Aparthotel Athena Apartments ***

Aparthotel Athena Apartments ***

Aparthotel Athena Apartments
Aparthotel Athena Apartments

We hebben een aantal aanbieders voor Athena Apartments voor je op een rij gezet:

1 review over Aparthotel Athena Apartments in het Nederlands

de ligging van dit complex is ideaal omdat het op een goeie 5 minuten lopen is van de boulevard waardoor het er in de avond rustig is! De beheerders zijn zeer vriendelijk en helpen je met al je vragen. Het zwembad ligt prima, vooral in de middag als het erg warm is is het fijn dat ruim 3/4 in de schaduw ligt. Wij hadden een 2 slaapkamer app, ruimte zat, goede bedden, badkamer met bad. enige minpuntje was het kookgedeelte, 2 pitjes die verouderd waren waardoor je niet kon aflezen op welke stand hij stond, en de 2 pannen die je had kon je ook niet veel.

Al met al is ons de vakantie bij Athena app, goed bevallen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Athena Apartments in Stalis / Stalida , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Athena Apartments zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Athena Apartments scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.