Appartement Arlekin Tango

Appartement Arlekin Tango
8,9

24 tips over Appartement Arlekin Tango

Robert, 24-7-2016
Ontbijt bij Arlekin Tango.
dajo, 3-6-2016
Ik zou geen ontbijt er bij boeken is niet echt bijzonders kan je beter toch zelf lekker vers brood halen en echte fruitsap voor dat geld ik zou het een volgende x echt niet meer doen
Ruud, 23-6-2015

Kostas taverna

Jannis Golden Beach

Maria's Golden Beach

Amici Italiaans Restaurant

We hebben een aantal aanbieders voor Arlekin Tango voor je op een rij gezet:

Manca, 9-6-2015
Huur een fiets, kost ongeveer € 50,00 voor een week (2 fietsen) je komt dan net verder dan als je alles moet lopen. En ga eens een zijstraatje in daar zitten de beste tavernes waar je heel goed kan eten voor weinig.
Conny Ruizendaal, 12-5-2015

Auto huren: Bij Sterling (rechtsaf en dan links over de kruising) Leuke Restaurantjes: Lambros en Drossia

Spina Longa (lepra eiland): Gewoon regelen in de haven.

Frank, 15-2-2015
Strand van Ikaros Beach is super evenals de strandtaverne. Houd wel de strandbeheerder te vriend en passeer hem niet, dan eet hij uit het handje. Anders is hij medogenloos voor strandgasten.

E.Bosveld, 9-9-2014
Auto huren en eiland bekijken is erg leuk. Agios Nikalaos, Agios Galini en Mirtos Beach zijn leuke bestemmingen.
M.A. Walter, 19-9-2013
Heerlijk eten bij Kostas en Socrates.
Ria van der Neut, 19-9-2013
Ga naar de vele boekingsburo's als je iets leuk wilt zien in de omgevinging mijn tip op jeepsafari geweldige omgeving in de bergen met zeer gastvrije dorpbewoners heel veel te zien daal af in de grot van Zeus de moeite waard.
Mike, 18-9-2013
Huur een quad o.i.d. om lekker vrij de omgeving in grotere zin te verkennen.

We hebben een aantal aanbieders voor Arlekin Tango voor je op een rij gezet: