Appartement Bella Vista Stalis

8.8Fantastisch

Griekenland, Kreta, Stalis / Stalida

Op vakantie geweest naar Bella Vista Stalis?

8.8Fantastisch

• 7.7Inrichting
  • 9.1Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Bella Vista Stalis voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Aan zee
Meer appartement info

5 reviews over Appartement Bella Vista Stalis

• 2018
    10Mario30-08-2018

Alles wat een vakantie moet zijn

Prachtige locatie, rustige ligging. Ruime en nette kamer met een heel goed bed. Heel gastvrij en vriendelijk personeel, zeer gemoedelijke sfeer. Het eten was heerlijk, en naar onze mening zeker voldoende keuze. Proper zwembad en voldoende ligstoelen.Lekkere cocktails aan de bar. Ideale ligging om van daaruit Kreta te verkennen. Er zijn wel veel trappen aangezien het hotel tegen een bergflank ligt, maar eens boven word je beloond met een fenomenaal uitzicht.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

6Nina08-10-2017

Veel trappetjes en lawaaiige poolbar.

Er is mooi uitzicht en een goed ontbijt. Ook is de schoonmaak in orde. De maaltijden zijn lekker , hoewel iets duurder dan in het plaatsje Stalis zelf, maar dat is wel logisch. Het aanbod drank in de poolbar is in het najaar onvoldoende. De ruimte om het zwembad is te klein om voldoende ligbedden neer te zetten. De twee ' ruime ' appartementen op hetzelfde niveau als de poolbar hebben een vreselijke overlast van de poolbar die maar op enkele meters vanaf die appartementen af ligt. We lagen tot 2 of 3 uur in de nacht wakker van het gepraat en geschreeuw. De hoger gelegen appartementen hebben minder geluidsoverlast maar kunnen wel tot 150 treden hoog liggen. Keiharde en krakende bedden. Wel een koffiezetapparaatje, een magnetronnetje en een tweepits elektrische kookplaat maar die waren bij ons niet aangesloten. Er was ook maar 1 stopcontact om ze in te steken. In de andere zat de koelkast. Op tv 3 netten: 1 Duits, 1 Engels en 1 Russisch. Van de omgeving moet je houden, erg toeristisch.

Gereisd met partner in september 2017

• 3Gabi07-10-2008

Geen aanrader

Er is een groot verschil tussen de gerenoveerde appartementen en de niet gerenoveerde appartementen. De laatsten zijn vies en slecht onderhouden, gelukkig konden wij na 1 nacht naar een beter appartement. Het complex ligt bovenop een hele steile heuvel, zonder scooter is het niet te doen. De eigenaar(?) is erg aanwezig, houdt alles in de gaten, vonden wij erg irritant. Wij gaan zeker nog een keer terug naar Stalis, maar niet naar Bella Vista.

Gereisd met partner in oktober 2008

• 7Debby (27 jaar)14-09-2008

Goede prijs/kwaliteitverhouding

Ik ben hier augustus 2008 geweest het ligt er erg achteraf, bovenaan een heuvel, een scooter/auto of quad is wel handig. De dichtbijzijnde toeristensupermarkt ligt halverwege de heuvel, wel aan te lopen maar er zijn alleen basics.

De oude baas van het appartementencomplex daar moet je voor uitkijken, hij heeft een monopoly positie omdat je nergens anders kan uitwijken en vraagt woekerprijzen voor alles. Een zakje chips: 2,50 een ijsje:2,50 red bull: 4 euro een flesje water: 2,50.

Ik had een kamer die nog niet verbouwd was, erg oud en vies, overal haar en mieren, maar wel een mooi uitzicht en tja hoevaak ben je nou in je kamer? Bed wordt wel goed verschoond maar het schoonmaken is echt slecht gedaan.

Het zwembad is leuk, klein met ligstoelen. Maar het strand is beter ;-) Oh ja en het zat helemaal vol met engelsen, heet Stalis en Malia ook, alles is gericht op de engelsen.

Gereisd met partner in september 2008

• 7Ruud en maaike10-09-2008

als je van traplopen houd

Negatief :appartament ver buiten stalis via steile helling Ben je er eindelijk mag je nog 100 traptreden lopen om in je appartement te komen. Eigenaar is een verschrikkelijke geldwolf en rekent veel geld voor eten en drinken. Douche was zeer klein. Positief: rust (je hoort werkeljk waar niets) en het uitzicht over stalis (vooral s'avonds

Gereisd met partner in september 2008

• KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentCasino
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Vissen