overal bedjes en een parasol (die je echt nodig hebt) voor een redelijke dagprijs kunt huren. Stalida is een mooi uitgangspunt voor een aantal dagtrips. Agios Nicolaos, Heraklion. Lasiti Plateau. Als je aangeeft aan Bennie wat je wilt heeft hij tips zoals; parkeren; de lekkerste restaurants; oudheidkundige bezienswaardigheden ....... Zeer gastvrije verhuurders die onze vakantie een supervakantie hebben gemaakt.

• 9jverbeek17-08-2015

Mooie accommodatie op prima locatie!

Ongelofelijk hartelijke ontvangst door Benny en Marina! We voelden ons daardoor direct ‘thuis’ in Stalida. Prima accommodatie, zeer recent gebouwd en ingericht appartement. Zeer netjes! We hadden een appartement op de tweede verdieping, qua grootte voldoende voor ons gezin (twee, al wat grotere kinderen). Afstand tot het strand is perfect: je bent er na vijf minuutjes wandelen (strandbedjes en parasol gehuurd bij de broers van bar Finikas : zeer hartelijke ontvangst!). Ideale locatie voor een ontspannen strandvakantie die je wilt combineren met daguitstappen naar Heraklion+Knossos, hoogvlakte van Lassithi, Spinalonga,…

Appartement Benimar info

Facilities