Appartement Bella Vista Stalis

Appartement
Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag14°11°
Appartement Bella Vista Stalis

We hebben een aantal aanbieders voor Bella Vista Stalis voor je op een rij gezet:

5 reviews over Appartement Bella Vista Stalis in het Nederlands

Alles wat een vakantie moet zijn

Mario,
30-8-2018

Prachtige locatie, rustige ligging. Ruime en nette kamer met een heel goed bed. Heel gastvrij en vriendelijk personeel, zeer gemoedelijke sfeer. Het eten was heerlijk, en naar onze mening zeker voldoende keuze. Proper zwembad en voldoende ligstoelen.Lekkere cocktails aan de bar. Ideale ligging om van daaruit Kreta te verkennen. Er zijn wel veel trappen aangezien het hotel tegen een bergflank ligt, maar eens boven word je beloond met een fenomenaal uitzicht.

Veel trappetjes en lawaaiige poolbar.

Nina,
8-10-2017

Er is mooi uitzicht en een goed ontbijt. Ook is de schoonmaak in orde. De maaltijden zijn lekker , hoewel iets duurder dan in het plaatsje Stalis zelf, maar dat is wel logisch. Het aanbod drank in de poolbar is in het najaar onvoldoende.

De ruimte om het zwembad is te klein om voldoende ligbedden neer te zetten.

De twee ' ruime ' appartementen op hetzelfde niveau als de poolbar hebben een vreselijke overlast van de poolbar die maar op enkele meters vanaf die appartementen af ligt. We lagen tot 2 of 3 uur in de nacht wakker van het gepraat en geschreeuw. De hoger gelegen appartementen hebben minder geluidsoverlast maar kunnen wel tot 150 treden hoog liggen. Keiharde en krakende bedden. Wel een koffiezetapparaatje, een magnetronnetje en een tweepits elektrische kookplaat maar die waren bij ons niet aangesloten. Er was ook maar 1 stopcontact om ze in te steken. In de andere zat de koelkast. Op tv 3 netten: 1 Duits, 1 Engels en 1 Russisch.

Van de omgeving moet je houden, erg toeristisch.

2008

Geen aanrader

Gabi
7-10-2008

Er is een groot verschil tussen de gerenoveerde appartementen en de niet gerenoveerde appartementen. De laatsten zijn vies en slecht onderhouden, gelukkig konden wij na 1 nacht naar een beter appartement. Het complex ligt bovenop een hele steile heuvel, zonder scooter is het niet te doen. De eigenaar(?) is erg aanwezig, houdt alles in de gaten, vonden wij erg irritant. Wij gaan zeker nog een keer terug naar Stalis, maar niet naar Bella Vista.

Goede prijs/kwaliteitverhouding

Debby (27 jaar)
14-9-2008

Ik ben hier augustus 2008 geweest het ligt er erg achteraf, bovenaan een heuvel, een scooter/auto of quad is wel handig. De dichtbijzijnde toeristensupermarkt ligt halverwege de heuvel, wel aan te lopen maar er zijn alleen basics.

De oude baas van het appartementencomplex daar moet je voor uitkijken, hij heeft een monopoly positie omdat je nergens anders kan uitwijken en vraagt woekerprijzen voor alles. Een zakje chips: 2,50 een ijsje:2,50 red bull: 4 euro een flesje water: 2,50.

Ik had een kamer die nog niet verbouwd was, erg oud en vies, overal haar en mieren, maar wel een mooi uitzicht en tja hoevaak ben je nou in je kamer? Bed wordt wel goed verschoond maar het schoonmaken is echt slecht gedaan.

Het zwembad is leuk, klein met ligstoelen. Maar het strand is beter ;-) Oh ja en het zat helemaal vol met engelsen, heet Stalis en Malia ook, alles is gericht op de engelsen.

als je van traplopen houd

Ruud en maaike
10-9-2008

Negatief :appartament ver buiten stalis via steile helling

Ben je er eindelijk mag je nog 100 traptreden lopen om in je appartement te komen.

Eigenaar is een verschrikkelijke geldwolf en rekent veel geld voor eten en drinken.

Douche was zeer klein.

Positief: rust (je hoort werkeljk waar niets)

en het uitzicht over stalis (vooral s'avonds

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bella Vista Stalis in Stalis / Stalida , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bella Vista Stalis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.